Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Starbucks prijs
Starbucks prijs
Hoooi,
Ik zat me laatst wat af te vragen, de Starbucks hier(in België) is echt lekker maar ook erg duur(rond de 3-4 euro), is dit ook zo in de USA? Of is het goedkoper daar?
Alvast bedankt!
Rivel
Ik zat me laatst wat af te vragen, de Starbucks hier(in België) is echt lekker maar ook erg duur(rond de 3-4 euro), is dit ook zo in de USA? Of is het goedkoper daar?
Alvast bedankt!
Rivel
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Starbucks prijs
Ook in Amerika is het flink aan de prijs.
In Nederland is de starbucks op Schiphol duurder dan in de grote steden zelf 

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Helaas is Starbucks daar niet de enige in. Ook MacDonalds en alle andere ketens zijn duidelijk duurder. Maar Starbucks blijft ook ondanks de prijs nog steeds erg goed smaken 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Prijzen van Starbucks in Amerika verschillen ook, volgens mij (niet door de tax verschillen). Maar het eerste wat ik altijd doe als ik aan kom is een grande latte 

- Bandido
- Amerika-expert
Hangt er helemaal vanaf wat je koopt, ik drink altijd gewone zwarte koffie en dat is echt niet duur. Maar de wat specialere drankjes zijn ook in Amerika prijzig.
"Keep Georgia On Your Mind"
Mijn 'verslaving'heeft ervoor gezorgd dat ik nu de 'gold status'bij Starbucks heb gekregen............Pffffff dure hobby. 

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
medium frappucino (mocha coconut
) was gisteren $4.55, is wel duur, maar we hebben 'm met zn tweeen opgedronken!

-
- Amerika-expert
precies - een gewoon bakkie koffie is hier bij Starbucks goedkoper dan dat afwaswater (in mijn mening) wat ze bij Dunkin' Donuts koffie durven te noemen (vind ik).Bandido schreef:Hangt er helemaal vanaf wat je koopt, ik drink altijd gewone zwarte koffie en dat is echt niet duur...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2059 Weergaves
-
Laatste bericht door BorL
-
- 12 Reacties