Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
91 express lanes violation
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
91 express lanes violation
Deze week een (onduidelijke)brief gekregen van Herz. We zouden op 30 juli onrechtmatig in de 91 express lane bij Anaheim gereden hebben.
Ik dacht dat je gewoon in de express lane mocht rijden en dat dan de toll + een administratie bedrag door Herz werd ingehouden op je CC.
In de brief staat :please do not ignore your responsibility to resolve the toll charges with 91 express lane violation processing. The $30 administrative fee on this notice is separate from the amount due to 91 express lanes violation processing.
In de brief wordt alleen genoemd $30 administrative fee, die wordt, als we niet reageren, wel van de CC ingehouden. Hoeveel en hoe we aan 91 express moeten betalen staat er niet in.
Heb al op de site van Herz gekeken daar kun je je boete opvragen, maar die van ons vind ie niet.
En op de site van 91 express staat dat je je betalingsbewijs in een enveloppe moet opsturen!!
In de brief wordt ook een site genoemd: http://www.hertzrentalfine.com maar dat is zo'n vage site daar begrijp ik niks van.
Iemand dit al eens meegemaakt of idee wat ik nu het beste kan doen? Moet trouwens voor 15-10 betaald zijn staat er.
Ik dacht dat je gewoon in de express lane mocht rijden en dat dan de toll + een administratie bedrag door Herz werd ingehouden op je CC.
In de brief staat :please do not ignore your responsibility to resolve the toll charges with 91 express lane violation processing. The $30 administrative fee on this notice is separate from the amount due to 91 express lanes violation processing.
In de brief wordt alleen genoemd $30 administrative fee, die wordt, als we niet reageren, wel van de CC ingehouden. Hoeveel en hoe we aan 91 express moeten betalen staat er niet in.
Heb al op de site van Herz gekeken daar kun je je boete opvragen, maar die van ons vind ie niet.
En op de site van 91 express staat dat je je betalingsbewijs in een enveloppe moet opsturen!!
In de brief wordt ook een site genoemd: http://www.hertzrentalfine.com maar dat is zo'n vage site daar begrijp ik niks van.
Iemand dit al eens meegemaakt of idee wat ik nu het beste kan doen? Moet trouwens voor 15-10 betaald zijn staat er.
Laatst gewijzigd door Hinko op 11 okt 2015, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link aangepast zodat het naar de juiste pagina verwijst.
Reden: Link aangepast zodat het naar de juiste pagina verwijst.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: 91 express lanes violation
Om de 91 express te gebruiken moet je een speciale transponder hebben specifiek voor deze weg. Je hebt dus inderdaad een overtreding gemaakt door deze te gebruiken.
Om te kunnen betalen bij 91 express heb je het violation nummer en de nummerplaat nodig. Maar in principe moet dat binnen de 30 dagen betaald zijn. Anders komen er bijkomende kosten. Heeft men de documenten van de toll violation niet meegestuurd ?
Direct de toll betalen is meestal de boodschap, zoniet blijf je beter van de tollroads af. Cash toll betalen verdwijnt meer en meer.
De administratieve kosten bij Hertz zal je ook niet onderuit kunnen.
Om te kunnen betalen bij 91 express heb je het violation nummer en de nummerplaat nodig. Maar in principe moet dat binnen de 30 dagen betaald zijn. Anders komen er bijkomende kosten. Heeft men de documenten van de toll violation niet meegestuurd ?
Direct de toll betalen is meestal de boodschap, zoniet blijf je beter van de tollroads af. Cash toll betalen verdwijnt meer en meer.
De administratieve kosten bij Hertz zal je ook niet onderuit kunnen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- asv60
- Amerika-expert
Ben dus sowieso te laat als dat binnen 30 dagen moet.
Pff, wat een gedoe weer.
Er zit niet iets aparts bij van de violation. OP de achterkant staat de datum en tijd van de overtreding en het tolnummer.
Nou maar eens verder uitzoeken hoe ik dat dan moet betalen en hoeveel.
Pff, wat een gedoe weer.
Er zit niet iets aparts bij van de violation. OP de achterkant staat de datum en tijd van de overtreding en het tolnummer.
Nou maar eens verder uitzoeken hoe ik dat dan moet betalen en hoeveel.
- angelique100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij hebben deze brief ook gekregen, dachten ook dat het automatisch verrekend zou worden.!
Omdat het de eerste keer was een nummer gekregen (stond in de brief) die ik moest ingeven op de tol website (oc toll roads of zoiets) en hoefde maar iets van 8 dollar te betalen binnen 30 dagen anders zou er 100 en daarna 500$ bijkomen.
Omdat het de eerste keer was een nummer gekregen (stond in de brief) die ik moest ingeven op de tol website (oc toll roads of zoiets) en hoefde maar iets van 8 dollar te betalen binnen 30 dagen anders zou er 100 en daarna 500$ bijkomen.
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
-
- Amerika-expert
Heb je het toll nummer en de nummerplaat hier al ingevoerd? Mogelijks is het toll nummer identiek aan het violation nummer.
https://www.91expresslanes.com/newmyacc ... ation.aspx
Je kan dit immers online betalen.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Ziet er ook niet echt jofel uit, lijkt er op dat iemand deze domeinnaam heeft laten verlopen.In de brief wordt ook een site genoemd: http://www.hertzrentalfine.com maar dat is zo'n vage site daar begrijp ik niks van.
Mod Hinko: Link is aangepast in openingsbericht, voor de volledigheid heb ik het hier ook aangepast.
- asv60
- Amerika-expert
Marcopstal schreef:Heb je het toll nummer en de nummerplaat hier al ingevoerd? Mogelijks is het toll nummer identiek aan het violation nummer.
Via de juiste link van Herz nu het violationnr op kunnen zoeken. Dit blijkt idd gelijk te zijn aan het tollnr. Er staat ook dat de toll $2.30 is en de boete $25 en dat vandaag de due date is.
Maar als ik online probeer te betalen via bovenstaande link van 91 express, krijg ik de mededeling dat de gegevens niet juist zijn! Dus violationnr of kenteken.
Grrrr!!!!
-
- Amerika-expert
De 2 letters state code bij de nummerplaat weggelaten ?
- asv60
- Amerika-expert
Die letters heb ik nu wel weggelaten en dat was idd de oplossing. Zou zelf niet op dat idee gekomen zijn
Nu online betaald.
Thanks all!

Nu online betaald.
Thanks all!

-
- Amerika-expert
Ik wil niet vervelend doen, maar soms moet je gewoon rustig en goed lezen wat er staat. Ik heb ook niet meer dan dat gedaan hoor. Mijn enig hulpmiddelen is ook het internet voor zaken zoals deze.
Dit is immers wat in de pop-up verschijnt als je in het vakje "license plate" klikt:
Dit is immers wat in de pop-up verschijnt als je in het vakje "license plate" klikt:
Hopelijk is het nu eind goed - al goed.HELP
License Plate number is required
Enter the license plate number only .
Do not include the 2 letter state code listed on the Notice of Toll Violation.
- asv60
- Amerika-expert
Bij mij gebeurde er niets als ik op die help button en bij license plate klikte.
Maar idd nu eind goed-alles goed hoop ik.
Maar idd nu eind goed-alles goed hoop ik.
Even terugkomen op dit oude topic. Wij hebben vandaag een brief ontvangen van Hertz. Zelfde als hierboven genoemd. Datum van overtreding 2 augustus jl.
Ik probeer in te loggen op www.91expresslanes.com om te kijken wat de schade is, maar kan niet inloggen op deze site.
Via de Hertz site kom ik ook niet verder. De $30 administration fee wordt automatisch van de cc ingehouden.
Iemand enig idee of ik nog even af moet wachten?
Wij waren er trouwens vanuit gegaan dat we via Hertz over alle wegen mochten rijden. Bij de expresslanes stond alleen aangegeven dat we met minimaal 2 personen in de auto moesten zitten. Aan die eis hebben we wel voldaan.
Ik probeer in te loggen op www.91expresslanes.com om te kijken wat de schade is, maar kan niet inloggen op deze site.
Via de Hertz site kom ik ook niet verder. De $30 administration fee wordt automatisch van de cc ingehouden.
Iemand enig idee of ik nog even af moet wachten?
Wij waren er trouwens vanuit gegaan dat we via Hertz over alle wegen mochten rijden. Bij de expresslanes stond alleen aangegeven dat we met minimaal 2 personen in de auto moesten zitten. Aan die eis hebben we wel voldaan.
Ik kan me nog wel een herinneren dat ik met mijn moeder ook wel eens hebben zitten twijfelen over wat nou wel of niet mocht. Toen we boven een weg alleen maar betalende opties zagen en toll by plate hebben we er maar voor gekozen om er niet over heen te rijden.
Ik pak eigenlijk altijd alleen maar weten waar cash only bij staat....
Ik pak eigenlijk altijd alleen maar weten waar cash only bij staat....
Wij hebben het nog even nagezocht en bij Hertz mag je dus over alle wegen rijden, behalve de 91 expresslane bij Los Angeles en de 10 en 110 bij Los Angeles.
Puur pech dus dat deze weg niet mag. En een beetje jammer dat Hertz dit niet duidelijk aangeeft. We hebben de auto opgehaald bij LAX en zijn vast niet de eerste die dit overkomt.
Probleem is nu alleen dat de site www.91expresslanes.com niet opent. Ik kan dus niet inloggen om na te gaan wat de kosten zijn. Heb via google een mailadres van ze gevonden en nu maar hopen dat ze reageren.
Puur pech dus dat deze weg niet mag. En een beetje jammer dat Hertz dit niet duidelijk aangeeft. We hebben de auto opgehaald bij LAX en zijn vast niet de eerste die dit overkomt.
Probleem is nu alleen dat de site www.91expresslanes.com niet opent. Ik kan dus niet inloggen om na te gaan wat de kosten zijn. Heb via google een mailadres van ze gevonden en nu maar hopen dat ze reageren.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Ze zijn lekker bezig daar. Heb je de mogelijkheid om een VPN te gebruiken? Ik kan de site ook niet laden hier op m'n laptop maar hij laadt prima vanaf onze servers in de USA.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Thx! Dat ga ik vanavond eens proberen. Hoop dat dat de oplossing is. Wil wel weten wat ik moet betalen en natuurlijk betalen voor het bedrag omhoog schiet omdat we te laat zijn. 

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
En download anders epic browser je hebt dan de keuze tussen je eigen ip-adres of eentje in Amerika.
Succes.
Succes.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Inloggen via Amerika lukte wel en we konden dan ook zien dat we $27.15 moesten betalen (boeten $25 en tol $2.15). De link voor de betaling werkte echter niet. Mailcontact gezocht met de customerservice. Zij kunnen het probleem niet oplossen en hebben nu de boete kwijt gescholden.
Dank voor jullie hulp!
Dank voor jullie hulp!
- asv60
- Amerika-expert
Dat is mooi!