Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nederland én VS in hittegolf
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Monique dat vele uren zitten tijdens het rijden is bij mij ook het probleem gebleken. De dikke enkels zijn ook in de vakantie begonnen.
Nu het hier zo warm is, doe je ook zo weinig mogelijk en zit je veel meer(achter de pc) en gaat het eigenlijk dubbel op.
Ik probeer wat minder zout te eten (hoewel je dat ook weer nodig hebt met die hitte), wat meer te bewegen en zoveel mogelijk de pootjes omhoog.
Vanaf vandaag zou het hier wat koeler worden gelukkig....
Groetjes Marjan
Nu het hier zo warm is, doe je ook zo weinig mogelijk en zit je veel meer(achter de pc) en gaat het eigenlijk dubbel op.
Ik probeer wat minder zout te eten (hoewel je dat ook weer nodig hebt met die hitte), wat meer te bewegen en zoveel mogelijk de pootjes omhoog.
Vanaf vandaag zou het hier wat koeler worden gelukkig....
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
En nu zit je de hele dag op de WC?Sandy schreef:Ik heb vanochtend medicijnen gekregen van de huisarts, hij vond mijn bloeddruk toch wat aan de hoge kant.
Deze zijn vochtafdrijvend... dus dat is ook meteen voor mijn enkels en benen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het is ook nooit goed ... Nu valt de regen met bakken uit de hemel. Gisteravond hadden we de dekbedden ook maar weer op bed gelegd. Wat een contrast ... in één klap ben je ook weer die hete benauwde nachten vergeten. En ik vind het echt jammer !!
Als het weer ineens zo omslaat weet ik ook nooit wat ik moet dragen. Vandaag in een bloesje met blote schouders naar het werk, terwijl iedereen met truitjes en vestjes verscheen .. Een aantal hadden zelfs een jas bij zich. Nu werden de vestjes wel weer uit gedaan, want het is binnen nog wel warm ...
Het zal toch niet voorbij zijn die mooie zomer? ; ))
Ik vind het altijd zo erg als je de week ervoor nog in je badpak buiten hebt gezeten. En een week later loop je in lange mouwen en overweeg je of je je laarzen weer tevoorschijn kunt halen..
Als het weer ineens zo omslaat weet ik ook nooit wat ik moet dragen. Vandaag in een bloesje met blote schouders naar het werk, terwijl iedereen met truitjes en vestjes verscheen .. Een aantal hadden zelfs een jas bij zich. Nu werden de vestjes wel weer uit gedaan, want het is binnen nog wel warm ...
Het zal toch niet voorbij zijn die mooie zomer? ; ))
Ik vind het altijd zo erg als je de week ervoor nog in je badpak buiten hebt gezeten. En een week later loop je in lange mouwen en overweeg je of je je laarzen weer tevoorschijn kunt halen..
Sandy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Gerda&Lucas
- Amerikakenner
Beetje late reactie maar wij zijn gisteravond teruggekomen uit Noorwegen. Ik zie mezelf nog de spullen inpakken: lange broeken, regenjassen, truien etc.rene.jager schreef:..Ik had idd. in Scandinavië geboren moeten zijn
En wat heb ik daar voornamleijk gedragen? Topjes en korte broeken.

Groeten Gerda
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sandy schreef:Sowieso een beter planrene.jager schreef:Nee, Noord-Frankrijk. Maar als het weer slecht is (lees nat en minder dan 21 graden) cross ik zo door naar Italië.

Ps. Uiteraard wel allemaal Italiaanse vlaggetjes aan de auto en de tent gehangen hè.... Een beetje zieken, die Fransen

- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja .... wat dat betreft is Augustus wel consequent ... Ik liep vanmiddag midden in een hagelbuiFCRMteB schreef:Stabiel? Als het de hele dag regent is het toch ook stabiel of niet?rene.jager schreef:Meteorologisch gezien zijn juni en september de meest stabiele maanden. Dus wat dat betreft geloof ook ik wel in die nazomer.
Carola

Dat kan echt niet .... daar krijg ik krullen van ; ))) LOL
Sandy
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Bedoel je zoals op de foto bovenaan in dit weblog van jou? Vind ik nou juist heel erg mooi staan bij je...Sandy schreef:Dat kan echt niet .... daar krijg ik krullen van ; ))) LOL

Roland
Oh maar Roland .... zo zit het niet na een regenbui hoor LOLCoyote schreef: Bedoel je zoals op de foto bovenaan in dit weblog van jou? Vind ik nou juist heel erg mooi staan bij je...![]()
Roland
Ik ben eerder een suikerspin

Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2524 Weergaves
-