Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Taalreis met Study Globe
Taalreis met Study Globe
Beste lezer,
Ik ben van plan om in de zomer van 2014 voor 3 weken naar San Francisco te gaan. Ik heb verschillende offertes aangevraagd bij taalorganisaties. Ik had zelf wel een goed gevoel bij Study globe uit Breda. Ik zou graag willen weten of jullie hier ervaring mee hebben en zo ja wat je er van vond.
Verder zou ik dan een taalcursus bij "EC San Francisco" dan ga ik de cursus intensive engels hier krijg je 30 lessen van 45 minuten per week. Ook heb ik de keuze gemaakt om bij een gastgezin te gaan.
Heeft iemand weleens bij EC of EC San Francisco een cursus gevolgd??? Zo ja wat was jou ervaring van de leraren en de manier van les geven
Kunnen jullie de eigen ervaring hier onder plaats?
Alvast bedankt.
Ik ben van plan om in de zomer van 2014 voor 3 weken naar San Francisco te gaan. Ik heb verschillende offertes aangevraagd bij taalorganisaties. Ik had zelf wel een goed gevoel bij Study globe uit Breda. Ik zou graag willen weten of jullie hier ervaring mee hebben en zo ja wat je er van vond.
Verder zou ik dan een taalcursus bij "EC San Francisco" dan ga ik de cursus intensive engels hier krijg je 30 lessen van 45 minuten per week. Ook heb ik de keuze gemaakt om bij een gastgezin te gaan.
Heeft iemand weleens bij EC of EC San Francisco een cursus gevolgd??? Zo ja wat was jou ervaring van de leraren en de manier van les geven
Kunnen jullie de eigen ervaring hier onder plaats?
Alvast bedankt.
-
- Amerika-expert
Re: Taalreis met Study Globe
Is dit een tiepfoutje? Want dit klinkt niet intensief en je hebt maar 3 weken.Ahrand schreef:...cursus intensive engels hier krijg je 30 lessen van 45 minuten per week...
Nee is geen typfout. Want is 6 lessen per dag. En daarnaast doet de school ook buitenschoolse activiteiten. En verder is het voor drie weken en dat zijn dus 90 lessen in een lokaal. En dan daarna nog buiten school ook nog. Ook moet je altijd engels praten want er zijn niet zoveel nederlanders en ik wil bij een gastgezin dus is vrij intensief
-
- Amerika-expert
ah, gotcha. Ik las het helemaal verkeerd
.

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ging naar Google.nl en typte 'study globe engels les'. Resultaat:
- de 14 eerste hits zijn allemaal van op hun eigen website (ik denk dus dat ze daar goed voor betaald hebben)
- vanaf hit nr. 15 vind ik niks terug over die organisatie
Je zou dus kunnen denken dat ze zwaar betaald hebben om maar liefst 14 hits naar hun eigen website te krijgen op de eerste pagina van google?
En dat ze voor de rest weinig voorstellen want dat ik niet 1 onafhankelijke referentie/link naar hun krijg van een deelnemer aan een van hun programma's op de eerste 4 pagina's van google.nl. Misschien bestaan ze ook nog niet zo lang?
Maar mogelijk krijg jij andere resultaten te zien?
- de 14 eerste hits zijn allemaal van op hun eigen website (ik denk dus dat ze daar goed voor betaald hebben)
Je zou dus kunnen denken dat ze zwaar betaald hebben om maar liefst 14 hits naar hun eigen website te krijgen op de eerste pagina van google?
En dat ze voor de rest weinig voorstellen want dat ik niet 1 onafhankelijke referentie/link naar hun krijg van een deelnemer aan een van hun programma's op de eerste 4 pagina's van google.nl. Misschien bestaan ze ook nog niet zo lang?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hoi!
Ik ben afgelopen mei drie weken naar New York geweest met Studytravel. Ik ging daar naar EC New York. Heb erg goeie ervaringen met zowel Studytravel als EC. Ik werd op de eerste dag in mijn hotel opgehaald door iemand van EC, je begint met een level test en soort van lunch met alle nieuwelingen. Daarna word je ingedeeld in de juiste klas. De docenten zijn erg vriendelijk, helpen je overal mee en omdat er per klas iedere week weer nieuwe studenten komen weet iedereen hoe je je voelt als je nog niemand kent. Binnen no time heb je nieuwe vrienden gemaakt. Ik heb overigens gekozen voor de 4 uur les per dag omdat ik maar drie weken ging en ook nog wat van New York wilde zien. Wanneer je meer dan vier lesuren (van drie kwartier) per dag kiest moet je een speciaal visa aanvragen omdat je dan boven de 18 uur les per week komt.
Mocht je vragen hebben, mail me gerust! (anneriekeoudshoorn@gmail.com), ik heb ook een blog bijgehouden gedurende mijn verblijf (anneriekeoudshoorn.blogspot.com). Al ben ik wel in NYC geweest en niet in San Fransisco, dus ik weet niet in hoeverre dat interessant voor je is.
Ik ben afgelopen mei drie weken naar New York geweest met Studytravel. Ik ging daar naar EC New York. Heb erg goeie ervaringen met zowel Studytravel als EC. Ik werd op de eerste dag in mijn hotel opgehaald door iemand van EC, je begint met een level test en soort van lunch met alle nieuwelingen. Daarna word je ingedeeld in de juiste klas. De docenten zijn erg vriendelijk, helpen je overal mee en omdat er per klas iedere week weer nieuwe studenten komen weet iedereen hoe je je voelt als je nog niemand kent. Binnen no time heb je nieuwe vrienden gemaakt. Ik heb overigens gekozen voor de 4 uur les per dag omdat ik maar drie weken ging en ook nog wat van New York wilde zien. Wanneer je meer dan vier lesuren (van drie kwartier) per dag kiest moet je een speciaal visa aanvragen omdat je dan boven de 18 uur les per week komt.
Mocht je vragen hebben, mail me gerust! (anneriekeoudshoorn@gmail.com), ik heb ook een blog bijgehouden gedurende mijn verblijf (anneriekeoudshoorn.blogspot.com). Al ben ik wel in NYC geweest en niet in San Fransisco, dus ik weet niet in hoeverre dat interessant voor je is.
Werd verliefd op New York City, woont in LA tot 7 februari 2015 en hoopt daarna weer terug te kunnen komen op een H1B.
http://anneriekeoudshoorn.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://anneriekeoudshoorn.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Ik denk dat de resultaten op de Search Engine Results Page (SERP) het gevolg zijn van Search Engine Optimzation (SEO) en het feit dat je een vrij nauwkeurige zoekterm hebt gebruikt. Al is Google niet wars van advertenties, de resultaten zijn volgens mij niet het gevolg van betalingen van deze organisatie aan Google.kastelke schreef:Ik ging naar Google.nl en typte 'study globe engels les'. Resultaat:
Overigens staat Alles Amerika (deze pagina) als tweede gerangschikt

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik vind het niet meer dan logisch dat de eerste 14 resultaten van Study Globe zijn. Je googled namelijk heel specifiek op Study Globe Engelse les.
Niet zo vreemd toch dat je dan allemaal resultaten van Study Globe krijgt? Het zou juist vreemd zijn als je dan eerst allerlei andere organisaties krijgt
Niet zo vreemd toch dat je dan allemaal resultaten van Study Globe krijgt? Het zou juist vreemd zijn als je dan eerst allerlei andere organisaties krijgt

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik bedoel: het zijn allemaal dingen die door Study Globe ZELF geschreven zijn, op hun EIGEN website. En dat er buiten dat dus niet ergens een blogger of een message board of Facebook bericht was waar een KLANT van hen iets schrijft. Geen review, geen ervaring.
Elke
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Dat duidt er wellicht op dat vrijwel niemand ervaringen met deze organizatie heeft...kastelke schreef:Ik bedoel: het zijn allemaal dingen die door Study Globe ZELF geschreven zijn, op hun EIGEN website. En dat er buiten dat dus niet ergens een blogger of een message board of Facebook bericht was waar een KLANT van hen iets schrijft. Geen review, geen ervaring.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Beste Ahrand,
Fijn om te horen dat je een goed gevoel bij ons hebt. Zoals je misschien al hebt gezien bieden wij de laagste prijsgarantie, aangezien je alleen aan de school betaald. Maar ik snap dat je graag van onze vorige studenten wil horen hoe zij het hebben ervaren. Wat kastelke al aankaarten klopt, we hebben nog weinig reviews op onze facebookpagina staan van studenten omdat wij nog niet zo heel lang bestaan, maar op onze website vind je al wel een aantal ervaringen van de studenten die via Study-Globe een taalreis hebben gevolgd in het buitenland (http://www.study-globe.com/nl/taalreizen/ervaringen/). Helaas staat er nog geen ervaring tussen voor San Fransisco, 31 maart vertrekt er een student via ons naar San Fransisco we zullen vragen of hij een stukje wil schrijven. Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je ons altijd een mailtje sturen of even bellen.
Fijn om te horen dat je een goed gevoel bij ons hebt. Zoals je misschien al hebt gezien bieden wij de laagste prijsgarantie, aangezien je alleen aan de school betaald. Maar ik snap dat je graag van onze vorige studenten wil horen hoe zij het hebben ervaren. Wat kastelke al aankaarten klopt, we hebben nog weinig reviews op onze facebookpagina staan van studenten omdat wij nog niet zo heel lang bestaan, maar op onze website vind je al wel een aantal ervaringen van de studenten die via Study-Globe een taalreis hebben gevolgd in het buitenland (http://www.study-globe.com/nl/taalreizen/ervaringen/). Helaas staat er nog geen ervaring tussen voor San Fransisco, 31 maart vertrekt er een student via ons naar San Fransisco we zullen vragen of hij een stukje wil schrijven. Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je ons altijd een mailtje sturen of even bellen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Een talenschool? Tjonge, wat een taalfouten! En dan heb ik nog niet op alle vergeten komma's en hoofdletters gelet. Het is maar goed dat jullie niet duur zijn. Ik zou liever wat meer betalen en in correct Nederlands mijn informatie ontvangen.Study-Globe schreef:Beste Ahrand,
Fijn om te horen dat je een goed gevoel bij ons hebt. Zoals je misschien al hebt gezien bieden wij de laagste prijsgarantie, aangezien je alleen aan de school betaalt. Maar ik snap dat je graag van onze vorige studenten wil horen hoe zij het hebben ervaren. Wat Kastelke al aankaartte klopt, we hebben nog weinig reviews op onze facebookpagina staan van studenten omdat wij nog niet zo heel lang bestaan, maar op onze website vind je al wel een aantal ervaringen van de studenten die via Study-Globe een taalreis hebben gevolgd in het buitenland (http://www.study-globe.com/nl/taalreizen/ervaringen/). Helaas staat er nog geen ervaring tussen voor San Fransisco, 31 maart vertrekt er een student via ons naar San Fransisco. We zullen vragen of hij een stukje wil schrijven. Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je ons altijd een mailtje sturen of even bellen.
Je hebt nog gemist dat ze niet in staat zijn San Francisco goed te spellen, en dat voor een organisatie die dan taalreizen naar die stad aanbiedt.nieuwenoord schreef:Een talenschool? Tjonge, wat een taalfouten! En dan heb ik nog niet op alle vergeten komma's en hoofdletters gelet. Het is maar goed dat jullie niet duur zijn. Ik zou liever wat meer betalen en in correct Nederlands mijn informatie ontvangen.Study-Globe schreef:Beste Ahrand,
Fijn om te horen dat je een goed gevoel bij ons hebt. Zoals je misschien al hebt gezien bieden wij de laagste prijsgarantie, aangezien je alleen aan de school betaalt. Maar ik snap dat je graag van onze vorige studenten wil horen hoe zij het hebben ervaren. Wat Kastelke al aankaartte klopt, we hebben nog weinig reviews op onze facebookpagina staan van studenten omdat wij nog niet zo heel lang bestaan, maar op onze website vind je al wel een aantal ervaringen van de studenten die via Study-Globe een taalreis hebben gevolgd in het buitenland (http://www.study-globe.com/nl/taalreizen/ervaringen/). Helaas staat er nog geen ervaring tussen voor San Francisco, 31 maart vertrekt er een student via ons naar San Francisco. We zullen vragen of hij een stukje wil schrijven. Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je ons altijd een mailtje sturen of even bellen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer: