Ik ben net enkele weken terug maar ondertussen ben ik al bijna door m'n voorraad Gatorade, Terryaki Marinade, Oreo Cookies, enz enz

Ik vond na lang zoeken een beetje info op het forum: daar vind je produkt X, daar vind je produkt Y, maar het is niet de bedoeling om voor een winkelmandje de Benelux rond te rijden

Wie weet waar er winkels zijn die enkel of vooral Amerikaanse produkten verkopen? Ik hoorde bijvoorbeeld dat er in Wilrijk bij Antwerpen zo een winkel zou zijn en ook eentje in de buurt van Leuven. Weet iemand de naam of het adres hiervan of van andere winkels? Misschien interessant om deze allemaal in dit draadje bijeen te krijgen en ze ergens op de homepage te vermelden?
Even offtopic, alle respect voor de webshop van Ellen, maar ik vind dit enkel interessant in theorie. Ik zou bijvoorbeeld vooral etenswaren willen kopen, stel dat ik een doos laat versturen met 20 verschillende produkten. Qua betaling via Paypal en verzending via Fedex e.d. zal dit wel vlot verlopen, maar ik vrees voor de invoer. Ik werk zelf al bijna 8 jaar op de douanedienst van de importafdeling bij een expeditiebedrijf en ik weet waarover ik spreek als ik zeg dat ik hier zelf nooit zou aan beginnen. Een zeer ingewikkelde invoer met hoge kosten zou het gevolg zijn