Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pearl Harbour
-
- Amerika-newbie
Pearl Harbour
Hallo mensen,
Voor mijn profielwerkstuk (Havo5) heb ik het onderwerp Pearl Harbour, ik zou hier graag alles over willen weten.... nog meer dan op de site staat. Zouden jullie hierop misschien links ed willen plaatsen??
BvD
Voor mijn profielwerkstuk (Havo5) heb ik het onderwerp Pearl Harbour, ik zou hier graag alles over willen weten.... nog meer dan op de site staat. Zouden jullie hierop misschien links ed willen plaatsen??
BvD
-
- Amerikafan
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Pearl Harbour
Hoi,Liezeloortje schreef:Hallo mensen,
BvD
In 2002 heb ik Pearl Harbor op Hawaii bezocht (heb er zelf grote interesse in) en heb daar o.a. de Mighty Moo bezocht (grootste battleship) en de captians tour er gemaakt. Ook heb ik een onderzeeboot tour gemaakt en heb de neergeschoten vliegtuigen uit de tweede wereldoorlog van Pearl Harbor zien liggen op de zeebodem. Mocht je de foto's willen gebruiken voor je werkstuk, surf dan naar http://www.usa-reizen.com en klik op het 2002 reisverslag in het menu. Als je meer foto's wilt, geef maar een gil.
Succes met je verslag!
Groetjes,
Ronald