Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
Geen US immigration controle.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
yeah tickets gevonden new york 04/07-10/07 477 euro pp
AA bru phil Laquardia phil bru
AA bru phil Laquardia phil bru

Ik vlieg voor het eerst naar Amerika en voor het eerst alleen, spannend!
Feb 22th
Amsterdam - Housten,TX Boeing 787-9 Dreamliner
Housten,TX - Denver, CO Airbus A319
Mar 3th
Denver,CO - Housten, TX Airbus A320
Housten,TX - Amsterdam Boeing 787-9 Dreamliner

Alles voor 560,- Niet slecht vind ik zelf
Gaaf! Met welke maatschappij?
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
ik denk United 
Bij wie heb je geboekt Xylicia? Zo hebben anderen er wellicht ook nog wat aan.
Dus via een broker? en welke.

Ik heb goed geprijsde vluchten gevonden van Brussel naar San Francisco en van Los Angeles terug naar Brussel maar de overstaptijden lijken mij wat krap.Heenvlucht 1.35u in Chicago,terug 1.48u in Montreal.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Heen is inderdaad krap. Kijk of er die dag nog meer vluchten naar SF zijn na die van jullie. Dan wordt je grote kans overgeboekt mocht je de vlucht missen. Terug moet geen probleem zijn.
Ja inderdaad via United Airlines. Heb ook via hun site geboekt.Hinko schreef:ik denk United
Ik moet morgen plotsklaps naar Houston. Of zondag, als ik er maandag maar ben. 600 Euro morgen, dat valt dan ook wel weer mee. Ook al betaalt de zaak.
- tineke57
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Heb bij Wtc.nl tickets Brussel-Phoenix gevonden via United aan een goede prijs. Is het normaal dat ze, per volwassene, 19,50 euro boekingskosten rekenen en dan nog eens 12,32 euro om met Visa/Mastercard te betalen? Dat is meer dan 50 euro (wij zijn met 2) die bij de tickets bijkomen.
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Sja. Dat is bij Wtc normaal. Dat mocht volgens mij officieel niet meer, maar zo naaien ze je idd wel een oor aan met de prijs.
Wij hebben via vliegtickets.nl eind augustus een ticket met Lufthansa:
AMS-SF (ochtend heen - 14uur vliegtijd)
LAX-AMS (middag terug - 14uur vliegtijd)
648 euro pp
AMS-SF (ochtend heen - 14uur vliegtijd)
LAX-AMS (middag terug - 14uur vliegtijd)
648 euro pp
Wow...weer terug op het forum. Vorig jaar hebben we onze vakantie moeten annuleren doordat mijn man zijn baan verloor. We besloten niet te gaan. In eerste instantie zouden we ons geld voor de reis niet terugkrijgen. Gelukkig uiteindelijk wel!
We hadden toen half juli 2015 perfecte tickets via Delta ( met extra beenruimte) voor 880 pp. Nu schrik ik me een rolberoerte van de ticketprijzen. Wat zijn die gestegen!!! Zelfde reis via Düsseldorf is nu bijna de helft duurder. Een site als Kayak deed vorig jaar nog prognoses om op een bepaald moment wel of niet een ticket te kopen. nu wagen ze zich niet aan voorspellingen.
Onze tickets ( Delta) kunnen naar wij begrepen tot een jaar na de boekings- dag van vorig jaar ( 28 jan 2015) alsnog met korting weer om kunnen boeken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
We hadden toen half juli 2015 perfecte tickets via Delta ( met extra beenruimte) voor 880 pp. Nu schrik ik me een rolberoerte van de ticketprijzen. Wat zijn die gestegen!!! Zelfde reis via Düsseldorf is nu bijna de helft duurder. Een site als Kayak deed vorig jaar nog prognoses om op een bepaald moment wel of niet een ticket te kopen. nu wagen ze zich niet aan voorspellingen.
Onze tickets ( Delta) kunnen naar wij begrepen tot een jaar na de boekings- dag van vorig jaar ( 28 jan 2015) alsnog met korting weer om kunnen boeken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Tickets naar Honolulu +- 530,- met BA/AA feb/maart en nov/dec
Ook Los Angeles of San Diego, zelfde periodes 390,-
Seattle zelfde periodes 390/400,-
Waarschijnlijk nog wel meer bestemmingen. Geloof een korte actieperiode dus snel boeken
Voorbeeld;
http://www.skyscanner.nl/transport/vluc ... =0#results
Ook Los Angeles of San Diego, zelfde periodes 390,-
Seattle zelfde periodes 390/400,-
Waarschijnlijk nog wel meer bestemmingen. Geloof een korte actieperiode dus snel boeken
Voorbeeld;
http://www.skyscanner.nl/transport/vluc ... =0#results
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
vraagje aan alle super speurneuzen hier!
ik volg het gehele forum al een tijd en vooral dit topic heeft mijn dagelijkse aandacht...
na onze eerdere ervaringen zou ik graag opnieuw de usa bezoeken en mogelijkheden zijn er nu weer naar maar blijf als echte Hollandse ook dol op aanbiedingen....
ik heb van alle topics al de zoeksites verzameld, maar ik kan alleen nog maar 'gericht' zoeken
dus ik vul mogelijke data in en kan dan de opties rondom bekijken, maar het maakt ons niet uit wanneer te gaan...
dus als bovenstaand.. een aanbieding met een periode asl travelkitty aangeeft,
interesse gaat vooral uit naar 2 reizen:
+/- 5 dagen New York en
+/- 10 dagen west kust
kunnen jullie helpen aan zoek-tips?
ik volg het gehele forum al een tijd en vooral dit topic heeft mijn dagelijkse aandacht...
na onze eerdere ervaringen zou ik graag opnieuw de usa bezoeken en mogelijkheden zijn er nu weer naar maar blijf als echte Hollandse ook dol op aanbiedingen....
ik heb van alle topics al de zoeksites verzameld, maar ik kan alleen nog maar 'gericht' zoeken
dus ik vul mogelijke data in en kan dan de opties rondom bekijken, maar het maakt ons niet uit wanneer te gaan...
dus als bovenstaand.. een aanbieding met een periode asl travelkitty aangeeft,
interesse gaat vooral uit naar 2 reizen:
+/- 5 dagen New York en
+/- 10 dagen west kust
kunnen jullie helpen aan zoek-tips?
voor de westkust zijn we best flexibel, we willen in ieder geval SF en LA bezoeken, vliegen op Phoenix of San Diego oid is ook prima! de tips van travelkitty zijn zo ongelooflijk goed dat we misschien beter San Francisco als stedentripje kunnen doen... 

De beste tip is gewoon zoveel mogelijk zelf te blijven zoeken op de bekende websites, die hier regelmatig worden genoemd (kayak, momondo, skyscanner, expedia, etc). Op sommige websites kun je ook een email alert instellen.
Meestal boek ik rechtstreeks bij de airline,maar nu toch eens verder aan het zoeken geslagen.
Nu vind ik via skyscanner aantrekkelijk geprijsde tickets met een acceptabel vluchtschema. De site stuurt me door naar Gate1.
Nu zal ik wel achterlopen op gebied van boekingssites, het zegt mij dus helemaal niets. Voordat ik van alles aan persoonlijke info ingeef wilde ik eigenlijk opzoeken wat de bijkomende boekingskosten zijn, maar nergens te vinden.
Heeft iemand weleens geboekt via dat Gate1, weet iemand wat de bijkomende kosten zijn en wat zijn de ervaringen verder?
(ik dacht bij de airline zelf te zoeken, maar daar vind ik wel de vlucht maar dan wel een stuk duurder. Ik ben eerlijk gezegd wat huiverig voor dit soort boekingssites.
Nu vind ik via skyscanner aantrekkelijk geprijsde tickets met een acceptabel vluchtschema. De site stuurt me door naar Gate1.
Nu zal ik wel achterlopen op gebied van boekingssites, het zegt mij dus helemaal niets. Voordat ik van alles aan persoonlijke info ingeef wilde ik eigenlijk opzoeken wat de bijkomende boekingskosten zijn, maar nergens te vinden.
Heeft iemand weleens geboekt via dat Gate1, weet iemand wat de bijkomende kosten zijn en wat zijn de ervaringen verder?
(ik dacht bij de airline zelf te zoeken, maar daar vind ik wel de vlucht maar dan wel een stuk duurder. Ik ben eerlijk gezegd wat huiverig voor dit soort boekingssites.
Ik heb ook een vraag. Er wordt hier vaker aangeraden om een vlucht naar Tampa in combinatie met een hotelovernachting te boeken omdat dat goedkoper zou zijn. Deze combi zou je bij expedia kunnen boeken, maar ik kan alleen zoeken op een vlucht + hotel voor de hele reis. Kijk ik verkeerd?
Dan nog een vraag (ben nu toch bezig, haha). Als ik een tussenstop in NY wil waken en daar een paar dagen wil blijven (en daarna door vliegen naar Orlando of Tampa), hoe moet ik dat zoeken in een zoekmachine. Ik vind het nu wel, maar dan kom ik uit op prijzen van 1000 euro en hoger.
We vliegen het liefst vanuit Dusseldorf.
Dan nog een vraag (ben nu toch bezig, haha). Als ik een tussenstop in NY wil waken en daar een paar dagen wil blijven (en daarna door vliegen naar Orlando of Tampa), hoe moet ik dat zoeken in een zoekmachine. Ik vind het nu wel, maar dan kom ik uit op prijzen van 1000 euro en hoger.
We vliegen het liefst vanuit Dusseldorf.
Hartelijke groetjes van Familie Erkens
2005 West Usa Autorondreis en Kauaii
2010 Florida: Kissimmee & Naples
2011 West Usa Camperrondreis
2016 Florida Natuur en Animal Kingdom
2005 West Usa Autorondreis en Kauaii
2010 Florida: Kissimmee & Naples
2011 West Usa Camperrondreis
2016 Florida Natuur en Animal Kingdom
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties