Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Staking cabinepersoneel Air France

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
excellentie
Amerika-ontdekker

Staking cabinepersoneel Air France

Bericht door excellentie »

Ik lees zonet op een aantal nieuwssites dat het cabinepersoneel van Air France wil gaan staken van 27/07 tot 02/08. Wij vertrekken op 28/07 vanuit Parijs naar NY JFK. Is er iets dat ik nu al kan ondernemen? Of is het afwachten? Het is immers 'nog maar' een wil tot staken en geen definitieve staking.

Bedankt voor de hulp!
Gast

Re: Staking cabinepersoneel Air France

Bericht door Gast »

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het alleen voor binnenlandse vluchten is. Maar 'don't quote me on that'.
excellentie
Amerika-ontdekker

Daar vind ik niets van terug, helaas. Zou natuurlijk ons probleem wel oplossen :wink:
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Je zou contact kunnen opnemen met Air France. Al zal er weinig nieuws zijn zolang niks definitief is.
excellentie
Amerika-ontdekker

Ik volg het nieuws op en zodra stakingsaanvraag definitief is contacteer ik Air France. Op hun twitteraccount lees ik dat er zelfs over de staking van hun piloten (tijdens het EK) nog veel onduidelijkheid is.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer