Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camera verloren op FrankFurt airport :(
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Heerlijk die auto generated mails. Net een reactie van Condor gekregen:
Thank you for your email.
We have accomplished an investigation based on your request,
but we couldn't find your lost item.
We are very sorry that we have no better news for you.
Sincerely yours
Condor Cabinfounds
Precies dezelfde mail als vorige week.
Wat een slechte service
Thank you for your email.
We have accomplished an investigation based on your request,
but we couldn't find your lost item.
We are very sorry that we have no better news for you.
Sincerely yours
Condor Cabinfounds
Precies dezelfde mail als vorige week.
Wat een slechte service
- Christian
- Amerikakenner
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Wellicht moet je een nieuw bericht op hun facebook zetten. Maar dan niet zo vriendlijk als je vorige. En gericht naar Condor zelf.
Waarin je de service echt slecht vind en dat er geen moeite gedaan wordt om je spullen terug te vinden. Dat je iedere keer hetzelfde automatische mailtje terug krijgt etc etc.
En dan kijken of je zo veel mogelijk mensen zo ver krijgt om het bericht te delen. Wellicht willen ze dan wel even wat aandacht aan je besteden.
Waarin je de service echt slecht vind en dat er geen moeite gedaan wordt om je spullen terug te vinden. Dat je iedere keer hetzelfde automatische mailtje terug krijgt etc etc.
En dan kijken of je zo veel mogelijk mensen zo ver krijgt om het bericht te delen. Wellicht willen ze dan wel even wat aandacht aan je besteden.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
En eventueel op twitter - dat helpt ook wel eens.
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Er valt toch niks te melden zolang die camera niet gevonden is?
- rmathijssen
- Amerikafan
- Berichten: 159
- Lid geworden op: 11 apr 2014, 13:17
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Er hoeft ook niets te melden te zijn, maar als er intern aandacht aan besteedt wordt kan er wellicht toch iets bereikt worden. Blijkbaar heeft iemand intern de camera verduisterd, een bedrijf hoort hier niet zo laconiek op te reageren.
Nee heb je al, dus je zult er nooit op achteruit gaan als je wat meer aandacht trekt via social media.
Nee heb je al, dus je zult er nooit op achteruit gaan als je wat meer aandacht trekt via social media.
-
- Amerika-expert
- Berichten: 2985
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Locatie: Nederland
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Ach, Niels krijgt tenminste nog een reactie. Wij hebben op onze vraag bij Alamo Las Vegas over vergeten spullen in een huurauto geen enkele reactie gehad, zelfs geen standaard mail.
Persoonlijk denk ik dat deze bedrijven veel te groot zijn om zich met vergeten spullen bezig te houden.
Persoonlijk denk ik dat deze bedrijven veel te groot zijn om zich met vergeten spullen bezig te houden.
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Je kunt een hoop bereiken via social media, zeker als je daar publiek een bedrijf benadert.mtl schreef:Er valt toch niks te melden zolang die camera niet gevonden is?
Het is niet alleen om te melden wat je hebt gegeten

Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
beste mensen,
ik kan me heel goed voorstellen hoe erg je baalt als je er achter komt dat je je fototoestel bent vergeten in het vliegtuig. We gaan er nu maar van uit dat de vliegtuigmaatschappij het toestel achterover heeft gedrukt(gejat). Zou het misschien een andere passagier geweest kunnen zijn die na jou het vliegtuig heeft verlaten en gezien heeft dat er nog een fototoestel in het mandje aan de stoel zat? Als ik zie wat er allemaal achterblijft in een vliegtuig dan verbaas ik me regelmatig.
Nogmaals ik begrijp je frustratie en hoop het zelf nooit mee te maken aan het einde van de vakantie
ik kan me heel goed voorstellen hoe erg je baalt als je er achter komt dat je je fototoestel bent vergeten in het vliegtuig. We gaan er nu maar van uit dat de vliegtuigmaatschappij het toestel achterover heeft gedrukt(gejat). Zou het misschien een andere passagier geweest kunnen zijn die na jou het vliegtuig heeft verlaten en gezien heeft dat er nog een fototoestel in het mandje aan de stoel zat? Als ik zie wat er allemaal achterblijft in een vliegtuig dan verbaas ik me regelmatig.
Nogmaals ik begrijp je frustratie en hoop het zelf nooit mee te maken aan het einde van de vakantie
- kalaman
- Amerika-expert
- Berichten: 5549
- Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Locatie: West-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Enige tijd geleden was mijn zoon de oplader van zijn iPhone vergeten in The View (Monument Valley). Dat stelden we pas vast als we in het hotel aankwamen in Grand Canyon Village. Direct getelefoneerd naar The View maar "uiteraard" had niemand iets gevonden.
Dan naar Daniel (Daniel Guided Tours) gebeld omdat we wisten dat zijn zoon "head of security" is in The View. 2 weken later kregen we de (of een) oplader netjes toegestuurd op ons thuisadres, inclusief de nodige excuses van The View...
Noch een camera, noch een oplader kunnen zo maar in rook opgaan. Als iemand van die kuisploeg die in zijn zak steekt, heeft uiteraard nooit iemand iets gezien en blijven die spullen voor altijd spoorloos...althans voor de rechtmatige eigenaar...
Dan naar Daniel (Daniel Guided Tours) gebeld omdat we wisten dat zijn zoon "head of security" is in The View. 2 weken later kregen we de (of een) oplader netjes toegestuurd op ons thuisadres, inclusief de nodige excuses van The View...
Noch een camera, noch een oplader kunnen zo maar in rook opgaan. Als iemand van die kuisploeg die in zijn zak steekt, heeft uiteraard nooit iemand iets gezien en blijven die spullen voor altijd spoorloos...althans voor de rechtmatige eigenaar...
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Net in ieder geval nog 2 klachten ingedient. 1 bij Condor en 1 bij Thomas Cook (moederbedrijf). Over de gang van zaken.
Ik kan natuurlijk niemand beschuldigen van diefstal maar heb wel mijn verbazing uitgesproken dat wanneer ik aan de raamkant zit, het fototoestel onder in het netje zit naast de boekjes ik mij niet kan voorstellen dat een andere passagier hier specifiek op let en het toestel zomaar meeneemt. Dit gaat er bij mij niet in!!
Ik ben meer pissed over de manier waarop Condor je helpt, of beter gezegd, niet helpt. Het gevoel blijft nu dat wanneer ze een klein beetje moeite hadden gedaan ik in ieder geval meer kans had op mijn toestel terug!
Nee, je moet maar uitgaan van de eerlijkheid (en dit is niet generaliserend bedoelt!) van een schoonmaker die tegen minimum loon het vliegtuig schoonmaakt dat hij/zij een fototoestel van ruim 750,- eerlijk terug brengt naar de lost en found. De kans daarop schat ik ook niet meer dan 50/50.
Tot nu toe het volgende geprobeerd:
- Frankfurt airport gemaild: niks gevonden.
- Lufthansa L&F gemaild : niks gevonden, wel een net antwoord terug.
- MCarran Airport ggemaild : niks gevonden
- Anchorage airport (ja daar vloog het vliegtuig naartoe) : niks gevonden.
- 2x Condor L&F : gegeneerd mailtje dat ze niks hebben gevonden (als ze uberhaubt engels kunnen....)
- 1x klacht Condor/Thomas Cook : we zullen zien.
Probeer woensdag nog een keer FrankFurt Airport L&F en als die dan nog niks gevonden hebben wordt het maandag nog even de twitter #Condor en dan geef ik het op... Baal nog steeds. Mijn vrouw nog meer, die wil zelfs terug in november (ieder nadeel heb zijn voordeel
)
Ik kan natuurlijk niemand beschuldigen van diefstal maar heb wel mijn verbazing uitgesproken dat wanneer ik aan de raamkant zit, het fototoestel onder in het netje zit naast de boekjes ik mij niet kan voorstellen dat een andere passagier hier specifiek op let en het toestel zomaar meeneemt. Dit gaat er bij mij niet in!!
Ik ben meer pissed over de manier waarop Condor je helpt, of beter gezegd, niet helpt. Het gevoel blijft nu dat wanneer ze een klein beetje moeite hadden gedaan ik in ieder geval meer kans had op mijn toestel terug!
Nee, je moet maar uitgaan van de eerlijkheid (en dit is niet generaliserend bedoelt!) van een schoonmaker die tegen minimum loon het vliegtuig schoonmaakt dat hij/zij een fototoestel van ruim 750,- eerlijk terug brengt naar de lost en found. De kans daarop schat ik ook niet meer dan 50/50.
Tot nu toe het volgende geprobeerd:
- Frankfurt airport gemaild: niks gevonden.
- Lufthansa L&F gemaild : niks gevonden, wel een net antwoord terug.
- MCarran Airport ggemaild : niks gevonden
- Anchorage airport (ja daar vloog het vliegtuig naartoe) : niks gevonden.
- 2x Condor L&F : gegeneerd mailtje dat ze niks hebben gevonden (als ze uberhaubt engels kunnen....)
- 1x klacht Condor/Thomas Cook : we zullen zien.
Probeer woensdag nog een keer FrankFurt Airport L&F en als die dan nog niks gevonden hebben wordt het maandag nog even de twitter #Condor en dan geef ik het op... Baal nog steeds. Mijn vrouw nog meer, die wil zelfs terug in november (ieder nadeel heb zijn voordeel

Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Ik vind je opmerking dat de helft van de schoonmakers je fototoestel achterover zouden drukken wel degelijk een kwalijke generalisatie. Ik begrijp je frustratie over het kwijtraken van je fototoestel, maar als ik jou was, zou ik toch proberen er iets meer ontspannen mee om te gaan. Ik hoop natuurlijk dat je fototoestel nog teruggevonden wordt.
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Laten we het zo zeggen bob dat genoeg mensen niet meer eerlijk zijn tegenwoordig en ik hier absoluut geen groep mensen mee in het verkeerd daglicht wil stellen. ik zeg ook niet dat de helft van de schoonmakers het toestel achterover zou drukken maar dat zoiets nu eenmaal voorkomt. Misschien wat krom uitgedrukt en daarom heb ik het ook niet aangegeven richting Condor/Thomas Cook op deze manier.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Berichten: 19494
- Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Zonder je verder te willen veroordelen, want iedereen kan wel eens een foutje maken. Maar je begrijpelijke irritatie over het verlies van je camera gaat m.i. over in nu de verkeerde groep beschuldigen. Wat als je camera onder uit het netje is gevallen onder een stoel? Dan heb je kans dat ze het pas bij een echt grote schoonmaak vinden. Natuurlijk mag/moet Condor je klantvriendelijker behandelen en o.a. na het standaardbericht een persoonlijk bericht te sturen dat ze actief gaan zoeken naar je camera. En natuurlijk heb je kans dat iemand van welke ploeg die wat met het vliegtuig te maken heeft het meegejoept heeft. Maar uiteindelijk is het toch je eigen verantwoording, ze roepen het zelfs om na de landing dat je niets vergeet mee te nemen!? Is er verzekeringstechnisch niet iets te regelen?
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Mijn irritatie gaat niet zozeer over het feit dat het toestel weg is dan meer over het feit welke actie Condor hiervoor onderneemt om je ook daadwerkelijk te helpen of helpt op het vliegveld.
Ik heb dan ook een klacht ingediend over specifiek dit punt en niet over diefstal of wat dan ook.
Zoals aangegeven is het verzekeringstechnisch allemaal geregeld, maar daarmee krijg je de foto's niet terug wat voor mij het belangrijkste is.
Ik heb dan ook een klacht ingediend over specifiek dit punt en niet over diefstal of wat dan ook.
Zoals aangegeven is het verzekeringstechnisch allemaal geregeld, maar daarmee krijg je de foto's niet terug wat voor mij het belangrijkste is.
-
- Amerika-expert
- Berichten: 18393
- Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
- Locatie: Oakville, Ontario
- Contacteer:
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Die emotionele waarde is voor jou ontzettend hoog. Spijtig genoeg is het voor de betrokken diensten een afhandeling van een voorwerp, niet van emoties.
Ik las net dat op de luchthaven in Frankfurt er jaarlijks 20.000 items gevonden worden (2008), of dat in de US luchthavens er jaarlijks honderduizenden laptops verloren worden! Ook herinner ik me beelden van de opslagruimte van de NMBS in Belgie, waar men verloren voorwerpen bijhield. Je kon het zo gek niet bedenken, en ze hadden het! In Nederland worden jaarlijks 40,0000 voorwerpen achter gelaten op de trein.
Misschien een goed onderwerp voor forumlid Martin om daar iets over te schrijven voor zijn blog: http://www.martinvanneck.nl (als hij dat al niet gedaan heeft).
Bijna 22 jaar geleden bezorgde ik mijn geboorte-aankondiging aan een artiest. Het was een prachtig kaartje, erg speciaal, met een pentekening van een baby er op. Bedoeling was dat hij zich door dit kaartje liet inspireren om iets te maken voor de baby die we op dat moment verwachtte. Een design werd op een computerdisk gezet en samen met het originele kaartje op de post gedaan. Het is nooit toegekomen. Dit was het enige kaartje dat ik had, en voor mij was dit een erg emotioneel verlies. Maar uiteindelijk gaat het om 'dingen', of in het geval van foto's ook aan herinneringen. Niemand kan je die nog afnemen! En he, je hebt nu het perfecte excuus om die reis nog eens over te doen!
Ik las net dat op de luchthaven in Frankfurt er jaarlijks 20.000 items gevonden worden (2008), of dat in de US luchthavens er jaarlijks honderduizenden laptops verloren worden! Ook herinner ik me beelden van de opslagruimte van de NMBS in Belgie, waar men verloren voorwerpen bijhield. Je kon het zo gek niet bedenken, en ze hadden het! In Nederland worden jaarlijks 40,0000 voorwerpen achter gelaten op de trein.

Misschien een goed onderwerp voor forumlid Martin om daar iets over te schrijven voor zijn blog: http://www.martinvanneck.nl (als hij dat al niet gedaan heeft).
Bijna 22 jaar geleden bezorgde ik mijn geboorte-aankondiging aan een artiest. Het was een prachtig kaartje, erg speciaal, met een pentekening van een baby er op. Bedoeling was dat hij zich door dit kaartje liet inspireren om iets te maken voor de baby die we op dat moment verwachtte. Een design werd op een computerdisk gezet en samen met het originele kaartje op de post gedaan. Het is nooit toegekomen. Dit was het enige kaartje dat ik had, en voor mij was dit een erg emotioneel verlies. Maar uiteindelijk gaat het om 'dingen', of in het geval van foto's ook aan herinneringen. Niemand kan je die nog afnemen! En he, je hebt nu het perfecte excuus om die reis nog eens over te doen!

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Symbolio
- Amerikafan
- Berichten: 187
- Lid geworden op: 06 jun 2011, 23:01
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Locatie: Omgeving Eindhoven
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Ik krijg dalijk natuurlijk een hele berg gezeik over me heen maar ik denk dat een 'paradigm shift' hier wel even op zijn plaats is. Noem mij advocaat van de duivel.
Neem eens het geval dat elke willekeurige maatschappij mensen inschakelt om zaken zoals jouw fototoestel te vinden. Dat zijn er alleen al bij een grote maatschappij zo'n 20.000 - 40.000 per jaar. Los van de schoonmaakcrew (die mikken vrijwel alles weg of nemen het zelf mee) gaat daar een hele hoop tijd inzitten. Die kosten moeten ergens op verhaald worden (40.000 x 10 minuten zijn heel veel manuren) en dat is exclusief de tijd die nodig is om het probleem überhaupt aan te kaarten. Daar zijn dus in het meest efficiënte geval dus 3-4 mensen mee bezig. Wat denk je dat het gaat kosten als alle klachten zo afgedaan worden? Sentiment (de foto's) interesseert die maatschappijen helemaal niks, en terecht! Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid. De rest wordt gedekt door verzekeringen.
Op een persoonlijke noot: dit is klote maar de herinneringen heb je nog. De wijze les die hieruit voortkomt is echter veel belangrijker: NOOIT meer zul jij een fototoestel laten liggen of het maken van backups achterwege laten. Dat ga je vanaf nu doen. Heel wat jaren geleden hebben wij een soortgelijk geval gehad met onze vakantiefoto's (2003) die nu volledig ontbreken. Dat was "gelukkig" in Italië maar sindsdien maak ik van ELKE dag (een uitzondering soms daargelaten) een backup. Sinds kort gaat dat ook naar de cloud en anders op de SSD van mijn Macbook en op een externe SSD (Samsung T3). Laat dat jouw leerschool zijn is mijn advies
.
Neem eens het geval dat elke willekeurige maatschappij mensen inschakelt om zaken zoals jouw fototoestel te vinden. Dat zijn er alleen al bij een grote maatschappij zo'n 20.000 - 40.000 per jaar. Los van de schoonmaakcrew (die mikken vrijwel alles weg of nemen het zelf mee) gaat daar een hele hoop tijd inzitten. Die kosten moeten ergens op verhaald worden (40.000 x 10 minuten zijn heel veel manuren) en dat is exclusief de tijd die nodig is om het probleem überhaupt aan te kaarten. Daar zijn dus in het meest efficiënte geval dus 3-4 mensen mee bezig. Wat denk je dat het gaat kosten als alle klachten zo afgedaan worden? Sentiment (de foto's) interesseert die maatschappijen helemaal niks, en terecht! Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid. De rest wordt gedekt door verzekeringen.
Op een persoonlijke noot: dit is klote maar de herinneringen heb je nog. De wijze les die hieruit voortkomt is echter veel belangrijker: NOOIT meer zul jij een fototoestel laten liggen of het maken van backups achterwege laten. Dat ga je vanaf nu doen. Heel wat jaren geleden hebben wij een soortgelijk geval gehad met onze vakantiefoto's (2003) die nu volledig ontbreken. Dat was "gelukkig" in Italië maar sindsdien maak ik van ELKE dag (een uitzondering soms daargelaten) een backup. Sinds kort gaat dat ook naar de cloud en anders op de SSD van mijn Macbook en op een externe SSD (Samsung T3). Laat dat jouw leerschool zijn is mijn advies

- kalaman
- Amerika-expert
- Berichten: 5549
- Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Locatie: West-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Laat dat inderdaad de positieve les zijn die je er aan overhoudt: ALTIJD, zonder uitzondering, backups nemen.
Wijzelf laten alle foto's/video's op de SD-cards staan en zetten ze ook ELKE DAG zowel op 2 laptops als op 2 externe harde schijven. En met 4 camera's zijn dat dagelijks heel wat Gb's, maar hoe lang duurt zoiets in totaal? Maximum 10-15 minuten (als er ook 4K-video's bij zijn). Maar dat doen we gewoon terwijl we wat rondlopen in de kamer, douche nemen, een en ander doornemen voor 's anderendaags enz...
In de 80-er jaren maakte de Concorde eens een showvlucht met onder andere een landing in Oostende. Toen had ik daar heel mooie foto's van gemaakt, maar....mijn filmrolletje is toen jammer genoeg verloren gegaan bij de ontwikkelingsdienst, zoals dat wel eens gebeurde.
Zoiets hoeven we nu, in het digitale tijdperk, gelukkig niet meer mee te maken als men zelf voorzichtig genoeg is
.
Wijzelf laten alle foto's/video's op de SD-cards staan en zetten ze ook ELKE DAG zowel op 2 laptops als op 2 externe harde schijven. En met 4 camera's zijn dat dagelijks heel wat Gb's, maar hoe lang duurt zoiets in totaal? Maximum 10-15 minuten (als er ook 4K-video's bij zijn). Maar dat doen we gewoon terwijl we wat rondlopen in de kamer, douche nemen, een en ander doornemen voor 's anderendaags enz...
In de 80-er jaren maakte de Concorde eens een showvlucht met onder andere een landing in Oostende. Toen had ik daar heel mooie foto's van gemaakt, maar....mijn filmrolletje is toen jammer genoeg verloren gegaan bij de ontwikkelingsdienst, zoals dat wel eens gebeurde.
