Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MENING NODIG: Kledingmerken
MENING NODIG: Kledingmerken
Hee allemaal!
Ik heb een vraagje aan jullie allemaal: Welk(e) Amerikaans(e) kledingmerk(en) missen jullie het meest hier in Nederland en/of zijn anders lastig te verkrijgen?!
De rede dat ik deze vraag stel, is omdat ik voor school een eigen bedrijfje op moet zetten, en we hebben een webshop bedacht die Amerikaanse merken verkoopt! We hebben echter nog een aantal merken nodig die jullie graag zouden zien in zo'n webshop! Het mogen uiteraard ook sieraden, accessoires, makeup enz. merken zijn! het liefst niks met eten, behalve als je zeker weet dat er een lange houdbaarheidsdatum aan zit! Daarnaast wil ik even zeggen dat het kan zijn dat je deze merken via internet kán bestellen(via de website van het merk zelf), maar dat maakt niet uit, we willen dit verzamelen op één website, als jullie begrijpen wat ik bedoel;)
Alvast ontzetten bedankt voor jullie medewerking!
p.s. ik weet dat er een topic is met dingen die jullie missen, maar daar worden te weinig nog de merken genoemd!
p.p.s. het is niet heeeel erg als de producten moeilijk te verkrijgen zijn, of ook online te bestellen zijn, dat vertellen we gewoon niet aan de leraar;)
Ik heb een vraagje aan jullie allemaal: Welk(e) Amerikaans(e) kledingmerk(en) missen jullie het meest hier in Nederland en/of zijn anders lastig te verkrijgen?!
De rede dat ik deze vraag stel, is omdat ik voor school een eigen bedrijfje op moet zetten, en we hebben een webshop bedacht die Amerikaanse merken verkoopt! We hebben echter nog een aantal merken nodig die jullie graag zouden zien in zo'n webshop! Het mogen uiteraard ook sieraden, accessoires, makeup enz. merken zijn! het liefst niks met eten, behalve als je zeker weet dat er een lange houdbaarheidsdatum aan zit! Daarnaast wil ik even zeggen dat het kan zijn dat je deze merken via internet kán bestellen(via de website van het merk zelf), maar dat maakt niet uit, we willen dit verzamelen op één website, als jullie begrijpen wat ik bedoel;)
Alvast ontzetten bedankt voor jullie medewerking!
p.s. ik weet dat er een topic is met dingen die jullie missen, maar daar worden te weinig nog de merken genoemd!
p.p.s. het is niet heeeel erg als de producten moeilijk te verkrijgen zijn, of ook online te bestellen zijn, dat vertellen we gewoon niet aan de leraar;)
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: MENING NODIG: Kledingmerken
Als je slim bent doe je het niet alleen in therorie maar zet je het zo op dat je het ook in de praktijk ten uitvoer kan brengen.
Met de hulp van mijn bedrijf zijn er al menige websites tot ontwikkeling gekomen die in nederland produkten aan de man brengen die in amerika zijn ingekocht.
Sommigen doen dit als bijbaantje en anderen doen dit fulll time.
Met het opzetten van een internet bedrijfje (dat in het buitenland inkoopt) komt veel kijken.
Ben wel nieuwsgierig naar wat het gaat worden. Als je advies nodig hebt pm dan maar even.
Mark
Met de hulp van mijn bedrijf zijn er al menige websites tot ontwikkeling gekomen die in nederland produkten aan de man brengen die in amerika zijn ingekocht.
Sommigen doen dit als bijbaantje en anderen doen dit fulll time.
Met het opzetten van een internet bedrijfje (dat in het buitenland inkoopt) komt veel kijken.
Ben wel nieuwsgierig naar wat het gaat worden. Als je advies nodig hebt pm dan maar even.
Mark
Ik weet niet in hoeverre het al verkrijgbaar is in Nederland, maar ik denk dat een merk als Old Navy het erg goed zal doen qua kleding daar.
Mijn betere helft hoor ik regelmatig over het merk "Coach" voor handtassen en weet ik allemaal wat.
"Victoria's Secret" is helemaal top voor lingerie en dergelijke hoor ik.
Mijn betere helft hoor ik regelmatig over het merk "Coach" voor handtassen en weet ik allemaal wat.
"Victoria's Secret" is helemaal top voor lingerie en dergelijke hoor ik.
Before "was", "was" was, "was" was "is".
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ja, Victoria's Secret is een merk dat geliefd is en niet verkrijgbaar in NL. Nog zo'n merk is Abercombie & Fitch. Ik vind het niets maar het is razend populair, zowel onder jongeren als onder 'ouderen'. Dan is er nog GAP, volgens mij ook niet verkrijgbaar in NL. Dan is er nog het afschuwelijke (
) Ed Hardy. Erg populair in de VS maar ik weet niet of er in NL vraag naar is. En Banana Republic.....wordt dat verkocht in NL?

- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik sla altijd in bij:
Abercrombie & Fitch
American Eagle Outfitters (en Aerie)
Hollister
Gap
Old Navy
Urban Outfitters
Aeropostale
Victoria's Secret
Banana Republic
PacSun (maar dat is een winkel, geen merk)
Dat is mijn vaste rondje in Amerika, maar er zijn nog meer leuke winkels.
Abercrombie & Fitch
American Eagle Outfitters (en Aerie)
Hollister
Gap
Old Navy
Urban Outfitters
Aeropostale
Victoria's Secret
Banana Republic
PacSun (maar dat is een winkel, geen merk)
Dat is mijn vaste rondje in Amerika, maar er zijn nog meer leuke winkels.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn favorieten:
- American Eagle Outfitter
- Abercrombie & Fitch
- Old Navy
- Gap (maar dit is ook in Europe verkrijgbaar)
Derk
- American Eagle Outfitter
- Abercrombie & Fitch
- Old Navy
- Gap (maar dit is ook in Europe verkrijgbaar)
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Grappig, RiverCola, ik had nooit van Ed Hardy gehoord en volgens mij zie je dat hier niet zoveel. De meeste kledingmerken, die ik kan bedenken, zijn al voorbij gekomen. Vera Bradley is heel populair qua accessoires.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Georgie
- Amerika-expert
Ja dat ken ik van Nancy uit NC! Volgende keer dat ik in Amerika ben, wil ik daar een tas of portemonnee van kopen. Ik vond het zo leuk!Petra/VS schreef: Vera Bradley is heel populair qua accessoires.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik denk dat coach hier ook wel een koperspotentieel heeft.
Ik heb er ééntje gekocht in Vegas enkele jaren geleden, en heb er al veel reacties op gekregen.
Ik heb er ééntje gekocht in Vegas enkele jaren geleden, en heb er al veel reacties op gekregen.
Groetjes,
Carine
Carine
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik en mijn Coach tas zijn ook onafscheidelijk.
Net als ik en mijn Abercrombie vest
Voor de kids mis ik Baby Gap. Er komt nog wel meer boven borrelen.
Net als ik en mijn Abercrombie vest

- Georgie
- Amerika-expert
Leuk! Ik haal standaard voor mijn zusje (van 5) een Gap kids vest uit Amerika/Engeland. Is intussen een echte traditie geworden.dimple schreef:
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
En Tommy kids..........zo geweldig!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
tommy(kids) is gewoon in nederland verkrijgbaar net als ed hardy.Ik vind dat ed hardy super mooie t shirts er tussen heeft ( ook voor kinderen) Alhoewel ik gruwel van tatoos vond ik zijn shop op melrose in LA super gaaf.
Ik mis absoluut abercrombie & fitch alhoewel er wel een winkel in londen is ( die trouwens peper duur is).
A&F is wel verkrijgbaar online maar daar is veel nep tussen.
Ik mis absoluut abercrombie & fitch alhoewel er wel een winkel in londen is ( die trouwens peper duur is).
A&F is wel verkrijgbaar online maar daar is veel nep tussen.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Georgie
- Amerika-expert
Er zit er sinds kort ook eentje in Copenhagen! Ik was net te laat daar, ik geloof dat ie aan het einde van de zomer open is gegaan. Maar ik wil niet weten hoe duur het daar wel niet is.jokaluma schreef: Ik mis absoluut abercrombie & fitch alhoewel er wel een winkel in londen is ( die trouwens peper duur is).
Ik ga in november in London en wil misschien een winterjas bij de A&F daar kopen. (maar ja, die prijs..)
(En Dimple, als ik iets voor je mee moet nemen van de baby/kids Gap, geef je maar een gil, ik zie jou toch wel daarna)
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh dat is een lief aanbod Sophie! Daar ga ik gebruik van maken, wanneer ga je naar Londen?
Tommy kids is in NL ontbetaalbaar en koop ik dus ook alleen in USA in de outletstores.
Tommy kids is in NL ontbetaalbaar en koop ik dus ook alleen in USA in de outletstores.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
daar heb je een punt mee.Wij kochten afgelopen maart in de jersey outlet bij tommy kids incl foreign visitors korting 5 polo shirts voor dezelfde prijs waar je hier in nederland er een voor hebt......Tommy kids is in NL ontbetaalbaar en koop ik dus ook alleen in USA in de outletstores.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
- Georgie
- Amerika-expert
4,5 en 6 november. Ik ga met m'n eindexamenklas dus weet niet zeker hoe veel vrije tijd ik heb, maar de leerlingen hebben elke dag vrije tijd, dus ik ga er van uit ik ook.dimple schreef:Oh dat is een lief aanbod Sophie! Daar ga ik gebruik van maken, wanneer ga je naar Londen?

Jaren geleden wilde ik in Nederland een winkel opzetten met alleen maar Victoria's Secret lingerie........mocht niet van Victoria.
Ik ben meer van de bekende merken zoals RL, Bill Blass ect etc die zijn goed verkrijgbaar. Veel plezier met je project.
Ik ben meer van de bekende merken zoals RL, Bill Blass ect etc die zijn goed verkrijgbaar. Veel plezier met je project.
- john ny
- Amerikakenner
Ik ben een echte Ralph lauren en GANT fan. Beide merken uiteraard hier goed verkrijgbaar. Maar vooral RL is in de USA iets goedkoper, ook de maten zijn daar iets uitgebreider. Bijvoorbeeld lengte maten, ik heb 30-32 is hier niet veel verkrijgbaar. GANT valt ook nog eens ruim dus een S ipv M komt wel eens voor
, dat zie je hier haast niet.
Bij Abercrombie koop ik mijn sport spullen en dat bevalt goed (beter als Borg bijv.). Ook de broeken van levi's bevallen na al die jaren nog steeds
Verder koop ik mijn hardloopschoenen van nike bij Nike Town (kijk vaak wel in nederland welk type), scheelt zoveel in prijs.

Bij Abercrombie koop ik mijn sport spullen en dat bevalt goed (beter als Borg bijv.). Ook de broeken van levi's bevallen na al die jaren nog steeds

Verder koop ik mijn hardloopschoenen van nike bij Nike Town (kijk vaak wel in nederland welk type), scheelt zoveel in prijs.
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Petra/VS schreef:Grappig, RiverCola, ik had nooit van Ed Hardy gehoord en volgens mij zie je dat hier niet zoveel. De meeste kledingmerken, die ik kan bedenken, zijn al voorbij gekomen. Vera Bradley is heel populair qua accessoires.
Vergis jij je niet Petra? Ed Hardy is razend populair en je ziet het overal. Niet alleen op kleding maar ook cellphone covers, tasjes, schoenen enz.
rijocaer
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 25 Reacties
- 3289 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-