Een vraagje. Wij gaan rondreis maken door wet amerika en zitten te denken om een ford mustang ( liefst een cabrio) te huren. Hoeveel grote koffers kun je daarin kwijt en kun je hiermee ook death valley, tioga pass etc mee rijden of is een suv dan geschikter
Désirée
2009 New York
2011 Zuidwesten
2016 Yellowstone, utah, south dakota, colorado, wyoming
2018 West- Canada
2024 Las Vegas (Death Valley NP, red rock SP, grand canyon NP)
2025 Las Vegas( Valley of Fire, Hooverdam, Ice age fossil SP)
Ik had vorig jaar een Ford Mustang coupe gehuurd maar kreeg uiteindelijk zonder extra te betalen een cabrio mee. We hebben eigenlijk de hele vakantie met de kap naar beneden gereden en dat was een fantastische ervaring, we zijn naar Sequoia en Death valley geweest en dat ging allemaal prima.
Maaaaaaaaaar de bagageruimte is echt piepklein, wij hadden allebei een middelmaat rolkoffer bij ons en daarvan paste er maar 1 in de kofferbak en de andere moest op de achterbank, nou gingen we maar 11 dagen dus het ging wel, maar hou er rekening mee dat een grote koffer er helemaal niet in kan, als ik ooit weer een Mustang zou huren zou ik alleen maar zachte reistassen meenemen.
Harry schreef:Ik had vorig jaar een Ford Mustang coupe gehuurd maar kreeg uiteindelijk zonder extra te betalen een cabrio mee. We hebben eigenlijk de hele vakantie met de kap naar beneden gereden en dat was een fantastische ervaring, we zijn naar Sequoia en Death valley geweest en dat ging allemaal prima.
Maaaaaaaaaar de bagageruimte is echt piepklein, wij hadden allebei een middelmaat rolkoffer bij ons en daarvan paste er maar 1 in de kofferbak en de andere moest op de achterbank, nou gingen we maar 11 dagen dus het ging wel, maar hou er rekening mee dat een grote koffer er helemaal niet in kan, als ik ooit weer een Mustang zou huren zou ik alleen maar zachte reistassen meenemen.
Waar heeft u de Mustang gehuurd, want bij Alamo hebben ze alleen de Chrysler Sebring als ik het goed heb?
Zeg maar jij hoor , bij Hertz via usareisen.de op de luchthaven van Los Angeles, de Mustang zit in de funcollection en dan weet je zeker dat je ook een Mustang meekrijgt en niet een Sebring of iets anders.
Oh is dat zo ja...
Wij vertrekken in Oktober en hebben een auto gehuurd bij Alamo op LAX.
Wij wilden graag een Ford mustang maar we konden alleen een Chrysler sebring or semilair dus we hopen wel op een Ford mustang..
Hier is toch wel kans op..?
Er is een kans dat er een Ford Mustang is. Als je echt 100% zeker die auto wil kan je beter bij Hertz huren en dan specifiek die auto reserveren. Maar dan ben je wel een stuk duurder uit.
Ik ga in september 2 weken naar de westkust, we komen aan op lax en we hebben gister vanuit hier al een upgrade gedaan naar een ford mustang of gelijkwaardig, hadden eerst een ford fusion. Nu lees ik hier dat ze geen mustangs op lax hebben? Iemand hier ervaring mee? Aangezien de berichten al vrij oud zijn.
Ik zag het ergens voorbij komen ja..
En hier ging t over t zelfde.
Dus dit is nu mijn vraag, gaat er toch niet om waar ik het gelezen heb? Of mag ik hier geen vragen stellen?
Bij welk bedrijf huur je de auto, want 'ze' is wat onduidelijk namelijk. Bedoel je Alamo?
Let wel dat je ford mustang of soortgelijk hebt gehuurd en die of soortgelijk zijn dus andere cabrios. Mustangs zijn redelijk schaars en dus niet vaak in grote getallen aanwezig. De kans is dus goed aanwezig dat er geen aanwezig is. Je moet daar geluk mee hebben.
Mijn excuses, met ze bedoel ik inderdaad alamo.
Ik ben nog nooit op lax gevlogen dus weet niet wat ik me er bij voor moet stellen.
Nou ik heb hier €222 voor die upgrade betaald, en t is me dan echt niet waard als ik een eventuele sebring krijg...
@mstienen, niemand zegt dat je geen vragen mag stellen. Op LAX hebben ze wel degelijk Mustangs, afhankelijk van wie ze is. Specifieke verhuuders hebben misschien geen Mustang, of op dat moment niet beschikbaar. Daarom staat er altijd "or similar".
Wil je 100% zeker een Mustang dan zal je die moeten huren bij een bedrijf dat ook een Mustang garandeert.
Hmm, t is een beetje moeilijk allemaal.
Ik weet inderdaad dat hertz wel de funcollection heeft.
Liefste blijf ik nu bij alamo aangezien we dat al geboekt hebben.
Ik heb ook al gegoogled maar kan er weinig over vinden, ook hier op t forum met de mustang en op lax, want als het al schaars is zo hoe hier boven staat dan nemen we die gok liever niet. Iemand misschien nog andere tips wat ik zou kunnen doen? Ik las ook ergens alamo mailen, maar dat vind ik persoonlijk een beetje ver gezocht..
Nog een vraagje, als ze dan weinig mustangs hebben, hoe zit het dan met de Dodge Challenger en chevrolet camaro? Zijn die wel meer in t assortiment bij alamo op lax?
Wij wilden voor het eerste deel van onze reis ook een mustang cabrio. We hebben nu bij Hertz gereserveerd,reserve this exact model en ons is tot 2x toegezegd dat we daadwerkelijk de mustang krijgen.
Als je op YouTube zoekt op ford mustang convertible trunkspace zijn er meerdere filmpjes te vinden over de ruimte in de kofferbak.
Mstienen schreef:Nog een vraagje, als ze dan weinig mustangs hebben, hoe zit het dan met de Dodge Challenger en chevrolet camaro? Zijn die wel meer in t assortiment bij alamo op lax?
Dat blijft hetzelfde voor elke auto. Dat of soortgelijk betekent vaak gewoon keuze uit veel auto's, alleen scheelt dat enorm per categorie. Je kan dat bij die zaken nooit met de volle 100% zekerheid zeggen wat er staat. Alleen als je dus echt zoals bij hertz specifiek dat model kan kiezen.
3 jaar geleden hadden wij een midsize SUV gehuurd bij Alamo op LAX. Aan de balie hebben wij een upgrade genomen naar een sportieve fun auto. We hadden keuze uit een Camaro, en een Mustang (2 zelfs). Onze keuze viel op een zwarte Camaro (coupé). Waarschijnlijk hadden we gewoon geluk dat er zoveel keuze was.
Onze Camaro kwam eigenlijk uit het car park van National zagen we aan de papieren. Dus zelfs al heeft Alamo er misschien geen staan, dan kunnen ze nog altijd uitwisselen met National. Mijn ervaring was dat ze je echt willen helpen je in de voor jou "juiste" auto te krijgen, voor zover dat mogelijk is.
De Camaro coupé had trouwens best wel een redelijke koffer. Onze beide grote koffers en rugzakken konden erin, mits wat schuiven en passen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.