Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegtickets. Vraag over de prijs en Condor (vliegmaatschappij)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Vliegtickets. Vraag over de prijs en Condor (vliegmaatschappij)
Ik heb Tickets gevonden van Amsterdam naar Los Angeles tussenstop in Manchester van 6 t/m 29 augustus Met Condor airbus A330-200
Tussenstop 1 u 25 in Manchester en op de terugweg 2 uur 55.
De Tickets kosten maar 709 euro per persoon.
Dit is toch ontzettend goedkoop of niet?
Is er hier een addertje onder het gras?
Is dit wel een goede maatschappij?
En haal ik dat wel.. een overstap van 1 uur 25?
Tussenstop 1 u 25 in Manchester en op de terugweg 2 uur 55.
De Tickets kosten maar 709 euro per persoon.
Dit is toch ontzettend goedkoop of niet?
Is er hier een addertje onder het gras?
Is dit wel een goede maatschappij?
En haal ik dat wel.. een overstap van 1 uur 25?
Re: vliegtickets
Ik zou zeggen, bekijk het volgende topic: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=61614
Daar staat alle denkbare info in over vliegen naar Amerika. Ook met betrekking tot overstaptijden. Ik vind €709 p.p goedkoop, maar geen schokkende goedkope prijs. Gebruik de zoekfunctie op het forum eens om te kijken of mensen hier ervaring hebben met de airline.
Daar staat alle denkbare info in over vliegen naar Amerika. Ook met betrekking tot overstaptijden. Ik vind €709 p.p goedkoop, maar geen schokkende goedkope prijs. Gebruik de zoekfunctie op het forum eens om te kijken of mensen hier ervaring hebben met de airline.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: vliegtickets
Ontzettend goedkoop zou ik een ticket van 400 tot 600 euro vinden. Ruim 700 euro is een normale tot goede prijs voor het hoogseizoen. Het kan duurder als je pech hebt, en het kan goedkoper als je geluk hebt. Geen addertje onder het gras dus. De luchtvaartmaatschappij in kwestie heb ik geen ervaring mee. Maar ach, bijna alles lijkt op elkaar. Behalve de écht goede maatschappijen, zoals Qatar en Emirates, die zijn écht goed 

-
- Amerika-ontdekker
Re: Vliegtickets. Vraag over de prijs en Condor (vliegmaatschappij)
Dank voor jullie info alweer
Ik ga weer zoeken 

Condor zit trouwens onder de paraplu van Thomas Cook en is van oorsprong duits.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Is Condor dan ook niet een 'uitgeklede' maatschappij net als TUI waarbij je voor alles extra betaalt ? Dan kan het nog een duur ticket worden.
Proefboeking gedaan naar LAS vanaf FRA. Bagage en eten&drinken was allemaal inclusief.
Maar goed altijd even goed kijken bij zulke (onbekende) maatschappijen. Wow air en Norwegain zijn daar goede voorbeelden van.
Maar goed altijd even goed kijken bij zulke (onbekende) maatschappijen. Wow air en Norwegain zijn daar goede voorbeelden van.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Afgelopen zomer met Condor naar Anchorage, Alaska gevlogen. Alles was pico bello in orde
.

Condor bestaat al heel lang. Duitse maatschappij die tegenwoordig vakantievluchten uitvoert.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
wij hebben ook bij condor geboekt (wel heel duur).
Enige tegenvaller tot nu toe is dat zitplaatsreservering heel duur is. 100 eur pp (heen en terug) voor een zitplaatsreservering voor de laatste rij.
Enige tegenvaller tot nu toe is dat zitplaatsreservering heel duur is. 100 eur pp (heen en terug) voor een zitplaatsreservering voor de laatste rij.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
omdat mijn man persé op de laatste rij wil zitten. Hij houdt er niet van als andere mensen rondom hem aan het eten zijn en zo, en vanachter in het hoekje is voor hem ideaal (ik geef daar allemaal niet zo om)
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Euh
, laat dat nu net de allerslechtste plaatsen zijn... Voortdurend het geluid van doorspoelende toiletten, constant mensen die staan aan te schuiven om naar het toilet te gaan, over en weer geloop, waarschijnlijk ook beperkte mogelijkheid om rugleuning achteruit te zetten, als allerlaatste uit het vliegtuig...
Raar...maar ook hier geldt...there is no accounting for taste
.

Raar...maar ook hier geldt...there is no accounting for taste

-
- Amerika-ontdekker
Fijn om te horen dat er een goede ervaring met Condor is. De vlucht staat nog open... Ik denk dat ik niet lang moet twijfelen.. Echt goedkoper zal het toch niet worden denk ik... eerder duurder. En als je dan 4 tickets moet hebben scheelt dat toch weer een leuk shopbedrag 

- Tipsy_1
- Amerika-expert
inderdaad, wij vinden dat dus niet.kalaman schreef:Euh, laat dat nu net de allerslechtste plaatsen zijn... Voortdurend het geluid van doorspoelende toiletten, constant mensen die staan aan te schuiven om naar het toilet te gaan, over en weer geloop, waarschijnlijk ook beperkte mogelijkheid om rugleuning achteruit te zetten, als allerlaatste uit het vliegtuig...
Raar...maar ook hier geldt...there is no accounting for taste.
Ik heb ook naar deze tickets gekeken voor onze trip. Op sommige sites lijkt het alsof je met Condor vliegt echter je vliegt met Thomas Cook (zal wel bij dezelfde club horen).
Op Seatguru kun je de stoelconfig vinden: http://www.seatguru.com/airlines/Thomas ... 30-200.php
Het is een budgetmaatschappij en ik lees er uiteenlopende reviews over. Genoeg om zelf ook te twijfelen...
Manchester is niet zo'n heel groot vliegveld dus 1,5 uur moet te doen zijn.
Op Seatguru kun je de stoelconfig vinden: http://www.seatguru.com/airlines/Thomas ... 30-200.php
Het is een budgetmaatschappij en ik lees er uiteenlopende reviews over. Genoeg om zelf ook te twijfelen...
Manchester is niet zo'n heel groot vliegveld dus 1,5 uur moet te doen zijn.
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij vlogen afgelopen zomer wel degelijk met Condor hoor. Eerst van Brussel naar Frankfurt en dan rechtstreeks (!) naar Anchorage.cvr schreef:Ik heb ook naar deze tickets gekeken voor onze trip. Op sommige sites lijkt het alsof je met Condor vliegt echter je vliegt met Thomas Cook (zal wel bij dezelfde club horen).
Helemaal geen klagen gehad over wat dan ook. Perfect op tijd, meer dan voldoende comfort aan boord een ook geen negatieve commentaar over het eten.
Dat kan ik zeker niet ontkennen.
Condor is een Duitse dochtermaatschappij van Thomas Cook die enkel vanaf Duitse vliegvelden vliegt.
Topicstarter Emirijn schrijft echter dat zijn vlucht via Manchester gaat en niet via Duitsland.
De vlucht MAN - LAX wordt uitgevoerd door Thomas Cook: https://www.thomascookairlines.com/en/c ... /index.jsp
Condor is een Duitse dochtermaatschappij van Thomas Cook die enkel vanaf Duitse vliegvelden vliegt.
Topicstarter Emirijn schrijft echter dat zijn vlucht via Manchester gaat en niet via Duitsland.
De vlucht MAN - LAX wordt uitgevoerd door Thomas Cook: https://www.thomascookairlines.com/en/c ... /index.jsp
-
- Amerika-ontdekker
Vanmorgen naar het reisbureau geweest. Eerst natuurlijk zelf op veel sites gekeken.. ik kwam niet lager 710 uit. Dat was ook nog uitzondering want de meeste tickets liggen veel hoger. (of ik heb niet goed gekeken
) Ik wilde niet langer wachten en het risico nemen om hoger uit te vallen.
Dus vervolgens het reisbureau laten zoeken, die kwamen ook veel hoger uit. Ik heb ze mijn bedrag laten zien. Bleek dat ze bij deze maatschappij die reis gewoon konden boeken. Dus nu heb ik mn reisje via het reisbureau laten vastleggen. Zeker is zeker. Geen onverwachte zaken die opduiken en gaat er iets mis kan ik altijd daarop terugvallen.
America here I come

Dus vervolgens het reisbureau laten zoeken, die kwamen ook veel hoger uit. Ik heb ze mijn bedrag laten zien. Bleek dat ze bij deze maatschappij die reis gewoon konden boeken. Dus nu heb ik mn reisje via het reisbureau laten vastleggen. Zeker is zeker. Geen onverwachte zaken die opduiken en gaat er iets mis kan ik altijd daarop terugvallen.
America here I come

- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Oké, het feest dat voorbereiding heet kan beginnen. Maar heb je een speciale reden om via een reisbureau te boeken?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida