Ik ben er nu helemaal uit, dankzij jullie. Ik neem zo'n 130 $ mee en de rest ga ik daar pinnen. Ik moet ook niet zo moeilijk doen. Het gaat waarschijnlijk veel makkelijker dan ik denk.
Marcel wrote:
Uit jouw andere berichtjes begreep ik dat je een groepsreis maakt. Ik kan me zo voorstellen dat als de nood aan de man/vrouw zou zijn (bijv. pinpas kwijt), je binnen de groep ook nog wel wat kunt regelen. Gelijk een tip voor het gebruik van de ATM ofwel cash dispenser (de geldautomaat): in de US krijg je eerst je geld en krijg je daarna je pasje terug. Daardoor is de kans groter dan hier dat je je pasje vergeet (ik spreek uit ervaring) wanneer je eenmaal je geld in handen hebt. Even opletten dus.
Inderdaad, als er iets zou gebeuren, kan ik vast wel iets regelen met de groep, reisbegeleider.
Goeie tip, dat ik op moet letten dat ik mijn pasje weer meeneem als ik geld gepint heb. Als je haast hebt, zou dat best eens kunnen gebeuren.
hdeweert wrote:
Hallo
Als ik het goed begrijp ga je naar Amerika zonder CC . Hoe betaal je de borg van je auto? Of ga je per bus oid?
Harm
Als het goed is, is alles geregeld, we hoeven alleen de benzine te betalen. Over borg staan heb ik niks gehoord. Maar we zitten met z'n vieren (vreemden voor mij) in één auto.
Het komt vast wel goed allemaal
Nog 2 weken en 2 dagen :dance: