Ik ben net begonnen aan mijn doctoraat in Marketing en ben van plan komende zomer een summer school programma aan ofwel Berkeley ofwel UCLA te volgen om cursussen te volgen in de marketing/consumer behavior/cognitieve psychologie/statistiek area (het LUC registratiecentrum zou alles regelen, misschien kent iemand van jullie het wel?) Ik wou hier eens horen wat de meningen zijn over beide campussen qua atmosfeer, studentenvoorzieningen, things to do in the neighbourhood, enzovoorts zodat ik beter een keuze kan maken. Over kosten heb ik me al goed geïnformeerd en dat zou geen issue mogen zijn. Moesten er mensen op dit forum zijn die zelf al zo'n programma hebben gevolgd, zou ik natuurlijk graag horen over jullie ervaringen! Of misschien zijn er hier wel mensen die op één of andere manier verbonden zijn aan één van deze universiteiten die me iets meer kunnen vertellen? Of aan eender welke andere Amerikaanse universiteit for that matter, ik wil namelijk heeeeeeeel graag ooit aan een Amerikaanse universiteit werken/lesgeven/doctoreren/whatever

Thanks!!