Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vlucht verwijderd
Vlucht verwijderd
Lieve forumleden,
Afgelopen zomer hebben wij tickets geboekt voor onze eerste reis naar de USA.
We hebben de volgende vluchten geboekt:
Vrijdag 27 mei:
Amsterdam - Londen - Chicago
Maandag 30 mei:
Chicago - Las Vegas
Woensdag 22 juni:
Las Vegas - Londen - Amsterdam
Vandaag kregen we een mail van de website waar we hebbeb geboekt (budgetair.nl) dat we op vrijdag 27 mei van Amsterdam via Londen naar Las Vegas vliegen.
De vlucht naar Chicago en van Chicago naar Las Vegas zijn er dus "zomaar" uitgehaald.
Volgens de mail zou dit komen door een wijziging in het schema van de luchtvaartmaatschappij.
Mag dit zomaar, zonder dat ze met een alternatief komen?!
Afgelopen zomer hebben wij tickets geboekt voor onze eerste reis naar de USA.
We hebben de volgende vluchten geboekt:
Vrijdag 27 mei:
Amsterdam - Londen - Chicago
Maandag 30 mei:
Chicago - Las Vegas
Woensdag 22 juni:
Las Vegas - Londen - Amsterdam
Vandaag kregen we een mail van de website waar we hebbeb geboekt (budgetair.nl) dat we op vrijdag 27 mei van Amsterdam via Londen naar Las Vegas vliegen.
De vlucht naar Chicago en van Chicago naar Las Vegas zijn er dus "zomaar" uitgehaald.
Volgens de mail zou dit komen door een wijziging in het schema van de luchtvaartmaatschappij.
Mag dit zomaar, zonder dat ze met een alternatief komen?!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Re: Vlucht verwijderd
Denk dat ze even over het hoofd hebben gezien dat je een stop van een paar dagen had. Zou ze gewoon ff terug mailen om ze daar op te wijzen. Ze trekken het dan vast wel recht.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Je kan contact opnemen met Budgetair, maar als zij niets doen, dan zou ik de maatschappij bellen waar je mee vliegt.
Zoek eerst even uit of die vluchten echt niet meer gaan, het kan best zijn dat ze qua tijd veranderd zijn. Vorig jaar zouden wij ook naar Las Vegas via Chicago, maar op die dag was de hele vlucht verwijderd, dus werd het vliegen via Newark. Het maakte toen voor ons niet uit, omdat de eindbestemming wel bereikt werd, maar jullie willen dus echt een paar dagen naar Chicago. In dat geval is het vast wel mogelijk om via een andere luchthaven Chicago toch nog te bereiken. Zoek eerst even zelf de mogelijkheden uit, dat praat een stuk makkelijker en dan ken je in ieder geval de mogelijkheden.
Succes!
Zoek eerst even uit of die vluchten echt niet meer gaan, het kan best zijn dat ze qua tijd veranderd zijn. Vorig jaar zouden wij ook naar Las Vegas via Chicago, maar op die dag was de hele vlucht verwijderd, dus werd het vliegen via Newark. Het maakte toen voor ons niet uit, omdat de eindbestemming wel bereikt werd, maar jullie willen dus echt een paar dagen naar Chicago. In dat geval is het vast wel mogelijk om via een andere luchthaven Chicago toch nog te bereiken. Zoek eerst even zelf de mogelijkheden uit, dat praat een stuk makkelijker en dan ken je in ieder geval de mogelijkheden.
Succes!
We hebben al even gekeken, maar er gaan op die dag nog wel vluchten van Londen naar Chicago, meerdere zelfs, maar wel om andere tijden.
Wij zouden om 10:45 landen in Londen en de vlucht die wij vanuit Londen zouden hebben is vervroegd naar 11:00 uur.
We gaan idd met een reden een paar dagen maar chicago. We hebben daar ook al hotel en huurauto geboekt.
Wij zouden om 10:45 landen in Londen en de vlucht die wij vanuit Londen zouden hebben is vervroegd naar 11:00 uur.
We gaan idd met een reden een paar dagen maar chicago. We hebben daar ook al hotel en huurauto geboekt.
-
- Amerikakenner
Die vlucht van 11 uur haal je niet nee. Dus of iets eerder weg uit A'dam of latere vlucht uit Londen. Of een andere route. Opties zat. Ben benieuwd, maar komt vast wel goed.
- lyan
- Amerikakenner
- Contacteer:
Zo te zien vlieg je met American Airlines, dan kan je dus vragen om je te boeken op hun vlucht van 17.00 uur. Ze zullen je niet laten vliegen met een andere maatschappij. Je bent dan dus iets langer op Londen, misschien is er een latere vlucht uit Amsterdam?
Lukt het via Butgetair niet, dan bellen met de maatschappij!
Lukt het via Butgetair niet, dan bellen met de maatschappij!
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
met dit soort dingen is het altijd lastig als je via een derde partij geboekt hebt .... de airline zelf is jou dan niets verschuldigd en de derde partij is lang niet altijd makkelijk te bereiken .....
sinds ik zo'n akkefietje heb meegemaakt, probeer ik zoveel mogelijk bij de airline zelf te boeken ....
maar ja, vluchten willen inderdaad nog wel eens uitvallen .... ik hoop dat budgetair je kan helpen met een goede oplossing (meestal kun je binnen een bepaalde tijd kosteloos een ticket veranderen danwel annuleren, maar dit laatste, daar zit je niet op te wachten natuurlijk!)
Succes!!
EDIT: ah, nu lees ik (dat doe ik altijd pas NADAT ik al geantwoord heb
) je situatie pas goed .... ik denk dat het inderdaad niet zo'n heel groot probleem gaat worden ... ze vinden vast wel een latere vlucht naar Chicago voor jullie .... maar nogmaals: je zult het zeer waarschijnlijk via budgetair moten regelen .... Dat gaat morgen weer wat uurtjes tijd en stress kosten, maar het lukt vast wel.
sinds ik zo'n akkefietje heb meegemaakt, probeer ik zoveel mogelijk bij de airline zelf te boeken ....
maar ja, vluchten willen inderdaad nog wel eens uitvallen .... ik hoop dat budgetair je kan helpen met een goede oplossing (meestal kun je binnen een bepaalde tijd kosteloos een ticket veranderen danwel annuleren, maar dit laatste, daar zit je niet op te wachten natuurlijk!)
Succes!!
EDIT: ah, nu lees ik (dat doe ik altijd pas NADAT ik al geantwoord heb