Zoiets hoeven we nu, in het digitale tijdperk, gelukkig niet meer mee te maken als men zelf voorzichtig genoeg is

Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Het is heel simpel. Iedereen die op dat moment in het vliegtuig zat kan je toestel meegenomen hebben. Of het nou een reiziger, schoonmaker, crewmember van het vliegtuig of iemand anders van het grondpersoneel is. En Condor kan niks voor je betekenen als het toestel echt meegenomen is door een kwaadwillend persoon.NielsW schreef: Ik kan natuurlijk niemand beschuldigen van diefstal maar heb wel mijn verbazing uitgesproken dat wanneer ik aan de raamkant zit, het fototoestel onder in het netje zit naast de boekjes ik mij niet kan voorstellen dat een andere passagier hier specifiek op let en het toestel zomaar meeneemt. Dit gaat er bij mij niet in!!
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Tja, het is misschien nog minder leuk om te horen, maar ik heb m'n toestel al eens laten liggen in het vliegtuig. Daar kwamen we gelukkig achter nog voor we aan de bagage stonden. We draaien ons om, komen de crew tegen, en één van de stewardessen is nog mee gehold met ons, en heeft de deur opengehouden, zodat we iemand van de schoonmaakploeg konden aanklampen. Zo kan het ook.
Dus ik snap wel dat je graag wat meer actie had gezien van de kant van de vliegtuigmaatschappij. Natuurlijk is het je eigen fout, maar een beetje helpen zou wel aardig zijn. Maar ik vrees dat je daar niet op mag rekenen, hoogstens op kunt hopen. Als ze het nu niet vinden, is daar verder niets aan te doen. Maar dat neemt niet weg dat je ontevreden bent over de vliegtuigmaatschappij.
Dus ik snap wel dat je graag wat meer actie had gezien van de kant van de vliegtuigmaatschappij. Natuurlijk is het je eigen fout, maar een beetje helpen zou wel aardig zijn. Maar ik vrees dat je daar niet op mag rekenen, hoogstens op kunt hopen. Als ze het nu niet vinden, is daar verder niets aan te doen. Maar dat neemt niet weg dat je ontevreden bent over de vliegtuigmaatschappij.
Re: Camera verloren op FrankFurt airport :(
Mee eens met iedereen en vertrouw mij erop dat er geen greintje frustratie aan mijn kant zit op dit onderwerp. Ok, ik ben er zeker niet blij mee en baal dat ik de foto's kwijt ben. Ik vindt het gewoon belangrijk om fatsoenlijk geholpen te worden als aftersales. Bedoel als je terug gaat naar de mediamarkt omdat je apparaat kapot is wordt je toch ook niet graag weg gestuurd met een emailadress waar je eerst je aanmelding maar moet doen en maar moet wachten of er wel/geen garantie wordt gegeven.
Ze hoeven ook niks speciaals te doen, of te rennen voor mijn emotionele waarde. Ik had wel verwacht dat een medewerker op het vliegveld minimaal een telefoontje kan plegen naar de crew of grondpersoneel, maar ook dit kon er niet af. Ik lees veel dat dit toch echt hetgene is wat vrij normaal is bij veel maatschappijen.
Mocht het alsnog lukken laat ik het jullie uiteraard weten. In ieder geval bedankt voor de tips en ondersteuning. Ik koop in ieder geval geen groot SD kaartje meer en laad het richting een tablet door naar dropbox zoals ik meestal ook doe. Komt goed
Ze hoeven ook niks speciaals te doen, of te rennen voor mijn emotionele waarde. Ik had wel verwacht dat een medewerker op het vliegveld minimaal een telefoontje kan plegen naar de crew of grondpersoneel, maar ook dit kon er niet af. Ik lees veel dat dit toch echt hetgene is wat vrij normaal is bij veel maatschappijen.
Mocht het alsnog lukken laat ik het jullie uiteraard weten. In ieder geval bedankt voor de tips en ondersteuning. Ik koop in ieder geval geen groot SD kaartje meer en laad het richting een tablet door naar dropbox zoals ik meestal ook doe. Komt goed

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht