Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat moet ik me voorstellen bij een graduation?
Wat moet ik me voorstellen bij een graduation?
Volgende maand mag mijn dochter Sabine meedoen met de graduation van haar Highschool.Toen zij in Nederland haar schooldiploma kreeg, deed iedereen wat anders. Sommige ouders waren heel chic gekleed, anderen kwamen in spijkerbroek.Sommige ouders hadden bloemen of cadeautjes mee, ik had daar niet eens aan gedacht, wat mij toch een rotgevoel gaf.
Hoe is dat in Amerika. Moet ik een nette jurk meenemen of kan ik er gewoon in vakantiekleding heen.
Kan iemand me hier iets meer over vertellen? Hoe gaat zo'n ceremonie?
Carla
Hoe is dat in Amerika. Moet ik een nette jurk meenemen of kan ik er gewoon in vakantiekleding heen.
Kan iemand me hier iets meer over vertellen? Hoe gaat zo'n ceremonie?
Carla
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Wat moet ik me voorstellen bij een graduation?
Hoi Carla,
Onze oudste had vorig jaar haar high school graduation. Het liep allemaal wat vreemd, omdat de jongste precies die dag blindedarmontsteking kreeg. Maar hier en hier kun je lezen hoe het er bij ons toeging. Katja moest een nette jurk aan, maar wij waren gewoon gekleed, niet overdreven netjes. Door alle rare dingen die dag had ik geen tijd een bloemetje te kopen, maar dat hebben we haar later gegeven.
Onze oudste had vorig jaar haar high school graduation. Het liep allemaal wat vreemd, omdat de jongste precies die dag blindedarmontsteking kreeg. Maar hier en hier kun je lezen hoe het er bij ons toeging. Katja moest een nette jurk aan, maar wij waren gewoon gekleed, niet overdreven netjes. Door alle rare dingen die dag had ik geen tijd een bloemetje te kopen, maar dat hebben we haar later gegeven.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bedankt Petra,
Schitterend die filmpjes.Ik geloof dat Sabine een certificaat krijgt. Het is toch geweldig om mee te maken.Ik kijk er echt naar uit. En Sabine ook natuurlijk. En vlak daarvoor heeft ze ook nog haar Senior Prom. Amerikaanser kan het haast niet.
Carla
Schitterend die filmpjes.Ik geloof dat Sabine een certificaat krijgt. Het is toch geweldig om mee te maken.Ik kijk er echt naar uit. En Sabine ook natuurlijk. En vlak daarvoor heeft ze ook nog haar Senior Prom. Amerikaanser kan het haast niet.
Carla
- DixieChick
- Amerika-expert
Bij mijn high school graduation, en ook op de graduation ceremonies van onze universiteit zie je het heel gemengd. Er zijn ouders die strak in het pak komen, en mensen die in t-shirt en spijkerbroek verschijnen. Ergens in het midden (dus geen spijkerbroek en shorts, maar ook niet een mantelpak of colbert) lijkt mij prima.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 6360 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie