Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Road Bear geen transfer vanaf LAX zelf, alleen vanaf hotels

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
gazzpacho69
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Road Bear geen transfer vanaf LAX zelf, alleen vanaf hotels

Bericht door gazzpacho69 »

Omdat wij in juli onze reis starten in New York komen we met een binnenlandse vlucht aan op LAX. We hoeven dus niet eerst een nacht in een hotel door te brengen voordat we onze Road Bear RV mogen ophalen. Naar nu blijkt voert Road Bear de gratis transfer van vliegveld naar verhuurstation alleen maar uit vanaf een selectie van hotels op LAX en niet vanaf de aankomsthal. Ze adviseren ons om een gratis shuttle naar een van deze hotels te pakken en ons daar te laten ophalen door Road Bear.

Heeft iemand tips omtrent welk hotel hiervoor het handigst is?

Gr. R
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Road Bear geen transfer vanaf LAX zelf, alleen vanaf hotels

Bericht door Marenko »

Roadbear heeft zelf een lijstje met hotels op hun site staan. Misschien dat je daar een hotel uit kunt halen met een AirPort shuttle. Even op het tabblad hotels klikken ;)
gazzpacho69
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door gazzpacho69 »

De vakantie is inmiddels helaas weer achter de rug. We hebben ons uiteindelijk door Road Bear op laten pikken bij het Marriott LAX, slechts een paar minuutjes rijden met de gratis hotelshuttle.
RuthdeLange
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door RuthdeLange »

Omdat ik zelf nog twijfel tussen CA en Road Bear, probeer ik wat informatie te verzamelen die voor ons belangrijk is. Helaas heeft Road Bear geen early bird. Ik begreep dat je de camper kunt ophalen tussen 12 en 4 (op afspraal) en dat je gebruik kunt maken van het gratis transfer. Nu zitten wij in LA. Mijn vraag is: weet iemand hoeveel tijd je kwijt bent inclusief transfer en uitleg zodat ik weet hoeveel uur we die dag nog hebben (exclusief de tijd die we ook nog voor de booschappe moeten inplannen).
Stel dat je de afspraak hebt om de camper om 12:00 op te halen, word je dan ook ruim van te voren opgehaald of start het tranbsfer pas vanaf 12:00?
Hoop dat iemand dit echt zelf heeft meegmeekt. Alvast bedankt!
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

De ophaaltijden zijn vanaf tijden. In de ochtend worden de campers ingeleverd. Om 11 uur gaat de shuttle rijden naar het vliegveld en eventueel de hotels om mensen weg te brengen. Hierna gaan ze de nieuwe mensen ophalen. Het ophalen kost, afhankelijk van hoe druk het is, al snel een uur of twee, hierna boodschappen doen, waar je ook snel 2 uur of meer voor kwijt bent. De eerste dag is het dus verstandig een camping in de buurt te zoeken.

Wat je ook kunt proberen is op eigen gelegenheid naar Roadbear gaan. Van te voren even bellen en vragen hoe laat je terecht kunt. Vaak kun je dan al in de ochtend je camper ophalen.

wij doen het al jaren zo, reizen we altijd in het naseizoen.
Sowieso zou ik de eerste dag niet te veel km in plannen, zeker niet als het je eerste keer is. De dag is al vermoeiend genoeg, LA geen pretje om in te rijden, en je moet toch even wennen aan de camper en het rijden in Amerika.
RuthdeLange
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door RuthdeLange »

Hallo Marenko, bedankt voor je reactie. We wilden (als ik inderdaad kies voor een camper) de 1e nacht in Point mugu state park kamoeren dus niet te ver. Maar ik zou graag daarvoor nog naar Zuma Beach gaan als het goed weer is. Echter, als ik lees wat jij schrijft dan is dat geen optie denk ik.
En met 2 meiden (3 vrouwen) met al die koffers met het openbaar vervoer lijkt me ook niet zo handig. Volgens mij ligt Road Bear een uur vanaf het vliegveld dus is taxi erg duur.
Jammer dat ze geen early bird hebben.
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Wij huren ook wel eens een auto. Ophalen op het vliegveld, naar het hotel (bij het huren van een camper is een hotel overnachting als je net aankomst verplicht) en dan de volgende ochtend naar Roadbear. Daarna de auto daar in de buurt inleveren. Hoeft niet zo heel veel te kosten, misschien wel goedkoper dan een taxi.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer