Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Veel toestellen opladen in de VS
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Veel toestellen opladen in de VS
Goedemiddag mensen,
WIj gaan in september naar Amerika, maar ik zit nog met een praktische vraag.
Hebben jullie een soort van laadstation (of weet iemand waar ik dat online kan bestellen), waar ik verschillende apparaten tegelijk kan mee opladen?
We nemen zoveel digitaal mee dat het bijna niet meer plzant is:
- DSLR Fototoestel
- Ipad
- 2 gsm's
- Hoofdtelefoon
Is een stekkerdoos het makkelijkste of hebben jullie andere uitvindingen?
Ik ben benieuwd!!
WIj gaan in september naar Amerika, maar ik zit nog met een praktische vraag.
Hebben jullie een soort van laadstation (of weet iemand waar ik dat online kan bestellen), waar ik verschillende apparaten tegelijk kan mee opladen?
We nemen zoveel digitaal mee dat het bijna niet meer plzant is:
- DSLR Fototoestel
- Ipad
- 2 gsm's
- Hoofdtelefoon
Is een stekkerdoos het makkelijkste of hebben jullie andere uitvindingen?
Ik ben benieuwd!!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Opladen in Amerika, Veel toestellen --> HULP!
Gewoon een stekkerdoosje met US stekker of een overgangsstekker ervoor. Je moet het niet moeilijker maken dan het is.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Veel toestellen opladen in de VS
Wij nemen een stekkerdoos mee en manlief zet er een Amerikaanse stekker aan, gaat al jaren mee.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Ik vind dat jullie zo goed als niets meenemen...
Makkelijkste is uiteraard een stekkerdoos (3-6 stekkers) met daaraan een US-stekker.
We nemen ook altijd een 2e US-stekker mee, gewoon om bvb iets op te laden in de badkamer, of op een andere plaats in de kamer.
Makkelijkste is uiteraard een stekkerdoos (3-6 stekkers) met daaraan een US-stekker.
We nemen ook altijd een 2e US-stekker mee, gewoon om bvb iets op te laden in de badkamer, of op een andere plaats in de kamer.
Wat ook handig is als extraatje, is zo'n Amerikaanse netlader waar je USB-kabels kunt insteken. De meeste dingen laad je namelijk op met USB-kabeltjes, dus is zoiets ineens een universele oplader. Ook in de auto, trouwens, met een sigarettenoplader. Dan hoeft niet alles in de motelkamer opgeladen te worden.
Gaat dat goed met verschil tussen 220v/110v?kalaman schreef: Makkelijkste is uiteraard een stekkerdoos (3-6 stekkers) met daaraan een US-stekker.
Zolang de stekker doos een rating van 110v 220v heeft. Kabeltjes zijn over het algemeen kabels.
Laatst gewijzigd door Big_Mo op 01 aug 2016, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Ja hoor, we doen het zo al jaren en hebben nog nooit een probleem gehad.Randy86 schreef:Gaat dat goed met verschil tussen 220v/110v?
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij hebben altijd een stekkerdoos en een wereldstekker mee. Nu hebben pas geleden bij Kamera Express een wereldstekker gekocht welke ook gelijk powerbank is. Deze gaat dit jaar mee opvakantie. In het stopcontact fungeert hij gewoon als stekker, en laad hij tegelijkertijd op, zodat je later onderweg als nog iets via USB kunt opladen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik vond een powercube erg handig. Je hebt dan 4 plaatsen voor stekkers en 2 usb poorten.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Wij hebben sowieso altijd een USB-opladers met drie slots in de auto zitten voor de 12 volt-lader. Zowel thuis als op vakantie. Twee telefoons en de MIFI-router
In onze nieuwe auto zitten nu trouwens ook 2 USB-opladers naast het 12-volt stopcontact.

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Stekkerdoos met Wereldadapter, USB laders met USA-stekker, losse USA snoeren voor de laptop. We houden graag de opties open 
Het verschilt nogal per hotelkamer wat het handigste is om aan te sluiten.

Het verschilt nogal per hotelkamer wat het handigste is om aan te sluiten.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik heb afgelopen maand in de USA een vergelijkbare stekkerdoos als deze besteld:
Deze kan ik met een NL verloopstekker ook in NL gebruiken, aangezien deze autoswitching is tussen 110 en 220volt.
Super handig voor het opladen van meerdere USB devices.
Deze kan ik met een NL verloopstekker ook in NL gebruiken, aangezien deze autoswitching is tussen 110 en 220volt.
Super handig voor het opladen van meerdere USB devices.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
goh, ik heb nog nooit aan een stekkerdoos gedacht .... gewoon zo een:(met een US stekker op het eind)?

Jep zo een gewoon met een US verloop stekker er op. Zolang je gadgets 110v aan kunnen!
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik heb deze: http://www.allocacoc.com/Product/detail ... id/57.html
en deze: http://www.allocacoc.com/Product/detail ... id/43.html
Die eerste is stekkerblok, duo-USB lader en reisadapter in 1. Je kan er ook een standaard stroomkabel aan hangen en hem gewoon als verlengkabel+stekkerblok gebruiken. Zo kleeft die iig thuis aan m'n bureau en in september gaat die dan met het USA stekkertje mee op reis
Je kunt er zo meerdere op elkaar steken. En door de schikking van de stopcontacten, zitten de adapters die je er op aansluit vrijwel nooit in elkaars weg.

en deze: http://www.allocacoc.com/Product/detail ... id/43.html
Die eerste is stekkerblok, duo-USB lader en reisadapter in 1. Je kan er ook een standaard stroomkabel aan hangen en hem gewoon als verlengkabel+stekkerblok gebruiken. Zo kleeft die iig thuis aan m'n bureau en in september gaat die dan met het USA stekkertje mee op reis

Je kunt er zo meerdere op elkaar steken. En door de schikking van de stopcontacten, zitten de adapters die je er op aansluit vrijwel nooit in elkaars weg.

USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
- Jazzkat
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Die cube ziet er wel heel handig uit, ik heb er gelijk een besteld voor onze aankomende reis.
Dank je wel voor de tip
Dank je wel voor de tip
Live the life you love
Love the life you live
Love the life you live
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hebben 2 van deze stekkerblokken meegenomen en meerdere reisstekkersmeyem schreef:goh, ik heb nog nooit aan een stekkerdoos gedacht .... gewoon zo een:(met een US stekker op het eind)?
1 stekker doos had ook zo'n knopje waarmee je hem aan en uit kan zetten..
We zitten op dit in Las Vegas, maar helaas doet er een niet meer, de eerste 3 nachten ging alles goed, zelfs de ene blok bij de andere en dan bijna alles vol met apparatuur (2 camera's/laptop/telefoons..) maar nu moet ik het met 1tje doen

(2014) New York
(2015) Orlando & Miami
(2016) Augustus: Zuid Westen, SF, Yosemite, Death Valley, LV, Zion, Bryce, Page, Grand Canyon, LA, SF
(2015) Orlando & Miami
(2016) Augustus: Zuid Westen, SF, Yosemite, Death Valley, LV, Zion, Bryce, Page, Grand Canyon, LA, SF
- girliecathy
- Amerikakenner
Ik heb ook zo'n cube maar vind hem erg onhandig omdat hij zo groot en zwaar is. Al een paar keer gehad dat je in het hotel een beetje oude stopcontact had en daar viel hij steeds uit. Ook wel gehad dat het niet paste omdat er alleen een stopcontact zat op een onmogelijke plaats.
Ik neem nu altijd een stekkerdoos mee en zo'n goedkoop verloop stekkertje.
Ik neem nu altijd een stekkerdoos mee en zo'n goedkoop verloop stekkertje.
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ja, zoiets vreesde ik wel...
We zullen zien, maar bij ons gaat er sowieso nog een "normaal" stekkerblok mee met USA adapter. Sowieso hebben we 2 USA stekkers bij om de 2 smartphones bij de 2 nachtkastjes op te kunnen laden, of een bij het nachtkastje en de ander ergens anders (waar de camera's e.d. op zitten)
We zullen zien, maar bij ons gaat er sowieso nog een "normaal" stekkerblok mee met USA adapter. Sowieso hebben we 2 USA stekkers bij om de 2 smartphones bij de 2 nachtkastjes op te kunnen laden, of een bij het nachtkastje en de ander ergens anders (waar de camera's e.d. op zitten)
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
Blog // Photo Album
Blog // Photo Album
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1564 Weergaves
-
Laatste bericht door mtl
-