Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Avis huurwagen - Premium SUV
Avis huurwagen - Premium SUV
Bijna een maand geleden heb ik via connections een huurwagen category L 'Chrevolet Suburban or simular' geboekt vanaf 19 aug tem 27 aug. Ophaal en inleverlocatie is JFK. Totale prijs 748 eur.
Wij zijn met een groep van 8 personen (4 volwassenen en 4 kinderen) met beperkte bagage (vermits we eerst een week in NY bij vrienden verblijven en daar een deel vd bagage kunnen laten). Volgens de website van connections heeft dit type wagen 8 personen en dit werd zo ook expliciet vermeld door de verkoopster bij het reisbureau. Ik dacht dat ik alles goed zat....
Nu merk ik echter bij de verdere voorbereidingen dat op deze site overal sprake is van premium SUV met slechts 7 plaatsen en ook op de site van avis staat dit met 7. Weet iemand hoe dit zit? Zijn er ook wagen met capaciteit van 8?
Indien ik deze reservering annuleer, wat zijn de alternatieven? Zijn er 8 seaters? Of moeten we gaan voor een busje met 12 personen? Waar als ik het goed begrijp uit sommige postings op dit forum, je mogelijks niet mag rijden met een rijbewijs B....
Wij zijn met een groep van 8 personen (4 volwassenen en 4 kinderen) met beperkte bagage (vermits we eerst een week in NY bij vrienden verblijven en daar een deel vd bagage kunnen laten). Volgens de website van connections heeft dit type wagen 8 personen en dit werd zo ook expliciet vermeld door de verkoopster bij het reisbureau. Ik dacht dat ik alles goed zat....
Nu merk ik echter bij de verdere voorbereidingen dat op deze site overal sprake is van premium SUV met slechts 7 plaatsen en ook op de site van avis staat dit met 7. Weet iemand hoe dit zit? Zijn er ook wagen met capaciteit van 8?
Indien ik deze reservering annuleer, wat zijn de alternatieven? Zijn er 8 seaters? Of moeten we gaan voor een busje met 12 personen? Waar als ik het goed begrijp uit sommige postings op dit forum, je mogelijks niet mag rijden met een rijbewijs B....
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Avis huurwagen - Premium SUV
Ik heb geen weet van huurwagens voor 8 personen. Het is 7 of 12.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik meen me toch te herinneren dat zowel de Chevrolet Suburban als de Toyota Sienna die wij meekregen 8 zitplaatsen had.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als de kinderen niet heel groot zijn gaat dat makkelijk passen hoor.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bij Hertz geven ze ook 8 personen aan bij de Premium SUV, maar dat is dan wel klasse T6.
Wat je kan doen is even mailen of bellen met Avis en vragen of er een opmerking aan de boeking kan worden toegevoegd dat jullie een auto voor 8 personen nodig hebben. Bij hen staat namelijk in de Fleet Guide inderdaad wel dat de Suburban 7-persoons is!
Wat je kan doen is even mailen of bellen met Avis en vragen of er een opmerking aan de boeking kan worden toegevoegd dat jullie een auto voor 8 personen nodig hebben. Bij hen staat namelijk in de Fleet Guide inderdaad wel dat de Suburban 7-persoons is!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 5838 Weergaves
-
Laatste bericht door Hendrikjan
-
- 5 Reacties