Hoi
Ik lees in verschillende topics dat je (als je op tijd incheckt) bij het inchecken kunt vragen om een "goede" plaats.
Ik ben tot nu toe altijd gewoon gaan zitten op de plaats die me toegewezen werd......
Afgelopen jaar zat ik achter de toiletten (lekker veel beenruimte) in een rijtje van 5. Ik zat precies in het midden (reisde alleen) tussen 2 stellen in.
Wat zijn volgens jullie "goede plaatsen" als je alleen reist en kun je hierom vragen bij het inchecken op schiphol?
Ik reis rechtstreeks van Amsterdam naar Houston met continental airlines. In de papieren staat "u heeft een electronisch ticket geboekt". Ook dit zegt mij heel weinig
Voor mij blijft de beste plek voorin de cockpit, liefst in de linkerstoel
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Een elektronisch ticket is gewoon een papieren blaadje met wat gegevens. Met dit speciale ticket kun je van te voren op internet alvast inchecken. Dit scheelt tijd en een hoop gedoe op schiphol. Ook kun je dan vaak je stoel uitkiezen en wat andere dingetjes.
Als je inlogt op de site van continental met je eticket nummer enz, dan kun je meer informatie over je vlucht vinden. O.a. het toestel en bij het uitkiezen van je stoel krijg je een plattegrond van het vliegtuig.
Etickets zijn de beste uitvinding na het wiel, de tosti en gebakken eieren.
Oja, ik heb dit proces zelf al eens doorlopen bij Continental toen ik Zaventem newark - detroit vloog en dat ging allemaal als een speer.
Met de uitzondering dat zaventem geen self-check dingetjes had waardoor de tijdswinst dus verloren ging.
Een vragend mens kan geholpen worden.....waarom bel je niet even met
Continental ?
Vraag met welk toestel je vliegt en hoe je een stoel kunt reserveren.
Maak een lijstje met al je vragen, dan voel je je daarna meer gerustgesteld.
vul je gegevens in en de code voor je vliegtuig krijg je te zien. Met deze code kun je dan bij seatguru de stoelindeling zien en de een minder goede plekken.
Heel makkelijk. op je e-ticket staat een confirmation number. Ga naar http://www.continental.com en zoek daar onder "reservering opvragen". Toets je reserveringsnummer in en je komt op de site met jouw ticketgegevens. Daar kun je ook je stoel aanpassen en zelfs je maaltijd. De plattegrond die op die site staat klopt niet helemaal. Rij 16 en 31 zijn die stoelen achter de wc's (bulkheads) waar je meer ruimte hebt. En anders is een plaats aan het raam of gangpad misschien fijn.
Ik ben gisteren weer gevlogen naar Nederland op mijn "vaste plaats" 31L.
Jij veel plezier de 2e aug! Jij mag waarschijnlijk eerder naar Houston dan ik.
vul je gegevens in en de code voor je vliegtuig krijg je te zien. Met deze code kun je dan bij seatguru de stoelindeling zien en de een minder goede plekken.
Tja, wat zullen we zeggen. Er vliegen Boeing 747's rond die ouder zijn dan de oudste MD-11 (eerste proefvlucht in 1990). Sinds 2001 uit de productie. Het is dus een gemiddelde leeftijd schat ik. De 777 is veel nieuwer, die heeft dacht ik wel eigen schermpjes.
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Raymond schreef:Tja, wat zullen we zeggen. Er vliegen Boeing 747's rond die ouder zijn dan de oudste MD-11 (eerste proefvlucht in 1990). Sinds 2001 uit de productie. Het is dus een gemiddelde leeftijd schat ik. De 777 is veel nieuwer, die heeft dacht ik wel eigen schermpjes.
#### zooi. Wil echt zo graag die schermpjes...
Heb met meerdere vlucht wel en niet mee gemaakt. Eigen schermpje is zo relaxed!
Edit Mod: Gelieve op je taalgebruik hier op het forum te letten!
De volgende regels gelden voor alle AllesAmerika.com forums; lees ze alsjeblieft door voordat je een bericht plaatst en hou deze regels altijd in acht. Als iedereen deze simpele regels volgt, kunnen we allemaal genieten van deze forums!
1. Vermijd het gebruik van scheldwoorden. Als je denkt dat je toch moet schelden, gebruik dan symbolen als "&%*$#!@^!".
ahu, en jij gaat er van uit dat iedereen dat bij het registreren netjes door leest. Net zoals je een programma installeerd je de agreement door leest.
Maar goed ik zal me voortaan gedragen!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.