Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke auto voor 4 volwassenen?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Welke auto voor 4 volwassenen?
Binnenkort gaan wij met 4 volwassenen naar Florida. Landen op Orlando. We hebben 3 koffers en 4 trolleys. Door de bomen zien wij het bos niet meer welke auto we moeten kiezen. We gaan naar de westkust. Bij alamo.co.uk\brits is de autohuur het goedkoopst. Zover zijn we al. We hebben gekeken naar een Chrysler300 en een Ford Fusion sedan. Geven aan5 koffers maar lijkt me iets overdreven
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 26 aug 2015, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Autohuur??
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hoi Hetty maria,
Welkom op het forum!
Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat je vraag precies is.
Wellicht welk autotype je het beste kunt kiezen met 4 volwassenen?
Als dat de vraag is dan is dit topic wel een leuke om te lezen.
Welkom op het forum!
Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat je vraag precies is.
Wellicht welk autotype je het beste kunt kiezen met 4 volwassenen?
Als dat de vraag is dan is dit topic wel een leuke om te lezen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Inderdaad welkom op het AllesAmerika forum. Ik weet niet helemaal wat de zin dat je naar westkust ertoe doet, maar zorg dat je vooraf al je auto boekt. Met 4 volwassenen en al die bagage zou ik zeker ook denken aan een fullseize suv of een minivan. Dat rijdt veel relaxter. De topics die de heren hierboven aangeven doornemen lijkt me al een goed begin.
Succes met het plannen
Succes met het plannen
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Welke auto voor 4 volwassenen?
Bedankt voor het welkom! Weet ik ook niet waarom ik die zin erbij heb gezet. ik bedoelde eigenlijk dat we niet gaan rondreizen, maar dat onze standplaats Venice is. Een auto waarin 2 koffers, een grote reistas en 4 trolleys gaan dat zoeken we. Maar is best prijzig, want welke is groot genoeg? Chrysler 300 of Ford Fusion een SUV?? En ja, ja we boeken vooraf bij Alamo Uk/brits. Misschien handiger om 1 dag grote te huren, inruilen voor kleinere en voor terug na 15 dagen weer grote.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dagprijs van een auto is wel duurder dan de weekprijs.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Wij zijn ook eens met 4 volwassenen gaan rondreizen. We hebben toen voor een minivan gekozen.
We kregen toen de Toyota Sienna. Dit was een erg fijne auto met veel luxe. De achterste stoelen konden plat waardoor er zeer veel ruimte was voor alle koffers en tassen. Hierdoor konden alle personen ruim zitten zonder tussen de tassen te moeten zitten.
Ga zeker niet te klein.
We kregen toen de Toyota Sienna. Dit was een erg fijne auto met veel luxe. De achterste stoelen konden plat waardoor er zeer veel ruimte was voor alle koffers en tassen. Hierdoor konden alle personen ruim zitten zonder tussen de tassen te moeten zitten.
Ga zeker niet te klein.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
Net als pipo chris aangeeft, ga voor een Mini van! Ford fusion gaat te klein zijn voor al jullie bagage. Ik had een 2011 Focus en had moeite met een redelijk formaat koffer in de achterbak. Google voor de grap Ford Fusion with suitcases en zal je zien dat je misschien 2 tot 3 koffers met wat geluk er in.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Onze favoriet: de minivan. Een zee van ruimte. Zeker als je de laatste rij helemaal wegklapt (verdwijnen in de bodem).
Als ik het goed begrijp hoeft slechts 2 ritten de auto alle bagage mee te nemen, van vliegveld naar vaste vakantieadres en v.v.
Als je deze ritten op de buitenspiegels wilt rijden kan je ook voor een Standard SUV (Hyundai Santa Fee/Jeep Cherokee) kiezen. je kan hier deze keren achterin de koffers stapelen tot het dak. Voor de rest van de vakantie zit is deze klasse auto ruim genoeg voor 4 volwassenen, kleiner zou ik niet doen.
Full-size Sedan, moet je denken aan een Ford Mondeo / Opel Insignia / Volkswagen Passat qua bagageruimte. Dat gaat echt niet passen!
Als je deze ritten op de buitenspiegels wilt rijden kan je ook voor een Standard SUV (Hyundai Santa Fee/Jeep Cherokee) kiezen. je kan hier deze keren achterin de koffers stapelen tot het dak. Voor de rest van de vakantie zit is deze klasse auto ruim genoeg voor 4 volwassenen, kleiner zou ik niet doen.
Full-size Sedan, moet je denken aan een Ford Mondeo / Opel Insignia / Volkswagen Passat qua bagageruimte. Dat gaat echt niet passen!
10 SF-Redwoods-Crater l-Newport-Colombia RG-Hells C-YS/GT-Flaming G-Ouray-MV NP-GC-LAS
11 NY-L George
12 SEA-Mt Rainier-Olympic-Sand Dunes-Shasta l-SMF-Yosemity-Bodie-DV-LAX
13 SD-LAS-GC-DEN
14 MIA-MTH-KSC-TLH-ATL
15 DC-SMNP-OBX-DC
16 IAH-DEN-MEM-MSY-IAH
11 NY-L George
12 SEA-Mt Rainier-Olympic-Sand Dunes-Shasta l-SMF-Yosemity-Bodie-DV-LAX
13 SD-LAS-GC-DEN
14 MIA-MTH-KSC-TLH-ATL
15 DC-SMNP-OBX-DC
16 IAH-DEN-MEM-MSY-IAH
-
- Amerikafan
Ik heb voor volgend jaar een Dodge Grand Caravan gereserveerd, een stuk groter dan de Dodge Journey die ik hier rijdt, en daar passen met gemak al vier koffers in.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar passen met gemak 4 koffers en handbagage in. Maar heb jij een Dodge Grand Caravan gehuurd, of een Dodge Grand Caravan (OF SOORTGELIJK)? Dan kan het nl. ook een andere minivan zijn.
-
- Amerikafan
of soortgelijk PSVwally, idd afwachten wat we aangeboden krijgen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 8556 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-
- 2 Reacties