Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
It's Super Bowl XXXIX time in America
It's Super Bowl XXXIX time in America
A.S. Zondag 6 februari gaat de jaarlijkse Superbowl weer van start.
Plaats van het Amerikaanse spektakel is het Alltel Stadium in Jacksonville, Florida.
In het stadion kunnen bijna 83.000 toeschouwers plaats nemen, en het zal tot de nok toe vol zitten.
De 'Defending Champion' New England Patriots zal het opnemen tegen de Philadelphia Eagles.
Dit is een wedstrijd waar massaal op gewed wordt door de Amerikanen.
Wie durft er hier een voorspelling te doen over de uitslag ?
/PeeJay
GO EAGLES !!!!
Plaats van het Amerikaanse spektakel is het Alltel Stadium in Jacksonville, Florida.
In het stadion kunnen bijna 83.000 toeschouwers plaats nemen, en het zal tot de nok toe vol zitten.
De 'Defending Champion' New England Patriots zal het opnemen tegen de Philadelphia Eagles.
Dit is een wedstrijd waar massaal op gewed wordt door de Amerikanen.
Wie durft er hier een voorspelling te doen over de uitslag ?
/PeeJay
GO EAGLES !!!!
Laatst gewijzigd door PeeJay op 25 jan 2005, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Don't Call Me 'Sir'!

-
- Amerikafan
In 2001 was ik samen met mijn man in de buurt van San Francisco en toen was er ook de grote finale.
Wat mij het meeste is bijgebleven zijn de talloze stickers,vlaggen ,plastic borden,bekers en vaantjes van de clubs om niet te spreken van de vele taarten, broden,broodjes en zelfs vlees in de vorm van een football, schitterend!!!!
Groetjes Anice
Wat mij het meeste is bijgebleven zijn de talloze stickers,vlaggen ,plastic borden,bekers en vaantjes van de clubs om niet te spreken van de vele taarten, broden,broodjes en zelfs vlees in de vorm van een football, schitterend!!!!

Groetjes Anice
-
- Amerikakenner
-
- Amerikakenner
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Vandaar dat ik niks kon vinden op de RTL-website.ikkedus schreef:freekb2 schreef:
Iemand een idee of rtl het wederom uitzend?
SBS6 zendt de Superbowl live uit vanaf 00.00uur!
Ik ga zeker een deel kijken, wanneer ik toevallig de Admirals op tv voorbij zie komen blijf ik altijd even kijken. het is een leuke sport om te zien.
Ik steun de Philadelphia Eagles waarom? Hun site is mooier

:doublethumb:freekb2 schreef: Ik steun de Philadelphia Eagles waarom? Hun site is mooier
Alhoewel de Patriots favoriet zijn (zoals KW al schreef) zijn de verwachtingen van de Eagles erg hoog, niet vreemd hier in PA natuurlijk

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

- michelle1985
- Amerikafan
Re: It's Super Bowl XXXIX time in America
hoewel het vreemd klinkt vind ik 83.000 toeschouwers eigenlijk helemaal niet veel, er moeten toch grotere stadions te bouwen zijn.PeeJay schreef:Plaats van het Amerikaanse spektakel is het Alltel Stadium in Jacksonville, Florida.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Even een heel leuk artikel delen:
http://www.theonion.com/news/index.php?issue=4104 (The Onion is een online satyre)
:hilarious: , vooral die laatste zin!
En als ik dan toch bezig ben, ga naar http://www.budweiser.com/ en bekijk de commercial, die niet tijdens de Superbowl zal worden uitgezonden.
http://www.theonion.com/news/index.php?issue=4104 (The Onion is een online satyre)
:hilarious: , vooral die laatste zin!
En als ik dan toch bezig ben, ga naar http://www.budweiser.com/ en bekijk de commercial, die niet tijdens de Superbowl zal worden uitgezonden.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: It's Super Bowl XXXIX time in America
freekb2 schreef:hoewel het vreemd klinkt vind ik 83.000 toeschouwers eigenlijk helemaal niet veel, ....

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Het was dus toch een ongelukje... :dance:Petra/VS schreef:
lol
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2482 Weergaves
-
Laatste bericht door Resetovic
-