Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
Dat is toch heel duidelijk, als je met iemand samenwoont is het automatisch een extra bestuurder bij AVIS.
Je weet dat je drop of kosten gaat betalen bij een oneway huur? Reken op +/- 300 dollar, maar dat heb je vast al uitgezocht.
Je weet dat je drop of kosten gaat betalen bij een oneway huur? Reken op +/- 300 dollar, maar dat heb je vast al uitgezocht.
Iemand misschien de doorslaggevende tip voor autohuur?
Wij komen op 29 april om 17.15 uur aan in LAX en vliegen op 20 mei om 21.25 vanaf Las Vegas terug.
Ik ben aan het kijken maar via budget.com en sixt en hertz kom ik echt op prijzen van om en nabij de 2000 euro, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik daar niet op gerekend had!
Al hartstikke bedankt!
Wij komen op 29 april om 17.15 uur aan in LAX en vliegen op 20 mei om 21.25 vanaf Las Vegas terug.
Ik ben aan het kijken maar via budget.com en sixt en hertz kom ik echt op prijzen van om en nabij de 2000 euro, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik daar niet op gerekend had!
Al hartstikke bedankt!
- bedeve
- Amerika-expert
@Suusieh, ik ben toch naar een auto aan het kijken en keek nu even met jou mee.
Maar ik begrijp je probleem niet.
Ben je underaged en wil je allerlei onnodige verzekeringen afsluiten ?
Dan nog haal ik het door jou genoemde bedrag niet.
Extra bestuurder maakt in dit geval niet uit,net zo min als one way.
Vertel eens wat voor type auto je voor die data zoekt.
Maar ik begrijp je probleem niet.
Ben je underaged en wil je allerlei onnodige verzekeringen afsluiten ?
Dan nog haal ik het door jou genoemde bedrag niet.
Extra bestuurder maakt in dit geval niet uit,net zo min als one way.
Vertel eens wat voor type auto je voor die data zoekt.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
@Bedeve; thanks voor het meekijken!
Nee ben 28 jaar en mijn partner ook en hoef geen extra verzekering buiten de standaard CDW en LI!
Opzoek naar een compact of midsize, verder geen gekke dingen. Indien de prijs niet te bizar is zou ook een midsize SUV prima zijn. Ook GPS o.i.d. hoeft niet want hebben we al...
Ik zie nu zelf op rentalcars en sunnycars betere prijzen maar als ik kijk op de individuele sites van bijv. sixt of hertz geeft mijn computer echt prijzen van rond de 2000 dollar aan. Heel bizar.
Nee ben 28 jaar en mijn partner ook en hoef geen extra verzekering buiten de standaard CDW en LI!
Opzoek naar een compact of midsize, verder geen gekke dingen. Indien de prijs niet te bizar is zou ook een midsize SUV prima zijn. Ook GPS o.i.d. hoeft niet want hebben we al...
Ik zie nu zelf op rentalcars en sunnycars betere prijzen maar als ik kijk op de individuele sites van bijv. sixt of hertz geeft mijn computer echt prijzen van rond de 2000 dollar aan. Heel bizar.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
voor de grap even op hertz.nl gekeken voor die dagen. krijg veel gezondere prijzen te zien , en das nog zonder kortingen zoals bv voor ANWB leden. hier zitten alle nodige verzekeringen in.
compact 665 euro
intermediate 698
full size 787
5 passenger SUV 972
cabrio 1066
compact 665 euro
intermediate 698
full size 787
5 passenger SUV 972
cabrio 1066
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
- bedeve
- Amerika-expert
Nou dat zijn duidelijke teksten!Suusieh schreef: Opzoek naar een compact of midsize, verder geen gekke dingen. Indien de prijs niet te bizar is zou ook een midsize SUV prima zijn. Ook GPS o.i.d. hoeft niet want hebben we al...
Met een mid-size suv ALAMO huur kun je op LAX een standard suv meenemen.
Kijk dan eens op rentalcars.com (eAutohuur.nl) , expedia.nl of zo.
Ik zie een opmerking over Hertz.
Nou neem dan nog eens deze thread door.
Dan zie je Hinko's prijsvergelijking tussen Hertz.nl en Hertz .ES
Wedden dat jij dit weekend een leuke huurprijs hebt gevonden!
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- grootfamily
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Marco de Groot
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Hallo hier een vraagje over het huren van een Ford Explorer. Ik zag bij Budget een goede aanbieding voor een Ford Explorer, is dit ruim genoeg voor ons gezin welk bestaat uit 6 personen? Andere jaren hadden we een Dodge en een Chrysler Town & Country gehuurd, is dit qua ruimte een beetje te vergelijken?
Alvast Bedankt!
Marion
Alvast Bedankt!
Marion
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dat denk ik niet. Een Ford Explorer heeft niet standaard een derde zitrij, al geven ze wel aan dat de auto voor 7 personen geschikt is. De achterste rij is dan zo´n opklapbank vanuit de kofferruimte. Daarmee hou je ruimte over voor 1 grote koffer en 1 kleine (zie Budget Car Guide bijvoorbeeld : https://www.budget.com/budgetWeb/cargui ... 1_CarGuide )
Voor zes personen zou ik gaan voor een Full Size SUV of liever zelfs een Premium SUV, die net nog wat langer is en meer kofferruimte biedt. Of de door jullie genoemde Minivan, maar die biedt bij drie zitrijen ook weer weinig bagageruimte.
Voor zes personen zou ik gaan voor een Full Size SUV of liever zelfs een Premium SUV, die net nog wat langer is en meer kofferruimte biedt. Of de door jullie genoemde Minivan, maar die biedt bij drie zitrijen ook weer weinig bagageruimte.
- grootfamily
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Marco de Groot
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Dank je! De Car Guide had ik nog niet ontdekt maar maakt het meteen een stuk duidelijker! We gaan voor een Full Size of Premium, afhankelijk van de prijs.
Ik lees in de openingspost dat in Nevada een 2e bestuurder gratis is? Nu wil ik een auto boeken via Alama in Las Vegas, als ik hier een 2e bestuurder opgeef, dan berekenen zij nog een fors bedrag.
Hoef ik deze 2e bestuurder dan helemaal niet op te geven als ik de auto boek? De bedoeling is wel dat we beide gaan rijden namelijk.
Hoef ik deze 2e bestuurder dan helemaal niet op te geven als ik de auto boek? De bedoeling is wel dat we beide gaan rijden namelijk.
- bedeve
- Amerika-expert
@Yoshi, even je tijd nemen om te lezen. Er zal staan dat een spouse een automatisch geaccepteerde extra bestuurder is zonder extra kosten.
It's the law.
Die geef je vanwege de automatische acceptatie niet op als extra bestuurder.
Doe je dat wel dan gaat de verhuurder er van uit dat je niet je spouse bedoelt en zullen je extra kosten in rekening gebracht worden.
Tenzij hij/zij -25 jaar is.
Want de under ager toeslag moet wel op tafel komen,
It's the law.
Die geef je vanwege de automatische acceptatie niet op als extra bestuurder.
Doe je dat wel dan gaat de verhuurder er van uit dat je niet je spouse bedoelt en zullen je extra kosten in rekening gebracht worden.
Tenzij hij/zij -25 jaar is.
Want de under ager toeslag moet wel op tafel komen,
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
@ Bedeve, op de site van Alamo.nl staat dat er niet bij. Wanneer de optie komt om een extra bestuurder op te geven, dan staat daar zn i-tje achter. Klik je op de i, dan staat er alleen wat er bij komt als je een extra bestuurder toevoegd, dan ga je automatisch naar Gold.
Kijk ik bij de FAQ, dan staat er nog:
Gelden er kosten voor een extra bestuurder?
Op sommige bestemmingen kan een toeslag gelden voor extra bestuurders. Een bestemming waar zeker geen kosten in rekening wordt gebracht voor extra bestuurders is Californië (USA). Heeft u gekozen voor een Alamo.nl Gold of Gold underage pakket? Dan hoeft u geen extra kosten te betalen voor de extra bestuurder. U kunt dan drie extra bestuurders opgeven.
Overigens zijn mijn vriendin en ik allebeide vrouw, wel samenwonend maar niet gehuwd.
Weet niet of ze dat dan ook nog steeds als spouse zien?
Kijk ik bij de FAQ, dan staat er nog:
Gelden er kosten voor een extra bestuurder?
Op sommige bestemmingen kan een toeslag gelden voor extra bestuurders. Een bestemming waar zeker geen kosten in rekening wordt gebracht voor extra bestuurders is Californië (USA). Heeft u gekozen voor een Alamo.nl Gold of Gold underage pakket? Dan hoeft u geen extra kosten te betalen voor de extra bestuurder. U kunt dan drie extra bestuurders opgeven.
Overigens zijn mijn vriendin en ik allebeide vrouw, wel samenwonend maar niet gehuwd.
- bedeve
- Amerika-expert
Beste Yoshi je hoeft zo laat op de avond niet allerlei websites te quoten hoor.
Aan je reacties zie ik dat je deze thread nog niet echt heb doorgelezen
Mag ik je wel afraden ook maar te kijken naar Alamo.nl
Dat is wel extreem geld verdampen,
Je vriendin als spouse; het gaat er toch niet om hoe die man/vrouw in de exitbooth jouw vriendin ziet.
Lees de autohuur threads nog even op je gemakje door.
Laat de algemeenheden op de sites voor wat ze zijn.
Eerbiedig de wetgever in die staten waar een Spouse een automatisch geaccepteerde medebestuurder is.
En laat autohuur een leuk onderdeel van de vakantievoorbereiding zijn
Aan je reacties zie ik dat je deze thread nog niet echt heb doorgelezen
Mag ik je wel afraden ook maar te kijken naar Alamo.nl
Dat is wel extreem geld verdampen,
Je vriendin als spouse; het gaat er toch niet om hoe die man/vrouw in de exitbooth jouw vriendin ziet.
Lees de autohuur threads nog even op je gemakje door.
Laat de algemeenheden op de sites voor wat ze zijn.
Eerbiedig de wetgever in die staten waar een Spouse een automatisch geaccepteerde medebestuurder is.
En laat autohuur een leuk onderdeel van de vakantievoorbereiding zijn
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik was gewoon met een vriend en hij kon ook gewoon gratis ter plekke als 2e bestuurder worden ingeschreven. Dus gewoon ter plekke haar als 2e bestuurder aangeven. Inderdaad wel even de vraag of ze +25 is, want je betaald wel gewoon een under age fee mocht ze jonger zijn.Overigens zijn mijn vriendin en ik allebeide vrouw, wel samenwonend maar niet gehuwd.
Ik ben op zoek naar welke auto's in het wagenpark zitten bij Budget SFO (Standard SUV). Heb dat enkele maanden geleden ergens gevonden, maar weet niet meer waar :-/
Laatst gewijzigd door IndyBart op 01 mar 2016, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- bedeve
- Amerika-expert
@psvwally ; ik zie deze tekst of een variant met dezelfde strekking regelmatig van jou ; " Ik was gewoon met een vriend en hij kon ook gewoon gratis ter plekke als 2e bestuurder worden ingeschreven. Dus gewoon ter plekke haar als 2e bestuurder aangeven. "
Mooi dat het bij jou indertijd goed gegaan is ,maar in feite zet je er mensen mee op het verkeerde been.
Je kunt jouw incidentele voordeel niet als maatgevend als advies gebruiken
Wanneer je iemand opgeeft als extra rijder geef je daarmee aan dat het niet je spouse is
Yoshi heeft het hier duidelijk over een Spouse en daarom maar even een citaat uit een contract van National
" ... as required by law in California, Illinois, Indiana, Missouri, Nevada, New York, Oregon, Texas, Utah, and Wisconsin, Your spouse is an Authorized Driver if (s)he has a valid driver's license and meets the Age Restrictions...
Note: To get advantage of this rule you should not list your husband/wife on a rental agreement, otherwise the standard additional driver fee (if any) will be automatically priced in.
Mooi dat het bij jou indertijd goed gegaan is ,maar in feite zet je er mensen mee op het verkeerde been.
Je kunt jouw incidentele voordeel niet als maatgevend als advies gebruiken
Wanneer je iemand opgeeft als extra rijder geef je daarmee aan dat het niet je spouse is
Yoshi heeft het hier duidelijk over een Spouse en daarom maar even een citaat uit een contract van National
" ... as required by law in California, Illinois, Indiana, Missouri, Nevada, New York, Oregon, Texas, Utah, and Wisconsin, Your spouse is an Authorized Driver if (s)he has a valid driver's license and meets the Age Restrictions...
Note: To get advantage of this rule you should not list your husband/wife on a rental agreement, otherwise the standard additional driver fee (if any) will be automatically priced in.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Volgende week vliegen mijn man en ik naar las vegas. Ik heb via rental cars bij alamo een auto gehuurd en ook betaald voor een extra bestuurder. Lees dus net dat dit in nevada niet nodig is
. Ik ga kijken of ik de optie kan annuleren, scheelt me zo een paar centen!
Gr Lynn

Gr Lynn
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum maar zit al de hele avond te lezen om onze rondreis in West-Amerika voor te bereiden.
Nu had ik even een vraagje over autohuur.
Ik had graag een auto willen huren voor 15 dagen en bij Budget komt dit neer op 418€ incl de verzekeringen (kan dit?).
Mijn vriendin heeft echter geen rijbewijs dus wil ik haar ook niet inschrijven als extra bestuurder.
Kunnen zij hier moeilijk over doen of hoe kan je bewijzen dat zij niet in het bezit is van een rijbewijs?
Thanks!
Ik ben nieuw op dit forum maar zit al de hele avond te lezen om onze rondreis in West-Amerika voor te bereiden.
Nu had ik even een vraagje over autohuur.
Ik had graag een auto willen huren voor 15 dagen en bij Budget komt dit neer op 418€ incl de verzekeringen (kan dit?).
Mijn vriendin heeft echter geen rijbewijs dus wil ik haar ook niet inschrijven als extra bestuurder.
Kunnen zij hier moeilijk over doen of hoe kan je bewijzen dat zij niet in het bezit is van een rijbewijs?
Thanks!
Je hoeft je vriendin niet in te schrijven. Het is niet verplicht.
Ze heeft geen rijbewijs dus mag niet rijden en dus hoef je niks te doen verder.
Ze heeft geen rijbewijs dus mag niet rijden en dus hoef je niks te doen verder.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19888 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties