Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Heeft Amirika wel goede punten?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gesloten
rinke
Amerika-newbie

Heeft Amirika wel goede punten?

Bericht door rinke »

Amirika helemaal geen goed land!

• Vietnam
Behoorlijk aangevallen door de Amirikanen waarom?
Ze hadden een betere stroming!
  • Tweede wereld oorlog
Om maar niet over de monsters te praten maar om de Amirikaanse daden niet te vergeten: Armoede voor de tweede wereld oorlog in Amirika. Brengt de helewerel in gevaar. De Amirikanen moesten geldlenen van de Europeanen die net een eerste wereld oorlog hadden mee gemaakt. Pearl harbor twee zware bommen op miljoenen steden van Japan. Daarna werden kernwapens verboden voor alle landen maar de Vernedigde staten kregen samen met de andere grote landen toestemming om ze nog steeds te gebruiken.

Zwarte dinsdag er breekt armoede uit in de Verenigde
  • Junkfood
Er is geen plek op de wereld waar zoveel junkfood word gegeten
  • MS Windows
Iedereen denkt altijd dat Amirika de maker is van de computer en het bestuuringsysteem. De werkelijkheid is echter anders in Engeland is de computer uitgevonden en in Amirika is Microsoft. Een heel verschil en in Europa Linux :wink: De betere OS.

Wat heeft Amirika nou wel goed gedaan :?:
ieder geval niet kwa brandstof denk maar aan ruimtevaard en de verbranding van auto's[/list]
Amirika is nog niet zo goed.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

De Amerikaanse troepen hebben o.a. jouw land bevrijd. Twee dagen geleden 'bevrijdingsdag' weet je nog?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Amirika ??? Wie is dat? Ken ik niet... :shock: :wink:

Weer zo'n onzinnig onderwerp waar niemand wat aan heeft, snel sluiten dus!

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gast

Bericht door Gast »

Als Amerika er niet was geweest:

- was er veel minder onderzoek geweest
- was anti biotica nooit uitgevonden
- was europa nooit bevrijd van de duitsers
- waren er in iraq nu geen democratische verkiezingen
- was vietnam nu helemaal communistisch
- wisten we lang niet zoveel van het helal als we nu weten
- heersten de russen nu over heel europa

bovendien, jij kijkt alleen maar naar de slechte kanten. Dit vind ik nogal kortzichtig

Bovendien spel je Amerika fout, dus je zal wel niet veel ouder zijn dan 9 jaar. Heb je de regels niet gelezen hier? verboden voor kleuters die onderwerpen aanmaken waar niemand iets aan heeft.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Amerika

Bericht door nieuwenoord »

Amerika is een fantastisch land met de meest diverse natuur die ik me maar kan voorstellen, fantastische vakantiemogelijkheden, supermooie shops en mag ik nog een uurtje doorgaan?

En o ja, wie leende geld van wie. Ooit gehoord van een wederopbouw hier na de Tweede Wereldoorlog? Ga eerst eens geschiedenis leren, in plaats van je bezig te houden met populaire kreten.

Amirika is voor jou, je mag het hebben. Ga ergens anders spelen, fijne dag.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Geachte nieuwe lid,
ik heb de indruk dat jouw mail vol frustratie geschreven is.

Ik weet niet wat je hier eigenlijk komt zoeken.

Indien je gewoon ergens je stempeltje achter wou laten en je frustratie wou uiten, dan is dat bij deze gedaan.

Indien je werkelijk deel wilt nemen aan dit forum, met alle respect voor de forumregels, mag ik je dan vragen om jezelf eerst eens even voor te stellen? Graag met volzinnen, en niet met slogans, kwestie van het leesbaar te houden.

Dank u.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Kritisch zijn mag best maar de opsteller schrijft een beetje rottig.
Ik ben ook altijd kritisch maar vind het het altijd een veeg teken dat er mensen vanuit Cuba in wrakke bootjes naar de VS vluchten terwijl dat omgekeerde echt niet gebeurd.
Ook vroeger met het ijzeren gordijn had je dat.
In het Afghanistan van de Taliban mochten vrouwen niets en mannen moesten een baard dragen en de mensen mochten niet eens lachen!!!!!
Zo kan je nog wel even doorgaan.
Kansas Wizard
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Kansas Wizard »

Heerlijk, iemand met een nieuwe verfrissende kijk op Amerika. 8)

Dit stukje is waarschijnlijk geschreven om enkele forumleden eens lekker op stang te jagen. Dat valt hier altijd vies tegen, want de AA forumleden weten vaak op een juiste beelfde manier dergelijke eenzijdigheid te weerleggen.

Ik mis eigenlijk de hele Irak kwestie in je betoog, die had je toch nog van pas kunnen komen. Ik krijg toch telkens weer het gevoel dat wij over een ander land praten, zeker als ik weer een Amirika ik je bericht voorbij zie komen.
De Amirikanen moesten geldlenen van de Europeanen die net een eerste wereld oorlog hadden mee gemaakt.
Deze kun je ook omdraaien; Na de oorlog plukte Europa de vruchten van het Marshall-plan - dankzij Amerika.
-
Discuseren kan leuk zijn, maar laten we dan wel beide kanten belichten.

Groeten KW
"Toto... I have a feeling we're not in Kansas anymore."
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

Kansas Wizard schreef:
De Amirikanen moesten geldlenen van de Europeanen die net een eerste wereld oorlog hadden mee gemaakt.
Deze kun je ook omdraaien; Na de oorlog plukte Europa de vruchten van het Marshall-plan - dankzij Amerika.
-
Discuseren kan leuk zijn, maar laten we dan wel beide kanten belichten.

Groeten KW
ik wou juist hetzelfde zeggen... :wink:

Het enige waar je het over hebt is politiek...weinigen hier hebben echt interesse in de politiek van Amerika.
In de eerste instantie gaat het ONS om het land en niet het bestuur.

Is Irak dan beter? Is Rusland dan beter?
We zullen maar zwijgen over deze figuren zeker?...Hitler, Stalin, Fidel Castro, Ayatollah Ali Khamenei, Qaddafi, Bashar al-Assad.

Geef mij dan Bush maar.
ftwproductions
Amerikafan

Re: Heeft Amirika wel goede punten?

Bericht door ftwproductions »

rinke schreef:Amirika helemaal geen goed land!

• Vietnam
Behoorlijk aangevallen door de Amirikanen waarom?
Ze hadden een betere stroming!
  • Tweede wereld oorlog
Om maar niet over de monsters te praten maar om de Amirikaanse daden niet te vergeten: Armoede voor de tweede wereld oorlog in Amirika. Brengt de helewerel in gevaar. De Amirikanen moesten geldlenen van de Europeanen die net een eerste wereld oorlog hadden mee gemaakt. Pearl harbor twee zware bommen op miljoenen steden van Japan. Daarna werden kernwapens verboden voor alle landen maar de Vernedigde staten kregen samen met de andere grote landen toestemming om ze nog steeds te gebruiken.

Zwarte dinsdag er breekt armoede uit in de Verenigde
  • Junkfood
Er is geen plek op de wereld waar zoveel junkfood word gegeten
  • MS Windows
Iedereen denkt altijd dat Amirika de maker is van de computer en het bestuuringsysteem. De werkelijkheid is echter anders in Engeland is de computer uitgevonden en in Amirika is Microsoft. Een heel verschil en in Europa Linux :wink: De betere OS.

Wat heeft Amirika nou wel goed gedaan :?:
ieder geval niet kwa brandstof denk maar aan ruimtevaard en de verbranding van auto's[/list]
Sorry,maar welke randdebiel heeft dit in elkaar geflanst.?
Probeer eerst eens normaal Nederlands te schrijven!! :idea:
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer