Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NBA tickets vooraf aankopen
NBA tickets vooraf aankopen
Beste leden,
Ik heb een vraag die ik maar niet kan beantwoorden met een zoektocht op het net. Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee of weet er iets meer over te vertellen.
In november gaan mijn man en ik een lang weekend naar NY, voor mij de eerste keer USA. Uiteraard hebben we al wat mooie activiteiten kunnen bedenken maar we zouden ook heel erg graag naar de NY Knicks vs Brooklyn Nets gaan. Tickets zijn op dit moment in de 'resale' (als ik het zo goed heb begrepen) via Ticketmaster of hellotickets maar ze lijken via de officiële website van de NBA pas over 5 dagen in de verkoop te gaan. En dan eerst 'Chase Early On-Sale with Fan First' daarna de 'MSG Fan First Presale' en dan pas de 'Onsale to General Public'.
Het lijkt me dat ik tot de laatste categorie behoor, daar de fans ook betalen lijkt het om een paar dagen eerder tickets te kunnen kopen.
Wij kunnen nu voor zo'n 360,- twee tickets kopen maar hebben geen idee of dit straks bij de 'officiële' verkoop vanuit de NBA lijkt alsof we flink teveel hebben betaald. We hoeven niet persé vooraan te zitten en hebben daar wat minder specifieke wensen in. Dus als we 'gewoon prima' plaatsen kunnen bemachtigen en de sfeer kunnen proeven vinden we dat al helemaal te gek.
Hoor graag of er ervaringen zijn met het kopen van resale, of wachten op de officiële verkoop voor het gehele publiek..
Misschien maken we dan de fout de tickets steeds duurder worden en dan zal het voor ons niet erg aantrekkelijk meer zijn.
Ps er zal al vast veel over geschreven zijn, maar de leukste wat rustigere plekken/activiteiten/restaurants (niet toeristisch) binnen NY Manhattan, downtown etc mogen ook zeker getipt worden!
Alvast bedankt voor het lezen. Groet!
Ik heb een vraag die ik maar niet kan beantwoorden met een zoektocht op het net. Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee of weet er iets meer over te vertellen.
In november gaan mijn man en ik een lang weekend naar NY, voor mij de eerste keer USA. Uiteraard hebben we al wat mooie activiteiten kunnen bedenken maar we zouden ook heel erg graag naar de NY Knicks vs Brooklyn Nets gaan. Tickets zijn op dit moment in de 'resale' (als ik het zo goed heb begrepen) via Ticketmaster of hellotickets maar ze lijken via de officiële website van de NBA pas over 5 dagen in de verkoop te gaan. En dan eerst 'Chase Early On-Sale with Fan First' daarna de 'MSG Fan First Presale' en dan pas de 'Onsale to General Public'.
Het lijkt me dat ik tot de laatste categorie behoor, daar de fans ook betalen lijkt het om een paar dagen eerder tickets te kunnen kopen.
Wij kunnen nu voor zo'n 360,- twee tickets kopen maar hebben geen idee of dit straks bij de 'officiële' verkoop vanuit de NBA lijkt alsof we flink teveel hebben betaald. We hoeven niet persé vooraan te zitten en hebben daar wat minder specifieke wensen in. Dus als we 'gewoon prima' plaatsen kunnen bemachtigen en de sfeer kunnen proeven vinden we dat al helemaal te gek.
Hoor graag of er ervaringen zijn met het kopen van resale, of wachten op de officiële verkoop voor het gehele publiek..
Misschien maken we dan de fout de tickets steeds duurder worden en dan zal het voor ons niet erg aantrekkelijk meer zijn.
Ps er zal al vast veel over geschreven zijn, maar de leukste wat rustigere plekken/activiteiten/restaurants (niet toeristisch) binnen NY Manhattan, downtown etc mogen ook zeker getipt worden!
Alvast bedankt voor het lezen. Groet!
Re: NBA tickets vooraf aankopen
Dit is een stadsderby dus de vraag naar kaarten zal groot zijn. Kaarten die je in de resale koopt zijn vaak (veel) duurder dan de normale prijs van het kaartje.
Bedankt voor je reactie, dus eigenlijk zeg je: wacht tot de officiële verkoop mits je een goedkoper kaartje wilt, maar ook het risico wilt lopen op het misgrijpen gezien de hoge populariteit van deze wedstrijden..
- Almere vak V
- Amerika-expert
De hele verkoop in de NBA zit op dit moment in de voorverkoop. Dit betekent dat er verschillende groepen in volgorde aan de beurt komen om kaarten te kopen. En ook dit kaarten kopen gaat natuurlijk weer in volgorde. Seizoenkaarten eerst. Losse tickets het laatst.
Op ticketmaster.com kan je precies zien hoeveel kaarten er nog in de voorverkoop zitten. En wat er eventueel al in de resale zit. Zoals al aangegeven betreft het hier een derby. Dus het aantal kaarten zullen beperkt zijn. De prijs dus hoog. Dus ik denk dat je met €360,- voor 2 kaarten niet slecht zit in deze.
Los daarvan als het je eerste NBA wedstrijd is dan is het sowieso een belevenis. En MSG is een iconische zaal. Dus ik zou zeggen ga er vooral van genieten. Ga je vaker naar de NBA dan zou ik je altijd aanraden om kaarten op de eerste ring te kopen. Daar zit je veel dichterbij, ben je veel meer onderdeel van hetgeen wat er op het veld gebeurd, het geluid is intenser, kortom de hele beleving is vele malen beter. Maar nogmaals, als dit je eerste keer is. Lekker genieten!
Mocht je nog willen uitwijken. De dag ervoor spelen de New York Rangers in MSG. Ook een belevenis. Voor het "echte" werk moet je op zondagavond in het MetLife zitten. Daar spelen de New York Jets, met de levende legende Aaron Rodgers tegen de Indianapolis Colts.
Keuze genoeg in New York!!

Bedankt voor de uitgebreide reactie! Ik ga erachteraan!
Hi,
Mooie wedstrijd! Wanneer je naar een wedstrijd gaat wanneer de NY Knicks thuis spelen, in Madison Square Garden, zijn de tickets automatisch een 3-voud duurder. Als je niet perse een voorkeur hebt, zou ik aanraden om naar de Brooklyn Nets te gaan in het Barclays center (mochten die daar spelen waneer je er bent). De laatste keer dateert voor mij alweer van November 2022, naar de wedstrijd Brooklyn Nets - NY Knicks in het Barclays center en betaalde 98 Dollar per ticket. De tickets heb ik toen besteld via SeatGeek.
Hopelijk heb je hier iets aan. Veel plezier in New York!
Mooie wedstrijd! Wanneer je naar een wedstrijd gaat wanneer de NY Knicks thuis spelen, in Madison Square Garden, zijn de tickets automatisch een 3-voud duurder. Als je niet perse een voorkeur hebt, zou ik aanraden om naar de Brooklyn Nets te gaan in het Barclays center (mochten die daar spelen waneer je er bent). De laatste keer dateert voor mij alweer van November 2022, naar de wedstrijd Brooklyn Nets - NY Knicks in het Barclays center en betaalde 98 Dollar per ticket. De tickets heb ik toen besteld via SeatGeek.
Hopelijk heb je hier iets aan. Veel plezier in New York!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2555 Weergaves
-
Laatste bericht door AnnInBC
-
- 3 Reacties