het kan zeker nooit de bedoeling zijn om dit topic voor mij alleen "op te eisen" , maar het is toch ook niet mijn fout dat bijna niemand nog foto's post

?
Enige tijd geleden brak ik trouwens zelf een lans opdat anderen dat hier ook zouden doen :
kalaman schreef:Edne, maar nee hoor, dit is net het mooie aan dit topic : de foto's worden hier niet "beoordeeld" zoals in een foto-forum, maar zijn er gewoon om anderen te laten meegenieten. En dat kan evengoed een mooi plaatje zijn van een spelende peuter in de (USA)-achtertuin als de rotsstructuren van de White Domes

Het feit dat ik er nu wat meer post is van voorbijgaande aard en is gewoon omdat ik onze blog van april aan het updaten ben en telkens weer op die mooie uitzichten stoot. Tijdens de reis zelf "vergeet" men soms wel eens, door de opeenvolging van mooie dingen, wat een schoonheid sommige streken te bieden hebben. Niet iedereen leest blogs, maar ik probeer die mensen via dit topic hier een beetje te laten meegenieten zonder alle tekst er te moeten bijnemen van een blog. In onze blog probeer ik dan zo informatief mogelijk te zijn met of video's, of routebeschrijvingen of gps-coördinaten om bij de plaatsen te komen waar de foto's genomen werden, zodat iedereen ze hier later kan posten

.
Maar als het stoort dat ik te veel foto's post, even goede vrienden, en dan leg ik mij daar zonder probleem bij neer en verwijs verder naar onze
Flickr pagina. Daarom zal ik niet minder van dit topic genieten

.