Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegtickets Delta Ailines met trip protection

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Lyntje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Vliegtickets Delta Ailines met trip protection

Bericht door Lyntje »

Hallo iedereen,

Eventjes een vraagje... Ik heb reeds in februari vliegtickets geboekt via de site van Delta Airlines.
Ik heb daar een trip protection bij genomen maar geen enkele confirmatie gekregen van Allianz (verzekering die samen werkt met Delta).

Ik heb ook een binnenlandse vlucht geboekt met Jetblue en daar ook die verzekering bijgenomen en daar kreeg ik vrijwel onmiddellijk een dossiernummer van Allianz. Dus dat is ok.

Maar voor de vluchten met Delta, die ik eerst boekte, geen enkele confirmatie. Het is wel in februari gecrediteerd op mijn creditcard dus het is zeker en vast betaald.

Heeft iemand hier ervaring met de vliegtickets boeken met een trip protection op de site van Delta Airlines? Ik zou toch graag in orde zijn met mijn reisverzekering...

Dank bij voorbaat!
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Vliegtickets Delta Ailines met trip protection

Bericht door Division »

'Trip protection'? Is dat zoiets als een vliegticketverzekering?
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer