Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Opbrengstwoning in Amerika kopen
Opbrengstwoning in Amerika kopen
Hoi Allemaal,
Wegens de lage woningprijzen en de zwakke koers van de dollar lijkt het mij (en vele anderen) een goed idee te investeren in vastgoed in Amerika.
Persoonlijk ben ik aant kijken naar een appartementje of condo op Hawaii, en dat als opbrengsteigendom om te verhuren.
Heeft er iemand ervaring hierin ? Ik heb al wel wat gelezen, maar weet verre van alles.
Ik heb een paar leuke appartementjes gezien op het internet die me interesseren.
Het financiele gedeelte wil ik volledig regelen in eigen land om zo te profiteren van de dollar koers. Zo hoeft ik me ook niet druk te maken om credit ratings etc, vermits ik de woning gewoon cash zal kunnen betalen.
Op dit moment ben ik ook niet van plan daar te gaan wonen, dus zorgen op een greencard etc hoef ik me ook (nog) niet te maken.
Ik had wel al begrepen dat ik best een rekening open in de US, maar dat schijnt niet echt moeilijk te zijn.
Om het even duidelijk te stellen, ik wil dus gewoon eigendom kopen op Hawaii om te verhuren. Kan er iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken en wat er allemaal bij komt kijken. Welke papieren heb ik nodig, en is het nuttig om daar een broker onder de arm te nemen ?
Groetjes!
Daan
Wegens de lage woningprijzen en de zwakke koers van de dollar lijkt het mij (en vele anderen) een goed idee te investeren in vastgoed in Amerika.
Persoonlijk ben ik aant kijken naar een appartementje of condo op Hawaii, en dat als opbrengsteigendom om te verhuren.
Heeft er iemand ervaring hierin ? Ik heb al wel wat gelezen, maar weet verre van alles.
Ik heb een paar leuke appartementjes gezien op het internet die me interesseren.
Het financiele gedeelte wil ik volledig regelen in eigen land om zo te profiteren van de dollar koers. Zo hoeft ik me ook niet druk te maken om credit ratings etc, vermits ik de woning gewoon cash zal kunnen betalen.
Op dit moment ben ik ook niet van plan daar te gaan wonen, dus zorgen op een greencard etc hoef ik me ook (nog) niet te maken.
Ik had wel al begrepen dat ik best een rekening open in de US, maar dat schijnt niet echt moeilijk te zijn.
Om het even duidelijk te stellen, ik wil dus gewoon eigendom kopen op Hawaii om te verhuren. Kan er iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken en wat er allemaal bij komt kijken. Welke papieren heb ik nodig, en is het nuttig om daar een broker onder de arm te nemen ?
Groetjes!
Daan
Re: Opbrengstwoning in Amerika kopen
ik denk niet dat het zo makkelijk is om een rekening te openen in de US als je er niet woont.Ik had wel al begrepen dat ik best een rekening open in de US, maar dat schijnt niet echt moeilijk te zijn.
Ik wilde al een rekening openenen hier in St Louis MO voor mijn verhuis omdat ik mijn huis ook contant wilde betalen, maar de banken deden hier moeilijk over. Ik moest een bewijs van woonst in de US meebrengen en een SSN hebben. Het SSN hebben ze uiteindelijk kunnen oplossen door een formulier in te vullen en mijn verklaring dat ik dit zou binnenbrengen zodra ik mijn SSN had ontvangen maar ik heb de rekening pas kunnen openen nadat we hier al woonden.
Op het internet zijn er wel verschillende sites te vinden die dingen zeggen zoals : "Open a bankaccount while living abroad" maar die zou ik niet echt vertrouwen.
grt
tony
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lees ook "wegens de zwakke economie" minder toerisme, moeilijk te verhuren, hoge kosten etc. Bezint eer ge begint.
Doe eerst eens onderzoek naar het toerisme in Hawaii. Hoe makkelijk is het om te verhuren
zoek eens onder kopen in Florida op het forum.
Ik heb daar allerlei tips (lees kosten etc) opgeschreven.
Doe het niet tenzij je geen winstverwachting heb maar het gewoon doet omdat je het leuk vindt om iets in hawaii te hebben
Als je geld wilt verdienen in real estate moet je met mij komen praten, hier in Missouri en gewoon aan amerikanen verhuren. Alle kosten op een rijtje zetten, voor en nadelen afwegen en dan beslissen.
Blijf uit florida, californie, vegas, hawaii en dat soort oorden, tenzij je er ook woont.
Doe eerst eens onderzoek naar het toerisme in Hawaii. Hoe makkelijk is het om te verhuren
zoek eens onder kopen in Florida op het forum.
Ik heb daar allerlei tips (lees kosten etc) opgeschreven.
Doe het niet tenzij je geen winstverwachting heb maar het gewoon doet omdat je het leuk vindt om iets in hawaii te hebben
Als je geld wilt verdienen in real estate moet je met mij komen praten, hier in Missouri en gewoon aan amerikanen verhuren. Alle kosten op een rijtje zetten, voor en nadelen afwegen en dan beslissen.
Blijf uit florida, californie, vegas, hawaii en dat soort oorden, tenzij je er ook woont.
- Bandido
- Amerika-expert
Dat is mooi, want dat is zo goed als onmogelijk. Bedenk dus dat je er eventueel als vakantieganger naartoe kunt, maar dat het daar zo'n beetje mee ophoudt. En dat hoeft op zich niet erg te zijn, maar sommigen kopen een huis/appartement met in het achterhoofd het idee er misschien ooit toch zelf te wonen.iep schreef:Op dit moment ben ik ook niet van plan daar te gaan wonen, dus zorgen op een greencard etc hoef ik me ook (nog) niet te maken.
"Keep Georgia On Your Mind"
is het gelukt om huis te kopen met opbrengst?
- Color01
- Amerika-expert
ik denk dat die niet antwoord ...2 post in 1.5 jaar.sherry999 schreef:is het gelukt om huis te kopen met opbrengst?
Hier is een uitgebreid topic over een huis kopen in Florida... Erg interessant!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
En toevallig stond in de Toronto Star gisteren ook nog een artikel.
http://www.moneyville.ca/article/944174 ... -home?bn=1
Dit artikel waarschuwde eind december voor mogelijke gevolgen van het kopen van een huis dat in foreclosure is:
http://www.moneyville.ca/article/901648 ... xperts-say
http://www.moneyville.ca/article/944174 ... -home?bn=1
Dit artikel waarschuwde eind december voor mogelijke gevolgen van het kopen van een huis dat in foreclosure is:
http://www.moneyville.ca/article/901648 ... xperts-say
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 16305 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke
-