Poptarts??Hoogveld schreef:Wat ook erg lekker is maar waar ik helaas de naam niet van ken
Zijn die soort tosties met op de bovenkant suiker en de binnenkant pindakaas.
Volgens de verpakking moeten ze eerst in de magnetron maar koud zijn ze ook geweldig
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lekkerste Amerikaanse snoep, koekjes (en aanverwanten)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Lekkerste Amerikaanse snoep, koekjes (en aanverwanten)
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ziet er wel lekker uit 

- girliecathy
- Amerikakenner
Even een vraag over de Pop tarts. Moet je deze in de broodrooster doen ? Of zijn ze ook lekker als je ze zo eet ?
Ik heb ze wel eens gegeten en toen zat er aarbeien jam is of zoiets en vond ik ze niet echt lekker, maar met peanutbutter wil ze wel weer een keer proberen.
Ik heb ze wel eens gegeten en toen zat er aarbeien jam is of zoiets en vond ik ze niet echt lekker, maar met peanutbutter wil ze wel weer een keer proberen.
mijn vrouw en ik (en alle vrienden die bij ons komen) zijn helemaal gek op Altoids snoepjes. Vooral de kaneel versie vind ik persoonlijk top. Net een ouderwetse fireball!

2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
-
- Amerikafan
Gewoon in de magnetron. Koud heb ik nog niet geprobeerd. Ik neem meestal iets met kaneel er in en dat vind ik het lekkerst als het warm(er) is. Of chocolagirliecathy schreef:Even een vraag over de Pop tarts. Moet je deze in de broodrooster doen ? Of zijn ze ook lekker als je ze zo eet ?

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik heb pop-tarts enkel nog maar koud gegeten. Het is echt wel een enorme calorie bom. Ik kreeg amper 1 stuk binnen, zo zoet (en ik ben een zoetekauw!).
Peanutbutter snickers vind ik heel lekker, jammer genoeg in België (nog) niet te verkrijgen. Eigenlijk vind ik alles met peanutbutter lekker, toch sinds het laatste jaar, daarvoor vond ik het vies. Hoe smaken toch kunnen veranderen.
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik vind alles wat vet en ongezond is lekker, misschien dat het land Amerika daarom ook zo goed bij mij past 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1362 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties