Fuzzy
Ja sorry sandy, het is niet bepaald mijn sport moet ik zeggen, hele tijd rondjes rijden en soms gebeurt er een ongeluk, maar goed ieder heeft zo zijn favorite sportSandy schreef:What??Fuzzy schreef: Waar ik niet zo van hou is nascar.
Ja inderdaad! Het is vaak een onderdeel van rodeo. (in Amerika) Hier in Europa is het een onderdeel van westernwedstrijden.Fuzzy schreef:Barrelrace is toch snelheidsonderdeel, waarbij 3 tonnen in een driehoek worden gezet?? Wie het snelst is, is de winnaar right??Gypsygirl schreef:BARRELRACEN!
Fuzzy
Hey patrick, heb je ook een favoriet MLB team? Die van mij is de Atlanta Braves.Baseball!
Ik plan m'n vakantie elk jaar zo in dat ik enkele MLB wedstrijden mee kan pikken (dit jaar waren dat liefst 5 wedstrijden).
Heb ook wel eens een NFL wedstrijd bezocht, maar ik vind American Football vreselijk om naar te kijken(behalve de cheerleaders ).
Patrick
De cheerleaders...ikkedus schreef:Baseball!
Ik plan m'n vakantie elk jaar zo in dat ik enkele MLB wedstrijden mee kan pikken (dit jaar waren dat liefst 5 wedstrijden).
Heb ook wel eens een NFL wedstrijd bezocht, maar ik vind American Football vreselijk om naar te kijken(behalve de cheerleaders).
Patrick
Ja ik heb het een keer gezien in Amerika, rodeoshow en toen ook een barrelrace..Ik vond het een geweldige show!!Gypsygirl schreef:Ja inderdaad! Het is vaak een onderdeel van rodeo. (in Amerika) Hier in Europa is het een onderdeel van westernwedstrijden.Fuzzy schreef: Barrelrace is toch snelheidsonderdeel, waarbij 3 tonnen in een driehoek worden gezet?? Wie het snelst is, is de winnaar right??
Fuzzy
Mijn favoriete team? Ik durf het bijna niet te zeggen. De Seattle Mariners(Ik weet het, 'they suck' de laatste 2 seizoenen). Ichiro is mijn favoriete speler.prs schreef:Hey patrick, heb je ook een favoriet MLB team? Die van mij is de Atlanta Braves.Baseball!
Heb ook wel eens een NFL wedstrijd bezocht, maar ik vind American Football vreselijk om naar te kijken(behalve de cheerleaders ).
Patrick