Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lekkere soep???
-
- Amerika-expert
Lekkere soep???
Weet iemand waar je in Amerika lekkere soep kan kopen? Ben zwanger en heb zo'n vreselijke trek in soep met brood maar tot nu toe nog geen eetbare soep gevonden in de winkel.
En heb vandaag geen energie om zelf soep te maken. Jeetje heb even zo'n heimwee naar Amsterdam! Toen ik zwanger was van m'n zoon liep ik een paar keer per week naar de Lidl om de hoek om daar tomatensoep met ballen te kopen en zo'n afbak-kruidenbroodje.
En heb vandaag geen energie om zelf soep te maken. Jeetje heb even zo'n heimwee naar Amsterdam! Toen ik zwanger was van m'n zoon liep ik een paar keer per week naar de Lidl om de hoek om daar tomatensoep met ballen te kopen en zo'n afbak-kruidenbroodje.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Lekkere soep???
Ik maak altijd zelf een enorme hoeveelheid soep in een slow cooker, en dan vries ik het in. De soepen hier in pakjes of blik vind ik niet te pruimen. T'is dat je niet om de hoek woont, anders kwam ik wel een bakkie brengen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
De enige lekkere tomatensoep, die ik heb gevonden, is van Whole Foods. Hebben jullie die in de buurt? Tomatensoep hier is zo zoet anders, vind ik ook helemaal niet lekker. Wat ik wel een lekkere soep vind, is de Italian Wedding soep van Campbell's. Daar zitten ook balletjes in
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben blij dat ik hier Maggi heb gevonden, dan smaken sommige soepen tenminste nog een beetje... 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Probeer de Sweet Tomatoes restaurants ,ze hebben 5 of 6 verschillende soepen ,salad en pasta bars.
-
- Amerika-expert
Nope, geen Whole Foods jammer genoeg. Heb gehoord dat die ook eetbaar brood hebben? We hebben een Wal Mart, Albertsons en een Macey's voor de boodschappies en die hebben alledrie een heel beperkt aanbod.
Sweet Tomatoes heb ik nog nooit van gehoord. Zal ze eens Googlen.
Italian Weddingsoup van Campells heb ik hier nog nooit gezien, volgens mij wel in andere staten maar blijkbaar is dat te wild voor Utah. Enige tomatensoep die ze hier hebben is dat rode water
Inderdaad, zelf maken en invriezen doe ik ook meestal maar onze vriezer is even leeg omdat we op vakantie zijn geweest. We hebben hier nogal vaak stroomstoringen en ik wilde niet thuiskomen in de stank van bedorven eten. Hebben we 1 keer gehad in ons vorige huis en dat was zooooooo smerig.
Binnenkort weer eens flink gaan koken en m'n vriezer volproppen met Ziplockcontainers (die vind ik zo superhandig!)
Sweet Tomatoes heb ik nog nooit van gehoord. Zal ze eens Googlen.
Italian Weddingsoup van Campells heb ik hier nog nooit gezien, volgens mij wel in andere staten maar blijkbaar is dat te wild voor Utah. Enige tomatensoep die ze hier hebben is dat rode water

Inderdaad, zelf maken en invriezen doe ik ook meestal maar onze vriezer is even leeg omdat we op vakantie zijn geweest. We hebben hier nogal vaak stroomstoringen en ik wilde niet thuiskomen in de stank van bedorven eten. Hebben we 1 keer gehad in ons vorige huis en dat was zooooooo smerig.
Binnenkort weer eens flink gaan koken en m'n vriezer volproppen met Ziplockcontainers (die vind ik zo superhandig!)
Is er geen Panera restaurant bij jullie? Die hebben heerlijke soep.
-
- Amerika-ontdekker
Yep, Whole Foods heeft brood dat niet te zuur of te zoet is. Ik ga vaak voor de "french whole wheat boule" die dicht in de buurt komt van een donker hollands brood. Ook het stokbrood vind ik hier het best. Wel prijzig allemaal en het valt me op dat het brood zo snel oud wordt, na 1-2 dagen smaakt het al stale.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zuppa Toscana bij olive garden. Kan je ook gewoon afhalen daar. Verrukkelijk gewoon
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Trouwens, ik weet niet hoe pittig je smaak is, maar de Chinese restaurants hebben ook lekkere soep: egg drop soup is een soort haaievinnensoep (niet pittig), maar mijn favoriet is hot and sour soep. Afhankelijk van het restaurant kan dat flink pittig zijn, maar erg lekker! Ook minestrone soep van de simpele Italiaanse restaurants hier is vaak erg goed.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- Bandido
- Amerika-expert
Persoonlijk hou ik niet zo van tomatensoep, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar er zijn best wat lekkere soepen verkrijgbaar hier vind ik. Ook Campbell's maakt best wat soorten die echt best lekker zijn, alleen anders dan je gewend bent misschien. De kippensoep is bv prima en net als in NL, alleen voeg ik er zelf altijd nog vanalles aan toe.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerika-expert
Olive Garden enzo hebben we ook niet. Well een Apple Bee's en dat is al wilder dan de meeste mensen hier willen. Bijna iedereen gaat naar Jim's restaurant waar ze alleen eten uit pakjes maken. Lekker veilig, smaakt net als wat je zelf in de magnetron gooit
Enige Chinese restaurant wat hier ooit open is heeft alleen een buffet en geen soep. Maar wel lekker eten en heel kindvriendelijk.
Er is wel een Thais restaurant waar ze echt superlekker eten hebben maar ja, dat tikt wel erg aan om daar elke keer heen te rijden als ik weer eens 'cravings' heb.
Snap niet hoe die lui hun zaak draaiend houden want het is aan de prijzige kant en er zijn hier niet veel mensen met geld en een 'wilde' smaak.
<zucht> Het is soms knap lastig om in een klein LDS stadje te wonen.

Enige Chinese restaurant wat hier ooit open is heeft alleen een buffet en geen soep. Maar wel lekker eten en heel kindvriendelijk.
Er is wel een Thais restaurant waar ze echt superlekker eten hebben maar ja, dat tikt wel erg aan om daar elke keer heen te rijden als ik weer eens 'cravings' heb.
Snap niet hoe die lui hun zaak draaiend houden want het is aan de prijzige kant en er zijn hier niet veel mensen met geld en een 'wilde' smaak.
<zucht> Het is soms knap lastig om in een klein LDS stadje te wonen.