wie kan mij vertellen bij wie ik het goedkoopste een pakket kan versturen.
tips graag ,dankjewel alvast
groetjes Marja

dank je voor je antwoord.Bennogr schreef:Voor de toekomst: er zijn een aantal Nederlandse winkels in de VS die van hieruit allerlei Nederlandse levensmiddelen opsturen. Zal wellicht goedkoper (en in ieder geval makkelijker) zijn. Ik gebruik vaak KaasnCo (http://www.Kaasnco.com)
en bij wie versturen jullie het???Gabbyxx schreef:Kaas mag wel. Ik heb het al zat keren verstuurd en nu doet mijn moeder dat ook. Het komt altijd netjes aan.
ja in Amerika,naar Michigan moet het heen.Petra/VS schreef:Kun je wat meer informatie geven? Ik neem aan van Nederland naar de VS?
Altijd bij TNT (postnl). Sinds kort verstuurd mij moeder nu aangetekend pakket. Zelfde prijs en komt binnen 4-5 dagen aan.marjamaria schreef:en bij wie versturen jullie het???Gabbyxx schreef:Kaas mag wel. Ik heb het al zat keren verstuurd en nu doet mijn moeder dat ook. Het komt altijd netjes aan.
groetjes Marja
dit is toch een Amerika forum ?????????.USInsider schreef:In Michigan is Peters Import Place. Daar kun je veel Ned. produkten kopen en laten opsturen met UPS.
Maar staat dit niet in een verkeerd subforum ? Moderator ?
gemak dient de mensAnton007 schreef:Was handiger geweest Marja als je iets had kunnen vertellen over;
Het gewicht
De afmetingen
De inhoud
Waarheen idd
Dit is wel heel makkelijk van je. In het algemeen blijf ik me erover verbazen dat men daar niet bij stilstaat.
Mvg,
Anton
Bedankt voor de tipbello schreef:Verzenden kan ook met DHLFORYOU