Bedankt allemaal voor jullie reactie 
Heb inmiddels gebeld en eigenlijk was het zo opgelost.
Het had idd te maken met de vervroegde aansluitingsvlucht vanuit Londen naar Chicago.
En de vlucht van Chicago naar Las Vegas was om de een of andere reden geannuleerd, al snapten ze daar niet zo goed waarom
.
Maar nu komt het weer goed met onze reis

Heb inmiddels gebeld en eigenlijk was het zo opgelost.
Het had idd te maken met de vervroegde aansluitingsvlucht vanuit Londen naar Chicago.
En de vlucht van Chicago naar Las Vegas was om de een of andere reden geannuleerd, al snapten ze daar niet zo goed waarom

Maar nu komt het weer goed met onze reis

-
- Amerikakenner
ah das mooi. hoe is het nou opgelost?
- bedeve
- Amerika-expert
Mooi dat het is opgelost !!
En voor die soortgelijke situaties in de toekomst.
Zorg er voor dat je communiceert met het bedrijf waar je hebt geboekt.
Al degenen die melden dat je contact moet opnemen met de maatschappij waar je mee vliegt maar gauw negeren.
Dat zijn mensen die hun eigen reactie graag zien maar zelf nooit vliegen. !
De luchtvaartmij kent je pas op incheckmoment als je via een boker vliegt,
Geen seconde daarvoor.
En voor die soortgelijke situaties in de toekomst.
Zorg er voor dat je communiceert met het bedrijf waar je hebt geboekt.
Al degenen die melden dat je contact moet opnemen met de maatschappij waar je mee vliegt maar gauw negeren.
Dat zijn mensen die hun eigen reactie graag zien maar zelf nooit vliegen. !
Geen seconde daarvoor.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- lyan
- Amerikakenner
- Contacteer:
Geen seconde daarvoor.
Dat ben ik niet met je eens, de laatste paar keren hadden wij niet gewenste vluchtwijzigingen. We vlogen elke keer met United, altijd geboekt via een broker. Terwijl zij (broker) niets voor ons deden, hebben we het elke keer wel rechtstreeks met United kunnen regelen.
Als je lid bent van hun airmiles programma, dan vind je je vlucht ook via dit programma. Ze kennen je dus direct na je boeking!
Geen seconde daarvoor.
Dat ben ik niet met je eens, de laatste paar keren hadden wij niet gewenste vluchtwijzigingen. We vlogen elke keer met United, altijd geboekt via een broker. Terwijl zij (broker) niets voor ons deden, hebben we het elke keer wel rechtstreeks met United kunnen regelen.
Als je lid bent van hun airmiles programma, dan vind je je vlucht ook via dit programma. Ze kennen je dus direct na je boeking!
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Zelfde ervaring hier, al enkele malen slecht geholpen door de broker maar na rechtstreeks contact met de luchtvaartmaatschappij (waaronder Delta, United, BA en AA) steeds een zeer goede oplossing kunnen bedingen. Ze mogen je in theorie niet helpen maar afhankelijk van wie je aan de lijn hebt en wat het probleem is kan het dus wel.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Nou, ik ben eigenlijk heel goed geholpen door Budget air eerlijk gezegd.
Was binnen een kwartiertje opgelost.
Voor beide vluchten (zowel die van vrijdag 27 mei als die van maandag 30 mei) kreeg ik twee opties voorgelegd.
We vliegen nu op vrijdag 27 mei om 07:10 ipv 10:20 en hebben dan de aansluitingsvlucht in Londen om 11:00 (de vlucht die in ons eerste plan vervroegd was..)
Op maandag 30 mei vliegen we nu om 07:05 ipv 07:30 door naar Las Vegas.
De mevrouw aan de telefoon gaf overigens wel toe, dat ze niet helemaal snapte waarom het op deze manier veranderd was. Wij achteraf ook niet meer.
Ons inziens hadden ze deze oplossing toch ook makkelijk zelf kunnen bedenken
..
Maar goed, de conclusie is dat het goed komt

Was binnen een kwartiertje opgelost.
Voor beide vluchten (zowel die van vrijdag 27 mei als die van maandag 30 mei) kreeg ik twee opties voorgelegd.
We vliegen nu op vrijdag 27 mei om 07:10 ipv 10:20 en hebben dan de aansluitingsvlucht in Londen om 11:00 (de vlucht die in ons eerste plan vervroegd was..)
Op maandag 30 mei vliegen we nu om 07:05 ipv 07:30 door naar Las Vegas.
De mevrouw aan de telefoon gaf overigens wel toe, dat ze niet helemaal snapte waarom het op deze manier veranderd was. Wij achteraf ook niet meer.
Ons inziens hadden ze deze oplossing toch ook makkelijk zelf kunnen bedenken

Maar goed, de conclusie is dat het goed komt

- lyan
- Amerikakenner
- Contacteer:
En daar gaat het om! Fijn dat het goed is gekomen en veel plezier alvast 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties