Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
foodcourt
-
- Amerikakenner
foodcourt
N.a.v. een antwoord van Sandy:
Als je nu naar een mall zou gaan wat zou je dan gaan eten???
Ik zou 100% gaan voor een maaltijd van de panda express (orange chicken etc etc )
Ik zou 100% gaan voor een maaltijd van de panda express (orange chicken etc etc )
-
- Amerika-expert
Re: foodcourt
Ik vind de Tonijn stokbroodjes van Subway zalig.....Marceljesse schreef:N.a.v. een antwoord van Sandy:
En daar zou ik nu best trek in hebben.

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ja, lekker de broodjes van Subway, die je helemaal naar eigen believen kan laten beleggen.
Wij zijn ook erg gecharmeerd van "Outback Steakhouse" en "Applebee’s".
De heerlijke aangeklede salades en als je van hamburgers houdt, dan de Cowboyburger van Applebee's. Daarbij vinden wij de ambiance van deze restaurants ook prettig en er is een uitgebreide menukaart.
Marco.
Wij zijn ook erg gecharmeerd van "Outback Steakhouse" en "Applebee’s".
De heerlijke aangeklede salades en als je van hamburgers houdt, dan de Cowboyburger van Applebee's. Daarbij vinden wij de ambiance van deze restaurants ook prettig en er is een uitgebreide menukaart.
Marco.
Zelfs nu kan ik niet kiezen ; )
Waar ik op dit moment trek in heb is Italiaans.. pasta of een stuk pizza.
De laatste keer dat ik zo'n 4x besluiteloos het rondje langs de diverse restaurantjes had gelopen, kon ik maar niet kiezen tussen een Burrito of Sushi. Uiteindelijk werd het een burrito.. Dus misschien Sushi dit keer : )
Ik ben dol op Foodcourt omdat ik het zo op en top Amerikaans vind en ik vind al die restaurantjes zo leuk. Maar het eten op zich vind ik persoonlijk wel meevallen. (niet te vergelijken met de toch redelijk goedkope restaurantjes waar we geweest waren) ..
Ik heb echt zin in pasta nu.. denk dat ik mijn eigen variant op Maccaroni & Cheese ga maken ; )
-
Waar ik op dit moment trek in heb is Italiaans.. pasta of een stuk pizza.
De laatste keer dat ik zo'n 4x besluiteloos het rondje langs de diverse restaurantjes had gelopen, kon ik maar niet kiezen tussen een Burrito of Sushi. Uiteindelijk werd het een burrito.. Dus misschien Sushi dit keer : )
Ik ben dol op Foodcourt omdat ik het zo op en top Amerikaans vind en ik vind al die restaurantjes zo leuk. Maar het eten op zich vind ik persoonlijk wel meevallen. (niet te vergelijken met de toch redelijk goedkope restaurantjes waar we geweest waren) ..
Ik heb echt zin in pasta nu.. denk dat ik mijn eigen variant op Maccaroni & Cheese ga maken ; )
-
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Kijk hier maar eens:Entarnic schreef:Ik stond er versteld van dat Subway er in Nederland niet is...
http://www.subway.com/subwayroot/Around ... index.aspx
en
http://www.subway.com/Applications/locator/index.aspx , vul hier bij “Select Country” maar eens “Netherlands” in.
Marco.
-
- Amerika-expert
-
- Amerikakenner
-
- Amerika-expert
- michelle1985
- Amerikafan
-
- Amerikafan
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Als ik alle dieet regels negeer vind ik een Cinnabon cinnamon roll het allerlekkerst! Of een sugar en cinnamon pretzel van Auntie Anne's.
Maar meestal neem ik sushi.
Maar meestal neem ik sushi.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-newbie
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
En zo kan het gebeuren dat ik door Heerenveen fiets en ineens een filiaal van Subway zie... :dance:markro schreef:Kijk hier maar eens:Entarnic schreef:Ik stond er versteld van dat Subway er in Nederland niet is...
http://www.subway.com/subwayroot/Around ... index.aspx
en
http://www.subway.com/Applications/locator/index.aspx , vul hier bij “Select Country” maar eens “Netherlands” in.
Vanochtend gelijk maar eens geprobeerd. Het smaakte overheerlijk. Het doet ook heel Amerikaans aan bij deze zaak. Zo stonden er o.a. van die "cookies" met chocolade erop die je in Amerika ook overal ziet.
Ik weet wel zeker dat ik hier vaker eens langs ga voor een lekkere Sub.

Subway gaat overigens flink uitbreiden in Nederland getuige onderstaande tekst (van bovengenoemde site):
RolandBinnenkort worden er stores geopend in Amsterdam op het leidseplein en Spui, Leiden, Den Haag, Nijmegen, Enschede, Zwolle en Groningen.In een tijdsbestek van 7 jaar moet dit aantal zijn gegroeid naar 220, dus hou ons in de gaten want voor je het weet is er ook een Subway restaurant bij jou in de buurt.