Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jouw mooiste USA foto.... deel 3

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Edne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Jouw mooiste USA foto.... deel 3

Bericht door Edne »

Henriëtte schreef:
Edne schreef: Nou, wellicht plaats ik binnenkort nog eens een mooie foto :wink:
Zeker doen, Edne! Hoe meer liefhebbers die hier foto's plaatsen, hoe leuker. En het hoeft inderdaad allemaal technisch niet perfect te zijn, de sfeer die een foto uitstraalt of het enthousiasme voor een mooie plek is het belangrijkst, toch.
True... Ik ga na mijn vakantie (vertrek over een week naar de States en moet nog heeeeel veel afronden voordat ik weg kan) eens door de harde schijf bladeren ;-)
2010: Florida
2012: Zuidwesten
2013: Las Vegas
2014: Utah & Colorado
2015: Gepland: van New York naar Miami
Frans H
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Frans H »

@Kalaman, zowel van de foto's hier als de updates van je laatste reis weer mee genoten: DANK U !

Misschien ga ik over een paar weken ook wel weer wat plaatsen hier. Had na het "hoogstaande" gezever daar even geen trek meer in.

Frans
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

:thumbup: Frans.

Ondertussen hier nog twee van de hike naar Lower Calf Creek Falls (blog vandaag geupdated met deze dag).

Afbeelding
2014-04-10 Escalante - Hanksville by Kalamans Travel, on Flickr

Afbeelding
2014-04-10 Escalante - Hanksville by Kalamans Travel, on Flickr
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Wow, prachtig.
AnnInBC
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door AnnInBC »

Ooooh wow, Rudi! Prachtige foto's weer! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

:thumbup: Stan

:thumbup: Hey Ann, long time no see :(
AnnInBC
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door AnnInBC »

kalaman schreef: :thumbup: Hey Ann, long time no see :(
Heee Rudi! Ik lees nog regelmatig mee en reageer hier en daar toch nog wel eens op wat, maar beetje druk gehad op het moment en weinig tijd voor foto's. Schoonmoeder heeft net een open hart operatie ondergaan, dus mijn man is veel in het ziekenhuis geweest en ik ben veel bij mijn schoonvader geweest om hem wat gezelschap te houden en te helpen waar nodig. Ze mag morgen naar huis.
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Vandaar allicht dat ik je minder zag dan gewoonlijk :wink: . Gelukkig ziet alles er momenteel goed uit met jouw schoonma :thumbup: .
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

surrealistische landschappen ten noorden van de UT-24.
Zie onze blog voor video's en meer info hoe er te geraken.

Afbeelding
2014-04-11 Hanksville - Green River by Kalamans Travel, on Flickr

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Foto 2 mijn favoriet :thumbup: is dat vanuit de lucht?
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

nee, Stan, gewoon vanaf de overlook. De routebeschrijving en GPS-coördinaten staan in onze blog (en ook nog 2 360° panoramafoto's) : 11-04-2014
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door sharon-vb »

Wow! Prachtige foto's zeg!
Wat is Utah toch een prachtige staat!
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dit topic is ooit gestart om de mooiste foto (of misschien enkele daarvan) van je reis naar Amerika hier te posten, en omdat ik dol ben op foto's kom ik hier heel graag. Het valt me echter op dat het grootste deel van de foto's hier steeds door Kalaman worden geplaatst. Kan Kalaman niet beter zelf een topic openen met zijn foto's? Ik vind zijn foto's echt prachtig hoor, daar heb ik niets verkeerds over te melden, maar het wordt hier nu wel erg overvloedig en daar is het topic oorspronkelijk niet bedoeld.... ik vind het juist leuk om ook andere foto's te bekijken en niet steeds van dezelfde personen. Of ben ik de enige die dit vind?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Grappig dat je dat zegt. Ik was namelijk geabonneerd op dit topic en keek altijd bij een nieuw bericht, maar sinds een (hele) poos doe ik dat niet meer. Ja, ik vind de foto's ook prachtig! Maar ik vond ook de technisch minder goede kiekjes juist erg leuk om te zien omdat die het vakantie-gevoel vastlegden.
Jean-Paul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Jean-Paul »

Jasmino schreef:Dit topic is ooit gestart om de mooiste foto (of misschien enkele daarvan) van je reis naar Amerika hier te posten, en omdat ik dol ben op foto's kom ik hier heel graag. Het valt me echter op dat het grootste deel van de foto's hier steeds door Kalaman worden geplaatst. Kan Kalaman niet beter zelf een topic openen met zijn foto's? Ik vind zijn foto's echt prachtig hoor, daar heb ik niets verkeerds over te melden, maar het wordt hier nu wel erg overvloedig en daar is het topic oorspronkelijk niet bedoeld.... ik vind het juist leuk om ook andere foto's te bekijken en niet steeds van dezelfde personen. Of ben ik de enige die dit vind?
Ik kan mezelf niet voorstellen dat iemand genoeg kan krijgen van de prachtige foto's en beelden van Kalaman. Ik ben blij met zijn enorme bijdrage aan de hele USA hobby, heb zelf al heel veel aan zijn tips en foto's gehad.
Voor mij geldt verder voor dit topic: hoe meer foto's, hoe beter. (Van wie dan ook)
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Helemaal eens met wat Jean-Paul schrijft. Ik geniet van alle foto's die in dit topic verschijnen en wie ze maakt is mij om het even. Als er nieuwe worden gepost kijk ik altijd even. Van mij mag Kalaman ook een eigen topic hoor, maar wat mij betreft kan het prima in het huidige.
Groetjes,
Daniel
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

het kan zeker nooit de bedoeling zijn om dit topic voor mij alleen "op te eisen" , maar het is toch ook niet mijn fout dat bijna niemand nog foto's post :( ?
Enige tijd geleden brak ik trouwens zelf een lans opdat anderen dat hier ook zouden doen :
kalaman schreef:Edne, maar nee hoor, dit is net het mooie aan dit topic : de foto's worden hier niet "beoordeeld" zoals in een foto-forum, maar zijn er gewoon om anderen te laten meegenieten. En dat kan evengoed een mooi plaatje zijn van een spelende peuter in de (USA)-achtertuin als de rotsstructuren van de White Domes :wink:
Het feit dat ik er nu wat meer post is van voorbijgaande aard en is gewoon omdat ik onze blog van april aan het updaten ben en telkens weer op die mooie uitzichten stoot. Tijdens de reis zelf "vergeet" men soms wel eens, door de opeenvolging van mooie dingen, wat een schoonheid sommige streken te bieden hebben. Niet iedereen leest blogs, maar ik probeer die mensen via dit topic hier een beetje te laten meegenieten zonder alle tekst er te moeten bijnemen van een blog. In onze blog probeer ik dan zo informatief mogelijk te zijn met of video's, of routebeschrijvingen of gps-coördinaten om bij de plaatsen te komen waar de foto's genomen werden, zodat iedereen ze hier later kan posten :wink: .

Maar als het stoort dat ik te veel foto's post, even goede vrienden, en dan leg ik mij daar zonder probleem bij neer en verwijs verder naar onze Flickr pagina. Daarom zal ik niet minder van dit topic genieten :thumbup: .
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Ook hier een stem om gewoon foto's te blijven posten, kalaman. :thumbup:

Het gaat mij er niet om wie de foto's post, ik geniet van alle mooie plaatjes.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Jasmino schreef:Dit topic is ooit gestart om de mooiste foto (of misschien enkele daarvan) van je reis naar Amerika hier te posten, en omdat ik dol ben op foto's kom ik hier heel graag. Het valt me echter op dat het grootste deel van de foto's hier steeds door Kalaman worden geplaatst. Kan Kalaman niet beter zelf een topic openen met zijn foto's? Ik vind zijn foto's echt prachtig hoor, daar heb ik niets verkeerds over te melden, maar het wordt hier nu wel erg overvloedig en daar is het topic oorspronkelijk niet bedoeld.... ik vind het juist leuk om ook andere foto's te bekijken en niet steeds van dezelfde personen. Of ben ik de enige die dit vind?
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Voor mij is het ook een reden om zelf hier geen foto's meer te plaatsen. Die verdwijnen namelijk erg snel in het niet. En er komt ook nooit een reactie op.
Verder heeft Kalaman (en echt ik vind je foto's ook prachtig) dezelfde foto's ook in zijn april topic, en vorige topics staan.

Voorheen vond je in dit topic zoveel verschillende foto's van verschillende kwaliteit, maar daarom niet minder. Dat vind ik jammer.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer