Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse US Army Commandant verlof aangevraagd!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Amerikaanse US Army Commandant verlof aangevraagd!
Hoi allemaal
Had hier al paar berichten staan met een Amerikaanse soldaat aan het online date begon! toen was het nog maar het begin!
Weet iemand hoe het echt werkt in Amerikaanse US Army Base! heb zoveel verhalen gelezen en natuurlijk meeste negatief!
Ben al zo lang bezig met een Amerikaanse soldaat die in het leger zit en hij is niet die moeilijk is, maar zijn commandant is om te wurgen nog zacht uitgedrukt wat een hatelijk man!
Even in het kort waarover het gaat;
Wij hebben zijn aanvraag voor emergency leave Card ingediend in begin mei dit jaar bij zijn commandant daarvoor moest ik bewijzen uit veiligheid voor zijn soldaten dat ik zijn verloofde was en zijn gegevens invullen zoals;
*Zijn volledige naam,
*welke land hij woont,
*Rang hij heeft,
*uitgezonden land,
samen met hem ingevuld en mijn ID papieren, adres gegevens etc allemaal netjes via email verzonden wat hij van zijn secretaresse had gekregen!
we kregen antwoord terug dat het goedgekeurd was hij vroeg voor hoelang ik verlof voor hem wilde indienen en kregen we lijst met prijzen en max was voor een half jaar verlof samen met hem gegaan voor 3 maanden verlof en daarvoor moesten wij een bedrag betalen van €19999 euro
ik zei tegen hem ik kan nooit betalen heb geen geld al heb ik het ik kom in problemen met mijn bank, belasting, huursubsidie etc omdat ik een uitkering heb al had ik gewoon werk je komt in problemen punt met zulke zeer abnormale hoge bedragen!
het was allemaal geen probleem hij kon het overmaken alleen het probleem was dat hij net als zijn sommige collegas van hem niet kon inloggen in zijn account bank daarom moest ik inloggen en betalen dus ik helemaal blij natuurlijk geen paniek easy ik inloggen en alle gegevens ingevuld en bedrag op overboeken gedrukt en helaas werd ik meteen geblokkeerd en kreeg melding te voorschijn in koeien letters;
*Transaction error,
your account has been suspended for security reasons please contact our support team*
Dus ik in zo paniek meteen hem laten weten dit dat WTF!
moet ik nu betalen dit dat ga echt in problemen komen helemaal in stress ga hier niet aan beginnen etc!
Hij reageerde meteen my love Whats happen why so panic Please be calm etc en stuur mij wat de mijn bank zei dus ik had screenshot gemaakt van die melding en hij zei OMG ik was blij dat jij wel kon inloggen in mijn account en nu dit wacht ik ga bericht sturen naar mijn bank en meteen oplossen zodat we alsnog kunnen overboeken! Nou na volgende dag of whatever dan ook een bericht van zijn bank een brief met stempel, omdat er met een andere toestel was ingelogd en uit andere locatie/land en uit veiligheid! dus systeem heeft geblokkeerd en om dat te opheffen zo dat ik wel geld kon overboeken moest hij zelf persoonlijk langskomen! nou dat gaat natuurlijk niet!
Zeer lang verhaal in het kort;
ik heb zoveel moeten betalen inmiddels mijn spaargeld thuis en spaarrekeningen helemaal leeg! en natuurlijk met mijn bank problemen gehad verklaring moest schrijven, dat is nu beetje rust dossier min of meer afgesloten alleen nog voor altijd de vraag over dit gedoe!
Met alle zeer hoge bedragen betalingen uiteindelijk klaar vorig maand half augustus en zaten we te wachten voor zijn vertrek Datum wanneer daar veilig was, want ze waren in de base aangevallen paar soldaten dood, sommige zwaar gewond dus moeten wachten en geduld begrip! heb niets verzonden ik dacht geen probleem ik was blij en beetje opgelucht geen geld vroeg maar ècht hem vrij laat!
Na ongeveer 1,5 maand kreeg ik eindelijk weer bericht van zijn commandant dat de boel nog steeds onveilig hectisch was en dat de soldaten met hem samen base zouden verlaten eerst volledig moeten genezen dus wachten moesten en in de 2de week van september dus deze maand zou ik vertrek datum horen wanneer ze de base verlieten!
vorige week 13 september op donderdag weer een bericht van zijn commandant nog steeds onveilig was en nog volledig moesten genezen die zwaar gewonden soldaten, maar deze keer onderaan met een tekst weer een Note;
in het Engels;
Madam;
tijdens zijn papieren en documenten nakijken zijn wij erachter gekomen dat alles in orde is behalve zijn paspoort verlopen is en zonder dat mag hij nooit reizen en base verlaten je moet een bedrag overmaken van
€7240 euro
zodat we op tijd kunnen verlengen en met zijn andere collegas zodra ze volledig genezen zijn direct de base kunnen verlaten!
ik heb na twee dagen lang huilen stressen mijzelf haten toch
de moed bij elkaar opgeraapt en hem commandant gisteren een mail verzonden met verzoek;
Sir,
ik weet niet wat ik hierop moet zeggen;
alsjeblieft doe voor ons makkelijk en trek dat bedrag van zijn salaris af of laat hem toegang geven tot een computer of wat dan ook!
een paspoort verlengen kost echt niet zoveel en dat kunnen wij hier ook regelen alsjeblieft ik heb u nooit teleurgesteld altijd netjes alles op tijd betaald laat hem gewoon gaan zodat hij hier zelf het bedrag kan betalen! ik heb niets meer dus ik kan u niets betalen en heb niemand die dat zo graag voor mij zou willen overboeken ik vraag het wel rond geef bank gegevens, maar echt niemand gaat het doen!
kind regards!
(hele zin natuurlijk in het Engels)
ik ben zo in paniek in stress slapeloze nachten maanden maar nu helemaal echt mijn gevoel is met geen enkel pen niet te beschrijven, maar nog steeds probeer ik helder positief in te staan in deze hell situatie!
was zo blij eindelijk klaar was alles kon betalen en op vertrek datum zaten te wachten en nu weer dit gezeik voor papierwerk documenten etc steeds minimaal vanaf dat bedragen starten!
steeds maar in herhaling!
ik weet het allemaal niet meer waar ik hulp kan vragen en dit te regelen zodat zijn commandant niks meer kan doen en hij echt uiteindelijk de hell (base) kan verlaten!
Hoe werkt het daar met Amerikaanse US Army in de base want dit is echt niet normaal meer!
Sorry misschien allemaal onduidelijk verward maar ben echt zo in stress enzo!
Had hier al paar berichten staan met een Amerikaanse soldaat aan het online date begon! toen was het nog maar het begin!
Weet iemand hoe het echt werkt in Amerikaanse US Army Base! heb zoveel verhalen gelezen en natuurlijk meeste negatief!
Ben al zo lang bezig met een Amerikaanse soldaat die in het leger zit en hij is niet die moeilijk is, maar zijn commandant is om te wurgen nog zacht uitgedrukt wat een hatelijk man!
Even in het kort waarover het gaat;
Wij hebben zijn aanvraag voor emergency leave Card ingediend in begin mei dit jaar bij zijn commandant daarvoor moest ik bewijzen uit veiligheid voor zijn soldaten dat ik zijn verloofde was en zijn gegevens invullen zoals;
*Zijn volledige naam,
*welke land hij woont,
*Rang hij heeft,
*uitgezonden land,
samen met hem ingevuld en mijn ID papieren, adres gegevens etc allemaal netjes via email verzonden wat hij van zijn secretaresse had gekregen!
we kregen antwoord terug dat het goedgekeurd was hij vroeg voor hoelang ik verlof voor hem wilde indienen en kregen we lijst met prijzen en max was voor een half jaar verlof samen met hem gegaan voor 3 maanden verlof en daarvoor moesten wij een bedrag betalen van €19999 euro
ik zei tegen hem ik kan nooit betalen heb geen geld al heb ik het ik kom in problemen met mijn bank, belasting, huursubsidie etc omdat ik een uitkering heb al had ik gewoon werk je komt in problemen punt met zulke zeer abnormale hoge bedragen!
het was allemaal geen probleem hij kon het overmaken alleen het probleem was dat hij net als zijn sommige collegas van hem niet kon inloggen in zijn account bank daarom moest ik inloggen en betalen dus ik helemaal blij natuurlijk geen paniek easy ik inloggen en alle gegevens ingevuld en bedrag op overboeken gedrukt en helaas werd ik meteen geblokkeerd en kreeg melding te voorschijn in koeien letters;
*Transaction error,
your account has been suspended for security reasons please contact our support team*
Dus ik in zo paniek meteen hem laten weten dit dat WTF!
moet ik nu betalen dit dat ga echt in problemen komen helemaal in stress ga hier niet aan beginnen etc!
Hij reageerde meteen my love Whats happen why so panic Please be calm etc en stuur mij wat de mijn bank zei dus ik had screenshot gemaakt van die melding en hij zei OMG ik was blij dat jij wel kon inloggen in mijn account en nu dit wacht ik ga bericht sturen naar mijn bank en meteen oplossen zodat we alsnog kunnen overboeken! Nou na volgende dag of whatever dan ook een bericht van zijn bank een brief met stempel, omdat er met een andere toestel was ingelogd en uit andere locatie/land en uit veiligheid! dus systeem heeft geblokkeerd en om dat te opheffen zo dat ik wel geld kon overboeken moest hij zelf persoonlijk langskomen! nou dat gaat natuurlijk niet!
Zeer lang verhaal in het kort;
ik heb zoveel moeten betalen inmiddels mijn spaargeld thuis en spaarrekeningen helemaal leeg! en natuurlijk met mijn bank problemen gehad verklaring moest schrijven, dat is nu beetje rust dossier min of meer afgesloten alleen nog voor altijd de vraag over dit gedoe!
Met alle zeer hoge bedragen betalingen uiteindelijk klaar vorig maand half augustus en zaten we te wachten voor zijn vertrek Datum wanneer daar veilig was, want ze waren in de base aangevallen paar soldaten dood, sommige zwaar gewond dus moeten wachten en geduld begrip! heb niets verzonden ik dacht geen probleem ik was blij en beetje opgelucht geen geld vroeg maar ècht hem vrij laat!
Na ongeveer 1,5 maand kreeg ik eindelijk weer bericht van zijn commandant dat de boel nog steeds onveilig hectisch was en dat de soldaten met hem samen base zouden verlaten eerst volledig moeten genezen dus wachten moesten en in de 2de week van september dus deze maand zou ik vertrek datum horen wanneer ze de base verlieten!
vorige week 13 september op donderdag weer een bericht van zijn commandant nog steeds onveilig was en nog volledig moesten genezen die zwaar gewonden soldaten, maar deze keer onderaan met een tekst weer een Note;
in het Engels;
Madam;
tijdens zijn papieren en documenten nakijken zijn wij erachter gekomen dat alles in orde is behalve zijn paspoort verlopen is en zonder dat mag hij nooit reizen en base verlaten je moet een bedrag overmaken van
€7240 euro
zodat we op tijd kunnen verlengen en met zijn andere collegas zodra ze volledig genezen zijn direct de base kunnen verlaten!
ik heb na twee dagen lang huilen stressen mijzelf haten toch
de moed bij elkaar opgeraapt en hem commandant gisteren een mail verzonden met verzoek;
Sir,
ik weet niet wat ik hierop moet zeggen;
alsjeblieft doe voor ons makkelijk en trek dat bedrag van zijn salaris af of laat hem toegang geven tot een computer of wat dan ook!
een paspoort verlengen kost echt niet zoveel en dat kunnen wij hier ook regelen alsjeblieft ik heb u nooit teleurgesteld altijd netjes alles op tijd betaald laat hem gewoon gaan zodat hij hier zelf het bedrag kan betalen! ik heb niets meer dus ik kan u niets betalen en heb niemand die dat zo graag voor mij zou willen overboeken ik vraag het wel rond geef bank gegevens, maar echt niemand gaat het doen!
kind regards!
(hele zin natuurlijk in het Engels)
ik ben zo in paniek in stress slapeloze nachten maanden maar nu helemaal echt mijn gevoel is met geen enkel pen niet te beschrijven, maar nog steeds probeer ik helder positief in te staan in deze hell situatie!
was zo blij eindelijk klaar was alles kon betalen en op vertrek datum zaten te wachten en nu weer dit gezeik voor papierwerk documenten etc steeds minimaal vanaf dat bedragen starten!
steeds maar in herhaling!
ik weet het allemaal niet meer waar ik hulp kan vragen en dit te regelen zodat zijn commandant niks meer kan doen en hij echt uiteindelijk de hell (base) kan verlaten!
Hoe werkt het daar met Amerikaanse US Army in de base want dit is echt niet normaal meer!
Sorry misschien allemaal onduidelijk verward maar ben echt zo in stress enzo!
Laatst gewijzigd door UnlimitedPower! op 17 sep 2024, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Amerikaanse US Army Commandant verlof aangevraagd!
Ik vrees dat hier sprake is van oplichting op internet. Ik kan me niet voorstellen dat Amerikaanse soldaten moeten betalen voor verlof.
Begrijp ik het goed dat je ondanks alle waarschuwingen in je vorige topic toch geld bent gaan sturen?
-
- Amerika-ontdekker
@Hockey
Bedankt voor je bericht
Klopt helemaal!
Na dat bericht eigenlijk niet meer op deze forum geweest en dus niet gelezen al die waarschuwingen!
Natuurlijk dan was ik nooit aan begonnen daarom haat ik mijzelf in hem bleef geloven!
Bedankt voor je bericht
Klopt helemaal!
Na dat bericht eigenlijk niet meer op deze forum geweest en dus niet gelezen al die waarschuwingen!
Natuurlijk dan was ik nooit aan begonnen daarom haat ik mijzelf in hem bleef geloven!
-
- Amerika-ontdekker
@mtl
Nee echt waar, oplichterij?
alsjeblieft ik hoop het niet, zit al in mijn nachtmerrie OMG!
op internet is er verschillende antwoorden maar idd veel negatief kwam pas later achter al die forms zag in het Engels en las zo negatief!
Nee echt waar, oplichterij?
alsjeblieft ik hoop het niet, zit al in mijn nachtmerrie OMG!
op internet is er verschillende antwoorden maar idd veel negatief kwam pas later achter al die forms zag in het Engels en las zo negatief!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Als dit allemaal echt gebeurd is, ga dan maar gauw aangifte doen van oplichting.
-
- Amerika-ontdekker
@IngridUSA
Hartelijk bedankt voor je bericht
ja is allemaal gebeurt en nog steeds aan de gang
Waar kan ik aangifte doen?
heb alle email en transactie bewaard!
ik heb dit ook allemaal met hem over gehad dat we door zijn commandant worden opgelicht maar hij zei nee alsjeblieft liefje hij gaat mij vermoorden en gaat zeggen dat terrorist heeft gedaan hij is slechts hij gaat achter komen dat jij het bent en mag ik hier helemaal niet meer weg liefje luister naar mij naar je man!
en ook dat ik bij officiële website US Army van oplichterij wil gaan melden, want daar staat meld oplichterij aan ons!
ik waardeer al jullie berichten!
Hartelijk bedankt voor je bericht
ja is allemaal gebeurt en nog steeds aan de gang
Waar kan ik aangifte doen?
heb alle email en transactie bewaard!
ik heb dit ook allemaal met hem over gehad dat we door zijn commandant worden opgelicht maar hij zei nee alsjeblieft liefje hij gaat mij vermoorden en gaat zeggen dat terrorist heeft gedaan hij is slechts hij gaat achter komen dat jij het bent en mag ik hier helemaal niet meer weg liefje luister naar mij naar je man!
en ook dat ik bij officiële website US Army van oplichterij wil gaan melden, want daar staat meld oplichterij aan ons!
ik waardeer al jullie berichten!
Laten we hopen dat het goed komt!
En toen ging er geen lichtje branden? Een commandant die zijn soldaten vermoordt?UnlimitedPower! schreef: ↑17 sep 2024, 21:17ik heb dit ook allemaal met hem over gehad dat we door zijn commandant worden opgelicht maar hij zei nee alsjeblieft liefje hij gaat mij vermoorden ......
Doe aangifte bij de website van de US Army en ook bij de politie hier in Nederland en neem contact op met je bank.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Het is mij allemaal te sensationeel. Ik heb wat moeite met deze post eerlijk gezegd, maar goed, dat is mijn onderbuikgevoel. Aangifte doe je bij de politie. Verder vraag ik me af of je je zogenaamde verloofde al eens in het echt hebt ontmoet. Waarschijnlijk niet en wordt je door een team opgelicht waarin hij ook een rol speelt en niet alleen door de ‘bad guy’.
-
- Amerika-ontdekker
Hockey schreef: ↑17 sep 2024, 22:09En toen ging er geen lichtje branden? Een commandant die zijn soldaten vermoordt?UnlimitedPower! schreef: ↑17 sep 2024, 21:17ik heb dit ook allemaal met hem over gehad dat we door zijn commandant worden opgelicht maar hij zei nee alsjeblieft liefje hij gaat mij vermoorden ......
Doe aangifte bij de website van de US Army en ook bij de politie hier in Nederland en neem contact op met je bank.
Zeer hartelijk bedankt,
Nee bij mij ging altijd een lampje branden, waarom ik in het begin 1ste bedrag wat ik beetje had overgemaakt van dat €19999 deed ik €2000 euro en waarom toch nog door gegaan mag Joost weten!
ik kan zo mijzelf vermoorden.. sorry ben zo zeer emotioneel dat ik voor een auto wil springen!
-
- Amerika-ontdekker
Ja is niet te geloven zo waar dit helaas! als ik hele verhaal zou vertellen dan.. nee ga weg, ik begrijp mijzelf echt niet! hoe ik kon intrappen!IngridUSA schreef: ↑17 sep 2024, 22:12Het is mij allemaal te sensationeel. Ik heb wat moeite met deze post eerlijk gezegd, maar goed, dat is mijn onderbuikgevoel. Aangifte doe je bij de politie. Verder vraag ik me af of je je zogenaamde verloofde al eens in het echt hebt ontmoet. Waarschijnlijk niet en wordt je door een team opgelicht waarin hij ook een rol speelt en niet alleen door de ‘bad guy’.
Nee natuurlijk niet nooit gezien in het echt hij zit in de base in het leger maar we hebben wèl video beeld gebeld echt een soldaat!
ja binnen een organisatie een team en spelen zulke gemene vieze spel zo zielig medelijdend!
ik ga die geld €7240 voor zijn paspoort te verlengen echt niet aan iemand vragen om te lenen dat ze moeten overmaken!
ben al zoveel kwijt!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Zucht...UnlimitedPower! schreef: ↑17 sep 2024, 20:38Na dat bericht eigenlijk niet meer op deze forum geweest en dus niet gelezen al die waarschuwingen!
Waarom zou je ook terug willen komen terwijl je eerst om hulp roept?

Dit forum is geen plek voor jouw problemen. Doe aangifte bij de politie, verbreek alle contacten met deze persoon, neem je verlies en ga verder met je leven.
Als je Anno 2024 nog steeds geld overmaakt naar wildvreemden heb je ergens onder een steen geleefd.
Roland
Die knappe Amerikaanse soldaat zal in werkelijkheid een West Afrikaanse oplichter zijn. Een beetje gezonde boerenverstand gebruiken.
-
- Amerika-ontdekker
@Roland,
Zucht..
idd waarom bleef ik weg, terwijl ik al in het begin dat gevoel had dus ergens wist, niet meteen gevraagd en vertelt alles ... zucht vraag mijzelf af!
Maar goed achter de rug!
Dank je wel
ondanks al die Alarm bellen bij mijzelf afging en mensen in mijn omgeving en de bank zelf ben ik door gegaan!
ik heb het al afgesloten en mijn verlies geaccepteerd!
misschien krijg ik ooit mijn geld terug, al die mails van commandant en overgeboekte transacties naar hun verzend US Army dat ik oplicht ben!
ben al aan het date met anderen!
Zucht..
idd waarom bleef ik weg, terwijl ik al in het begin dat gevoel had dus ergens wist, niet meteen gevraagd en vertelt alles ... zucht vraag mijzelf af!
Maar goed achter de rug!
Dank je wel
ondanks al die Alarm bellen bij mijzelf afging en mensen in mijn omgeving en de bank zelf ben ik door gegaan!
ik heb het al afgesloten en mijn verlies geaccepteerd!
misschien krijg ik ooit mijn geld terug, al die mails van commandant en overgeboekte transacties naar hun verzend US Army dat ik oplicht ben!
ben al aan het date met anderen!
Als de bank je ook al gewaarschuwd heeft naar aanleiding van die transacties dan gaan zij je geen geld teruggeven. De US Army gaat je ook geen geld geven, hooguit zullen ze extra waarschuwingen doen uitgaan en vermelden.UnlimitedPower! schreef: ↑18 sep 2024, 09:34ondanks al die Alarm bellen bij mijzelf afging en mensen in mijn omgeving en de bank zelf ben ik door gegaan!
..................
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-ontdekker
Hockey schreef: ↑18 sep 2024, 09:37Als de bank je ook al gewaarschuwd heeft naar aanleiding van die transacties dan gaan zij je geen geld teruggeven. De US Army gaat je ook geen geld geven, hooguit zullen ze extra waarschuwingen doen uitgaan en vermelden.UnlimitedPower! schreef: ↑18 sep 2024, 09:34ondanks al die Alarm bellen bij mijzelf afging en mensen in mijn omgeving en de bank zelf ben ik door gegaan!
..................
Ja zelfs bank hielp mij en waarschuwing gaven
dat zeiden de mensen ook!
OMG, al die stress, verdriet en shit,
Waarom leef ik (nog) steeds!
Met zelfmedelijden kom je er niet. Zet je er overheen, leer er van en ga weer verder met je leven.
-
- Amerika-ontdekker
@mtl
Dank j wèl hoor, idd snap ik helemaal
Maar sorry heb geen medelijden met mijzelf
integendeel! ik haat mijzelf nu zo enorm terwijl ik in het begin zo hard en goed was en f*ck y dit dat tegen hem zei doe ik niet en waarom ik alsnog dan deed OMG Joost mag het weten!
Dank j wèl hoor, idd snap ik helemaal
Maar sorry heb geen medelijden met mijzelf
integendeel! ik haat mijzelf nu zo enorm terwijl ik in het begin zo hard en goed was en f*ck y dit dat tegen hem zei doe ik niet en waarom ik alsnog dan deed OMG Joost mag het weten!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht