Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Elektriciteitsnet Amerika: waartoe dienen de vaten aan de paal?
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Elektriciteitsnet Amerika: waartoe dienen de vaten aan de paal?
Hierbij een foto uit Amerika met daarop een elektriciteitspaal. Tijdens onze reizen hebben wij deze heel vaak gezien.
Ik ben benieuwd waartoe de grijze "vaten" dienen die aan de paal hangen.
Kan iemand mij helpen met het antwoord?
Ik ben benieuwd waartoe de grijze "vaten" dienen die aan de paal hangen.
Kan iemand mij helpen met het antwoord?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Elektriciteitsnet Amerika: waartoe dienen de vaten aan de paal?
5. Transformers provide just the right amount of power to your home and business
The barrels that look like oil drums or trash cans hanging off utility poles are called transformers. They’re used to lower the amount of voltage between the primary wires and secondary lines. Without transformers, there would be lots of fried household appliances.
Remember, there are an estimated 180 million utility poles around the United States today. Many of the facts above about these utility poles that dot the American landscape and line our roads and highways were inspired by a very interesting post on the Travel Guide.
Gratis en voor niets nog wat extra weetjes
:
https://electrocuted.com/blog/utility-pole-facts/
The barrels that look like oil drums or trash cans hanging off utility poles are called transformers. They’re used to lower the amount of voltage between the primary wires and secondary lines. Without transformers, there would be lots of fried household appliances.
Remember, there are an estimated 180 million utility poles around the United States today. Many of the facts above about these utility poles that dot the American landscape and line our roads and highways were inspired by a very interesting post on the Travel Guide.
Gratis en voor niets nog wat extra weetjes

https://electrocuted.com/blog/utility-pole-facts/
Re: Elektriciteitsnet Amerika: waartoe dienen de vaten aan de paal?
Ik weet alleen dat ze cruciaal zijn. Inmiddels 78u zonder stroom, and counting... Groeten uit Houston
Terug in Texas!
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Almere vak V
- Amerika-expert