Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ophalen en terugbrengen enkel op luchthaven?
-
- Amerika-ontdekker
Ophalen en terugbrengen enkel op luchthaven?
Dag forum!
We willen begin augustus een wagen huren in Philadelphia en terugbrengen in Boston.
Via rentalcars.com en drive-usa.de vind ik enkel beschikbare wagens op de luchthavens van deze steden, niet op andere locaties.
Dit lijkt me raar, maar dat is het misschien niet (hoogseizoen zijnde)?
Kunnen jullie me helpen?
Alvast bedankt!
We willen begin augustus een wagen huren in Philadelphia en terugbrengen in Boston.
Via rentalcars.com en drive-usa.de vind ik enkel beschikbare wagens op de luchthavens van deze steden, niet op andere locaties.
Dit lijkt me raar, maar dat is het misschien niet (hoogseizoen zijnde)?
Kunnen jullie me helpen?
Alvast bedankt!
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Re: Ophalen en terugbrengen enkel op luchthaven?
Ik zou gewoon even bellen naar o.a. rental cars, doe ik ook meestal om o.a. zeker te zijn van volledige verzekeringen.
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
- MarcelGr
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Wij hebben via Hertz vorige maand een auto gehuurd en gewoon in de stad opgehaald (San Francisco, Fishermans Wharf). Via ANWB krijg je nog extra korting en alle standaard verzekeringen zitten er bij. Was ook veel goedkoper dan via de huursites die jij noemt.
Laatst gewijzigd door MarcelGr op 24 mei 2016, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- AnAppleADay
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Wil je misschien een speciale auto?
Wij hebben een cabrio gehuurd en die kon inderdaad alleen op luchthavens worden gehuurd. Een gewone auto kon wel in de stad.
Wij hebben een cabrio gehuurd en die kon inderdaad alleen op luchthavens worden gehuurd. Een gewone auto kon wel in de stad.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik ben voor vrienden een reis aan het plannen. Kan je me vertellen waar je in San Francisco de auto hebt opgehaald. Dat is voor hen ook een interessante optie. Wij hebben zelf dit jaar ook bij Hertz gehuurd, was prima, maar wij haalden de auto op de luchthaven op.MarcelGr schreef:Wij hebben via Hertz vorige maand een auto gehuurd en gewoon in de stad opgehaald (San Francisco). Via ANWB krijg je nog extra korting en alle standaard verzekeringen zitten er bij. Was ook veel goedkoper dan via de huursites die jij noemt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 4618 Weergaves
-
Laatste bericht door mtl
-
- 5 Reacties