Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vakantie Woning Florida
Vakantie Woning Florida
Hallo, mijn vriend en ik hebben na jaren achterelkaar op vakantie te zijn geweest interesse om een vakantiewoning te kopen in Florida, weet iemand hoe dit werkt? is het mogelijk hier in Nederland een hypotheek af te sluiten, of beter in Amerika, en wat zijn de regels? ik kom namelijk niet echt ver als ik zo rond surf op internet.
Hoor graag reakties!!
Groetjes,
Shirley
Hoor graag reakties!!
Groetjes,
Shirley
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Re: Vakantie Woning Florida
Ik weet dat er op het Floridaforum.nl een aantal vakantiewoning eigenaren zitten die je ongetwijfeld verder kunnen helpen.
Maar misschien zitten die hier ook wel, zo lang draai ik hier nog niet mee
Maar misschien zitten die hier ook wel, zo lang draai ik hier nog niet mee
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
-
- Amerika-expert
Re: Vakantie Woning Florida
Waarom een woning kopen? Je kunt genoeg gemeubileerde huizen/appartementen huren. Hoef je ook niet altijd weer naar dezelfde plek.
Als je denkt dat je daar op een gegeven ogenblik dan met pensioen kan gaan, vergeet het maar. Een pernsioenvisum bestaat niet in de VS. Kune je beter naar Zuid Frankrijk of de Ardennen gaan.
Als je denkt dat je daar op een gegeven ogenblik dan met pensioen kan gaan, vergeet het maar. Een pernsioenvisum bestaat niet in de VS. Kune je beter naar Zuid Frankrijk of de Ardennen gaan.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht