Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Is het deze keer serieus?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Sjeft
Amerika-ontdekker

Is het deze keer serieus?

Bericht door Sjeft »

Ze roepen al langer dat ze een serieuze aanval op de VS willen plegen, maar vervolgens gebeurde er nooit iets.
Nu kwam ik dit nieuwsbericht tegen, waarin staat dat de Taliban beweging, aanstaande maandag grootscheepse aanvallen wil gaan uitvoeren op de VS.

Hoe serieus nemen jullie dit bericht?

http://frontpage.fok.nl/nieuws/69092
Laatst gewijzigd door Sjeft op 08 okt 2006, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Ik weet zo langzamerhand niet meer hoe serieus je ze moet nemen en wanneer je ze serieus moet nemen. Maar ik denk dat niemand dat weet.

Ik hoop alleen dat het dus absoluut weer niet waar is, want m'n man vliegt morgen (maandag dus) naar Amerika!

Duimen!!!
Anita
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Ze hebben nog nooit van tevoren gewaarschuwd, waarom nu wel. Onrust zaaien is alles.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

En er bestaat een mogelijkheid dat hun aanval succesvol zal zijn.
Geen fysieke aanval, maar psychologisch kan dit een effect hebben op de economie. En dat is niet goed... voor de westerse wereld.
- Mike
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Morgen weten we alles...... :(

Maar het lijkt me bangmakerij,hoewel de veiligheidsmaatregelen morgen wel extreem hoog zullen zijn.
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Misschien gebeurt er morgen wat, en misschien niet. Maar zo is het elke dag. Fok.nl lijkt me niet de meest betrouwbare nieuwsbron, en ik heb nergens anders hier iets over gehoord of gelezen.
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Laten we ook niet vergeten dat fok.nl vol zit met pubertjes en linkse rakkers(mijn excuus aan U als die hier ook zijn) die staan te trappelen om Amerika en alles gerelateerd daaraan direct te bashen.
De meest gebruikte kreet in de reacties daar is dan ook: "only in America" of een variant daarop. Ze kunnen ook niet allemaal spellen, dat verklaart een hoop.
Dit is al direct een reden voor mij om daar minder serieus mee om te gaan.
Wat niet wil zeggen dat het een slechte site is per se, ik surf zelf ook met enige regelmaat naar hun frontpage voor wat vermakelijk nieuws. Maar bottom-line is dat de VS over het algemeen niet in een positief licht komen op fok.

Als ik de link naar de bron volg, AFP, dan lijkt mij dat toch een serieuze naam in journalisten land. Maar in het bron artikel word je ook niets wijzer. Een taliban topman zou iets gezegt hebben. Maar waar dan? Waar komt het bericht vandaan, is het een video'tje op Al Jazeera, of komt het van het Pentagon. En als het dat laaste is, misschien komt het wel goed uit voor de regering Bush.. deze laatste voor de complot-theoristen.
Pfff, vragen.
We zullen het vandaag/morgen zien.
- Mike
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Ik ben net terug van Schiphol, m'n man vliegt nu naar Houston, en we hebben totaal niets gemerkt! Geen verscherpte controles, geen extra politie of marechaussee, helemaal niks!

Ik heb het overigens ook nergens anders gelezen... Fok lijkt me ook niet echt dé nieuwszender!

Maar we blijven sowieso hopen dat alles rustig blijft en dat er geen gekke dingen gebeuren!
Anita
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

XX
Laatst gewijzigd door wiepster op 10 okt 2006, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

De aanval was mislukt.....de kamelen konden niet zwemmen :D
Sjeft
Amerika-ontdekker

Bericht door Sjeft »

Ja of de raketten hadden niet genoeg benzine :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves