Ik was vandaag bij de AH (in Dordrecht) en zag opeens dat er een flink rek met USA voer verkocht werd!
Van Pop-Tarts tot Mountain Dew tot Hersheys producten tot fanta pineapple tot allerlei soorten cereal.. en een hoop starbucks producten. Ik weet niet of dit iets nieuws is, maar had het nog nooit opgemerkt.. 't was redelijk aan de prijs,
maar kon me toch niet inhouden om een pakje Pop-tarts mee te nemen
Ben benieuwd of alle AH's deze producten gaan krijgen!
Wauw!! Het blijven toch materiële zaken die ook nog eens veelal ongezond zijn, maar dit vind ik toch wel heel leuk Hopelijk geldt dit voor meer AH's! Pop-Tarts, Grape soda, Lucky Charms, Hershey's siroop, koekjes-/cupcakes-mixjes [en zie ik daar frosting ook??]... allemaal zou ik het meteen meenemen haha
Wat prijs betreft, is het toch enigszins betaalbaar, of net zo duur als wanneer je in zo'n importwinkel [Utrecht, Amsterdam] koopt?
Laatst gewijzigd door Xurk op 13 jun 2011, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
1985 - 1990 Naperville, Illinois 1990 - 1995 Hopewell Junction, New York Zomer 2008 NYC, Las Vegas, Hawaï Zomer 2010 Rondreis Florida Maart 2011 New York City Zomer 2012 NYC + Southwest
Ik denk dat het alleen bij de grote AH's verkocht wordt. De kleinere hebben niet zo'n uitgebreide USA afdeling.
Bij de Vomar verkopen ze veel van de opgenoemde producten wel.
ik vond t behoorlijk.duur.. de blikjes waren 1,19.. terwijl je voor mountain dew in andere winkels meestal een euro betaald. die pop tarts waren iets meer dan 3 euro. maar toch.. af een toe naast je normale boodschappen iets in je mandje gooien is best leuk t is trouwens niet echt een heel grote ah..
Daar komen ze NU mee Ze hadden altijd al van die nep Amerikaanse producten, maar als dit bij alle AH's komt, is dat best leuk voor de Nederlanders. Ik heb mijn moeder gelijk even een mailtje gestuurd zodat ze kan kijken bij de AH bij haar
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Ik wist niet dat er ook Mountain Dew te koop was in Nederland! Ik dronk dat echt bijna dagelijks toen ik in Knoxville woonde. Ik had ook altijd zo'n lekkere cereal, die ik in Nederland ook nog niet ben tegengekomen...
Bedankt voor het delen van deze info
@ thebes: t was bij de ah in wielwijk (wijk in dordt) maar t leek allemaal heel recent dus misschien dat het bij die van jou okk nog komt. en de ah in t centrum ligt tegenwoordig op de achterom niet meer op de voorstraat. ik zal er morgen een binnen lopen om t kijken of ze t ook in hun assortiment hebben gekregen..
Hint: als je nu wilt dat dit overal in NL komt, zorg ervoor dat de voorraad Mountain Dew's bij alle test-market AH's snel eruit gaat. Dit is echt 100% wat ze bij ons altijd gebruikten voor testmarkten: neem landelijk enkele supermarkten, exporteer kleine ladingen die kant op, vraag premium price (prijs sensiviteit uit testen -> zullen lager worden op den duur en dan nogmaals een test wat de doorloop/omzetsnelheid is) en analyseer achteraf de data. Nadeel als iedereen het voor deze prijs gaat kopen is te raden .
Bij de AH XL in Den Haag heb ik het nog niet gezien (dat is mijn dagelijkse supermarkt). Daar heb je wel die nep Amerikaanse producten, maar poptarts enzo heb ik nog niet gezien. Zou ik wel gaaf vinden, voor de afwisseling met ontbijt! Dat zijn tenminste echt Amerikaanse producten
(En zie ik het goed, is dat Betty Crocker frosting? Yum!)
helaas zijn deze amerikaanse producten in nederland exclusief bij albert heijn op het admiraalsplein in dordrecht, naar verluid volgt binnenkort albert heijn wassenaar. starbucks producten tijdelijk niet verkrijgbaar ivm importproblemen.
Bij de Spar op de Uithof in Utrecht (Campus UU) liggen ook sinds een maand of drie echte Amerikaanse producten in het schap. De prijs is wel hoog en er liggen niet zoveel producten als bij de AH op de foto maar toch wel een paar leuke zoals frosting, mountain dew, cereal e.d.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.