Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerika decoratie in jouw huis

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Amerika decoratie in jouw huis

Bericht door Georgie »

n.a.v. het topic 'Amerika in Nederland - Hoe doen jullie dat?', bedacht ik het volgende topic.

Wat voor Amerika decoratie heb jij in je huis? Doet het je herinneren aan bepaalde reizen, waar heb je het gekocht, heeft het een betekenis voor je? Het liefst met foto's! Zal de mijne zo plaatsen!

Ik weet dat Hekkie een hele Amerika kamer heeft zelfs!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Georgie
Amerika-expert

Re: Amerika decoratie in jouw huis

Bericht door Georgie »

Zo ik heb ook foto's gemaakt. Heb echt allemaal kleine dingetjes, echt zo leuk.

Coasters van New York City en de Amerikaanse vlag
Afbeelding

Zomaar een vlaggetje in een soort maanlandschap van kaarsen gestoken ;)
Afbeelding

Super leuke New York City houten beeldjes van Muji, en een kopie van Jasper John's vlag uit het MOMA
Afbeelding

Kaarsenhoudertjes
Afbeelding

Deze boekenserie spaar ik, heb 'm van New York, Britain, San Francisco en Paris. En nog foto's van San Francisco en een klein vlaggetje
Afbeelding

New York en California nummerborden
Afbeelding

Afbeelding

Mijn eerbetoon aan Marin en San Francisco in m'n boekenkast ;) Hier heb ik gewoond, en hier staan dus mijn highschool yearbooks, diploma en letter, en wat mooie boeken
Afbeelding

Deze hele mand zit echt vol met Amerika tijdschriften en brochures van allerlei staten, super leuk!
Afbeelding

Mijn twee grote New York City foto albums, waar ik heel trots op ben
Afbeelding

Nog meer Amerika boeken in de boekenkast
Afbeelding

M'n Starbucksmokken collectie. Alhoewel een groot deel eigenlijk uit Engeland komt.
Afbeelding

Ik heb drie klokken aan m'n muur hangen, van San Francisco, Den Haag en Sofia.
Afbeelding

Alle Amerikaanse winkeltasjes in m'n slaapkamer
Afbeelding

Deze ook nog aan de boekenkast
Afbeelding

En in de keuken, op het aanrecht, staat standaard een blikje Campbells en pakje Jiffy Cornmeal, gewoon ter decoratie
Afbeelding

Amerikaanse pannenlappen
Afbeelding

Mijn collectie Amerikaanse kookboeken die ik verzamel
Afbeelding

Bakje voor knoflook en chilipeper in de keuken
Afbeelding

Superleuke cookie cutter
Afbeelding

En tot slot, nog Amerikaans servies ;)
Afbeelding

Al met al dus een heel huis vol! :)
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Dit airbrush schilderij hebben we special laten maken en hangt in een afmeting van 2.50 meter bij 1.75 meter in onze huiskamer:
Afbeelding
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Bij NASA toeristenwinkeltjes kan je deze ovenhandschoenen kopen:

Afbeelding

En die heb ik dan ook :lol:
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

En deze hangt in een vergroting op een andere muur in de huiskamer, mijn vriendinnen en ik in the Rockies aan het veedrijven achter 70 stuks Longhorns in de buurt van Wolcott, Colorado, in 2008. Ook te zien op mijn avatar. Ik ben degene links op de voskleurige ruin.
Afbeelding
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Misschien een leuke tip voor mensen die binnenkort naar de VS gaan, de Hobby Lobby heeft een grote collectie decoraties voor de Amerika liefhebber.

- Cowboy & Cowgirl
- Transportation (grote selectie Route 66 items)
- Sport (o.a. American football)
-Collegiate
-NASCAR

Ik heb zelf alleen een ontzettend leuk tafeltje beschilderd in het patroon van de Amerikaanse vlag. Ik heb het een tijdje geleden bij Ross gekocht.
Afbeelding
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Ik heb toen ik citizen werd, een beertje gekregen van de jongens. Die heb ik samen met het Amerikaanse vlaggetje dat je tijdens je oath ceremony krijgt op een plank in de keuken staan. Verder heb ik (ook toen ik citizen werd) van een collega een hele mooie zelfgemaakte krans met de kleuren van de Amerikaanse vlag gekregen. Die hangt nu dus op onze voordeur (alhoewel ik die binnenkort vervang door een herfstkrans denk ik). Dat is het bij ons in huis eigenlijk wel :)
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Hihi super grappig om te zien dat ik een aantal van jouw decoraties aan jou gegeven heb!:D Net zoals ik ook een aantal decoraties in huis heb die jij aan mij gegeven hebt!
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Magnolia87 schreef:Hihi super grappig om te zien dat ik een aantal van jouw decoraties aan jou gegeven heb!:D Net zoals ik ook een aantal decoraties in huis heb die jij aan mij gegeven hebt!
Hahaha ja ik heb echt zo veel van jou gekregen! En jouw huisje staat en hangt ook vol met allerlei leuke dingen, waaronder een paar dezelfde dingen! :)
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb Albert beloofd dat ons nieuwe huis in Spanje geen ode aan Amerika zou worden ;-) Maar toch ... in de boekenkast staan heel veel boeken over Amerika, er zijn 14 fotoalbums van onze reizen door de USA en natuurlijk ligt er een mooie grote RandMcNally.

In de woonkamer hangt een grote canvas met een foto die ik in Moab heb gemaakt en een die gemaakt is op een unieke locatie, het toiletgebouw van de Holland Ranch in Buffalo, Texas.

Afbeelding

Afbeelding

Op de schoorsteenmantel hangt een leuke decoratie met een Amerikaanse auto en een Route 66-tekst.

En in de hal hangt een collage met mijn favoriete foto's van Amerika en staat op een kastje Teddy the Traveller, ons beertje wat in een compleet Amerikaanse outfit al jaren met ons mee heeft gereisd. En mijn nieuwe trots, zo'n geweldige Kitchen Aid Artison keukenmachine prijkt op het het aanrecht en we hebben zo'n Amerikaans model bolle buik koelkast van RVS (niet zo'n dubbele trouwens). Al met al stiekem nog beest veel Amerikadingen.
Trane
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trane »

Georgie schreef: Deze ook nog aan de boekenkast
Chronicles van Bob Dylan :clap:
:D

Nu ja, bij mij beperkt de "America decoratie" zich tot een reproductie van een schilderij van Hopper (ik moet dringend eens een paar USA foto's op canvas laten afdrukken)

Afbeelding
2004: W-CAN / 2009: ZW-USA / 2011: CHI, WY, OR, WA / 2012: NYC, CO, SD / 2013: MA, NH, ME, NB, PEI, NS / 2014: AUS / 2015: DC,TX,NM
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Mooi schilderij!

En ik heb de Chronicles zelfs gebruikt als referentie voor een essay voor mijn 1960s Culture module :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer