Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
lekkerste Amerikaanse drankje?
lekkerste Amerikaanse drankje?
Door het 'beer subject' moest ik ook aan andere typische amerikaanse dranken denken. In amerika zijn nogal wat brouwerijen, cocktailbars en softdrinkfabriekjes die alleen voor de regionale markt produceren, dus het kan niet anders of er zijn honderden tips en 'musts' van de 'AAfamilie'.
Mijn favorieten zijn beide soft drinks:
Cheer wine, verkrijgbaar in Atlanta regio
Barq's rootbeer, oorspronkelijk New Orleans regio, maar tegenwoordig in het hele zuiden geloof ik.
Barq's rootbeer, oorspronkelijk New Orleans regio, maar tegenwoordig in het hele zuiden geloof ik.
And this be our motto: "In God is our trust."
And the star-spangled banner forever shall wave
O'er the land of the free and the home of the brave!
Re: lekkerste Amerikaanse drankje?
prs schreef:Door het 'beer subject' moest ik ook aan andere typische amerikaanse dranken denken. In amerika zijn nogal wat brouwerijen, cocktailbars en softdrinkfabriekjes die alleen voor de regionale markt produceren, dus het kan niet anders of er zijn honderden tips en 'musts' van de 'AAfamilie'.

Dr. Pepper (Texas), Dr. Brown's Cream Soda (NY) of Thomas Kemper Soda's (Black Cherry).
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
American
Californian
Re: lekkerste Amerikaanse drankje?
prs schreef:Door het 'beer subject' moest ik ook aan andere typische amerikaanse dranken denken. In amerika zijn nogal wat brouwerijen, cocktailbars en softdrinkfabriekjes die alleen voor de regionale markt produceren, dus het kan niet anders of er zijn honderden tips en 'musts' van de 'AAfamilie'.

Dr. Pepper (Texas), Dr. Brown's Cream Soda (NY) of Thomas Kemper Soda's (Black Cherry).
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
American
Californian
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
mountain Dew
A coke of mountain Dew vind ik het lekkerste, vraagje: Ik koop mountain dew bij de winkel america today (http://www.america-today.com) maar ze zijn niet gewoon in de supermarkt te koop of wel??
Bye Fuzzy

Bye Fuzzy

Jazeker! Heerlijk. Dat is altijd één van de vaste producten waar ik zo snel mogenlijk aan probeer te komen zogauw ik die Amerikaanse bodem weer betreed. Mijn favoriet is de chocolade 'Frosty' van Wendy's.Sandy schreef:Hebben de Neder Amerikaantjes wel eens van een blizard gehoord of geprobeerd?
Re: mountain Dew
Hey fuzzy, in europa is Mountain Dew (ook 1 van mijn favotiete dranken) naar mijn weten niet in een supermarkt te koop. Maar ik heb het wel in de 'American Book Store' in de Amersterdamse Kalverstraat zien liggen, samen met nog wat andere typische amerikaanse producten, zoals bijvoorbeeld Raisin Bran cereal. Het is al wel een tijdje geleden, maar wie weet hebben ze dat vast in hun assortiment...Fuzzy schreef:A coke of mountain Dew vind ik het lekkerste, vraagje: Ik koop mountain dew bij de winkel america today (http://www.america-today.com) maar ze zijn niet gewoon in de supermarkt te koop of wel??![]()
Bye Fuzzy
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
ok bedankt, jammer dat je ze niet gewoon in de supermarkt kan kopen, zoals in grote flessen. Ik kan ze wel kopen bij america today,maar om nou steeds blikjes en kleine flesjes te moeten kopen, "nee'..prs schreef:Hey fuzzy, in europa is Mountain Dew (ook 1 van mijn favotiete dranken) naar mijn weten niet in een supermarkt te koop. Maar ik heb het wel in de 'American Book Store' in de Amersterdamse Kalverstraat zien liggen, samen met nog wat andere typische amerikaanse producten, zoals bijvoorbeeld Raisin Bran cereal. Het is al wel een tijdje geleden, maar wie weet hebben ze dat vast in hun assortiment...Fuzzy schreef:A coke of mountain Dew vind ik het lekkerste, vraagje: Ik koop mountain dew bij de winkel america today (http://www.america-today.com) maar ze zijn niet gewoon in de supermarkt te koop of wel??![]()
Bye Fuzzy
Ik hou trouwen ook van chocolate Oreo en Hershey's , daar kan je me echt s'nachts voor wakker maken!

Bye Fuzzy

Da's trouwens ook een hééééle goede!!! Mag ik mijn keuze nog veranderen?prs schreef:Mijn favoriet is de chocolade 'Frosty' van Wendy's.

Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
-
- Amerikafan
Ik drink hier eigenlijk altijd Crystal Light. Is niet echt heel spectaculair (water met een smaakje ZONDER suiker) maar is een stuk gezonder dan al die soda zooi die ze hier hebben. (mijn tanden moeten toch heel mn leven mee!!
)

Laatst gewijzigd door VermontGirl op 30 jun 2005, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Diet Snapple Peach of Raspberry iced tea!! Ik ben sowieso dol op iced tea. En Diet Coke with Lime.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerikafan
Dat klopt en daar maak ik ook iedere keer weer gebruik van. Maar ik moest wel ontzettend wennen aan de hoeveelheid chloor die hier in het drinkwater wordt gestopt!! Is wel even wennen in het begin...Ook ,je bent hier niet verplicht om een soda of een beer te bestellen in een restaurant.
Vraag maar gewoon voor een glas water en het is gratis.
Dus geen 2 euro voor een flesje water als in Europa.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
De supermarktketen Vomar in Noord-Holland, noordelijk Zuid-Holland en Almere had/heeft Mountain Dew in het assortiment. Lijkt me verstandig om voor je er naartoe gaat ze eerst even te bellen om te checken of ze het nog steeds hebben. Proost![/url]Fuzzy schreef:A coke of mountain Dew vind ik het lekkerste, vraagje: Ik koop mountain dew bij de winkel america today (http://www.america-today.com) maar ze zijn niet gewoon in de supermarkt te koop of wel??![]()
Life is good in the Tarheel State.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1390 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-