Wat vinden jullie van deze maatregel?
Is die discriminerend of zijn jullie het met de CEO van A&F eens?
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article ... aten.dhtml

hadden ze vroeger dan wel maatjes 40+?Nati schreef:Abercrombie & Fitch wil voortaan enkel nog kleinere maten in hun winkelrekken.
iertje007 schreef:Ze verkopen t/m L, maat 40. Lijkt me niet echt voor magere mensen dan, toch?
Inderdaad, A&F is al jaren enkel voor mensen met een bepaalde bouw. Het is nu hardop gezegd maar kledingkopers weten het allang.LeenG schreef:hadden ze vroeger dan wel maatjes 40+?![]()
ik vraag mij af waarom mensen hier zo "geschokt" op reageren? Dit wisten we eigenlijk toch al?
Bij AC zou ik het niet weten. Mijn ervaring is wel dat de VS "maat 40" over het algemeen genomen groter is dat dan onze Nederlandse "maat 40" (en al helemaal als de Franse en ItaliaanseRiverCola schreef:Ik vraag me af of de maat 40 bij Abercombie wel een maat 40 is zoals je die in andere winkels ziet.
tosca schreef:Bij AC zou ik het niet weten. Mijn ervaring is wel dat de VS "maat 40" over het algemeen genomen groter is dat dan onze Nederlandse "maat 40" (en al helemaal als de Franse en ItaliaanseRiverCola schreef:Ik vraag me af of de maat 40 bij Abercombie wel een maat 40 is zoals je die in andere winkels ziet.)