Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie kan mij helpen met checken van adres????
-
- Amerika-newbie
Wie kan mij helpen met checken van adres????
Heb iemand leren kennen, via een site, contact is serieus.
Nu heeft deze persoon mij zijn adres gegeven in de VS, en wel te verstaan New York, uiteraard ga ik dat checken....
Ben vaak genoeg bedonderd door mensen, en tja dan ga je wel iets natrekken.
Heb er een beetje raar gevoel over, aangezien het adres in New York, op dat adres staat een bedrijf wat deze persoon heeft opgegeven.
Hoe kan ik zeker van zijn, dat hij de waarheid spreekt?
Wie heeft tips voor me, hoe ik dat kan uitzoeken?
Wie kan me helpen, om iets te checken?
Groetjes,
Amerika Fan
Maureentje
Nu heeft deze persoon mij zijn adres gegeven in de VS, en wel te verstaan New York, uiteraard ga ik dat checken....
Ben vaak genoeg bedonderd door mensen, en tja dan ga je wel iets natrekken.
Heb er een beetje raar gevoel over, aangezien het adres in New York, op dat adres staat een bedrijf wat deze persoon heeft opgegeven.
Hoe kan ik zeker van zijn, dat hij de waarheid spreekt?
Wie heeft tips voor me, hoe ik dat kan uitzoeken?
Wie kan me helpen, om iets te checken?
Groetjes,
Amerika Fan
Maureentje
Re: Wie kan mij helpen????
Ik denk dat er nog meer info nodig is voordat we je echt goed kunnen helpen.
Het adres wat hij opgaf, was dat opgegeven als zijnde zijn huisadres of werkadres? Als je op Google maps kijkt, wat voor gebouw zie je dan?
Het adres wat hij opgaf, was dat opgegeven als zijnde zijn huisadres of werkadres? Als je op Google maps kijkt, wat voor gebouw zie je dan?
- Color01
- Amerika-expert
google maps geeft niet altijd de juiste locatie aan....ons huis is ook een eindje verwijderd als je het adres aan geeft in google maps.Hockey schreef: Als je op Google maps kijkt, wat voor gebouw zie je dan?
-
- Amerika-expert
Misschien is hij ook wat voorzichtig. Stuur een PBtje als je meer wil weten, ik ken NY zo langzamerhand een beetje.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
1. Zelf naar ginder gaan om een en ander eens van naderbij te bekijken.
2. Detective inhuren.
2. Detective inhuren.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
.....copy/paste zijn email adres eens in in google
...stuurt ie lange mails, die vaak perfect commercieel geschreven zijn?? copy/ paste dan eens 1 zin in google. Dan kom je vaak terecht op site's waar kettingbrieven staan met malafide praktijken.
Krijg je een foto die je niet vertrouwt? Gebruik effe deze link, dan kan je zien of de foto nog op andere site's staan http://www.tineye.com/ Misschien is de foto dan gestolen?
succes
...stuurt ie lange mails, die vaak perfect commercieel geschreven zijn?? copy/ paste dan eens 1 zin in google. Dan kom je vaak terecht op site's waar kettingbrieven staan met malafide praktijken.
Krijg je een foto die je niet vertrouwt? Gebruik effe deze link, dan kan je zien of de foto nog op andere site's staan http://www.tineye.com/ Misschien is de foto dan gestolen?
succes
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wat is precies het doel waarvoor hij je het adres gaf? Gaan jullie afspreken? Ga je wat opsturen?
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Een random Amerikaan en die heeft heel toevallig een adres in NYC?
Mag ik gokken? Ja, dat mag ik(horen jullie Mart Smeets al?) Is dat adres ook heel toevallig in Manhatten?
Mag ik gokken? Ja, dat mag ik(horen jullie Mart Smeets al?) Is dat adres ook heel toevallig in Manhatten?

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Vraag me ook af waarom je zijn adres nodig hebt.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Wie kan mij helpen met checken van adres????
Ik ga er van uit dat hij geen geld van je vraagt? Zo ja: laat je alarmbellen afgaan!!! (ook al zou je je droom echt heel graag uit zien komen)
Maureentje, is er iets in heel dit gebeuren dat je zelf een beetje vreemd vindt? Waardoor je toch wel een beetje achterdochtig wordt? Of ziet alles er echt heel erg volkomen normaal uit, maar is het enkel en heel alleen maar omdat je in het verleden al wat meegemaakt hebt dat je nu iedereen een beetje achterdochtig benadert, zelfs al was het de paus?
(alhoewel ik die laatste ook achterdochtig zou benaderen hoor!
)
Maureentje, is er iets in heel dit gebeuren dat je zelf een beetje vreemd vindt? Waardoor je toch wel een beetje achterdochtig wordt? Of ziet alles er echt heel erg volkomen normaal uit, maar is het enkel en heel alleen maar omdat je in het verleden al wat meegemaakt hebt dat je nu iedereen een beetje achterdochtig benadert, zelfs al was het de paus?
(alhoewel ik die laatste ook achterdochtig zou benaderen hoor!

Elke
Ik persoonlijk heb nog vele mensen gevonden met MSN white pages.
Tip: doe eens een zoekopdracht op Google en plaats zijn naam tussen quotes dus "Pietje Puk" als voorbeeld. Soms kun je dan best wel veel vinden 
Andere tip is, ga eens webcammen en vraag dan of hij je zijn huis wil laten zien. Daarna kun je Google streetviewen misschien?

Andere tip is, ga eens webcammen en vraag dan of hij je zijn huis wil laten zien. Daarna kun je Google streetviewen misschien?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maureentje, laat eens iets van je horen? Heb je deze info nog nodig of heb je ondertussen zelf al bepaalde dingen gevonden die je ofwel helemaal gerustgesteld hebben, ofwel maken dat dit allemaal niet meer nodig is.
Is zie dat je hier ondertussen nog komen lezen bent, het zou fijn zijn als je dan ook even een reactie geeft.
Is zie dat je hier ondertussen nog komen lezen bent, het zou fijn zijn als je dan ook even een reactie geeft.
Elke
-
- Amerika-expert
Ik heb beloofd mijn maandagmiddag even bij dat adres (dat ik via PB gekregen heb) langs te lopen. Zal haar prive berichten en als het kan ook een wat algemener antwoord op de site zetten.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-newbie
Hallo, heb een druk weekend gehad, met verjaardagen en wat zaken op orde brengen. Vandaar dat ik nu pas online ben.
Heb verder geen nieuws, over mijn vraag te melden, hopelijk krijg ik vandaag of morgen antwoord van iemand die mij helpt, dat wil ik bij deze melden.
Webcammen gaat een beetje moeilijk als degene in de States helaas geen webcam heeft.
Maar voor alle tips die er via deze forum is gegeven op mijn vraag, wil ik iedereen hartelijk bedanken.
Wat is trouwens MSN White pages???????
Met vriendelijke groetjes,
Maureentje....
Heb verder geen nieuws, over mijn vraag te melden, hopelijk krijg ik vandaag of morgen antwoord van iemand die mij helpt, dat wil ik bij deze melden.
Webcammen gaat een beetje moeilijk als degene in de States helaas geen webcam heeft.
Maar voor alle tips die er via deze forum is gegeven op mijn vraag, wil ik iedereen hartelijk bedanken.
Wat is trouwens MSN White pages???????
Met vriendelijke groetjes,
Maureentje....
Kijk alsjeblieft uit hiermee. Ik wil je zeker niet banger maken maar het is in alle gevallen best wel prettig om elkaar sowieso eerst eens op een camera te zien voordat je elkaar in het echt ziet. Een webcam kost tegenwoordig niet zoveel (het is een stuk goedkoper dan een ticket naar Amerika!) en als het helpt om je vertrouwen te vergroten is het denk ik wel een goede investering.maureentje77 schreef:Webcammen gaat een beetje moeilijk als degene in de States helaas geen webcam heeft.
Nou ja, het is maar een tip, heel veel succes in ieder geval en ik hoop oprecht dat je verwachtingen waargemaakt worden!

Ook met een webcam kan je de boel belazeren. Je hebt gewoon geen garanties wat dat betreft.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Neen, dat is waar. Maar als in deze tijd iemand afkomt met "ik heb geen webcam" en deze ook niet wenst aan te schaffen als je je op het amoureuze pad aan 't begeven bent, dan rinkelen de alarmbellen bij mij wel oorverdovend hard! 
'k Zou dan willen weten wat het excuus is, en als het 'geld' is, dan zou ik enerzijds snel een cammetje kopen bij amazon, maar anderzijds denk ik dat ik zo'n armoeizaaier dan beter laat voor wat het is, de kans dat hij me ooit deftig naar ginder kan halen wordt dan immers ook wel heel erg klein.
(sorry!)

'k Zou dan willen weten wat het excuus is, en als het 'geld' is, dan zou ik enerzijds snel een cammetje kopen bij amazon, maar anderzijds denk ik dat ik zo'n armoeizaaier dan beter laat voor wat het is, de kans dat hij me ooit deftig naar ginder kan halen wordt dan immers ook wel heel erg klein.
(sorry!)
Elke
Msn white pages is een groot telephone boek in the US.
Als je een address hebt, kan je uitvinden , wie daar woont en hoe oud de personen zijn die daar wonen.
Ook de telephone numbers, behalve de unlisted numbers.
Het kost niets, google het maar.
Als je een address hebt, kan je uitvinden , wie daar woont en hoe oud de personen zijn die daar wonen.
Ook de telephone numbers, behalve de unlisted numbers.
Het kost niets, google het maar.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, voor $10 heb je al een webcam, dus het geld mag niet de belemmerende reden zijn als het écht menens is...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog