En Brussel-Calgary 432,- vanaf 1 november

Hoi Jarrah, tsja wat zal ik zeggen, wij (gezin met 2 dochters) gaan de laatste jaren 2x per jaar naar Florida (eind april en eind juli), ik heb nooit meer dan 400,- p.p. betaald. Dus vind het behoorlijk aan de prijs eerlijk gezegd...jarrah schreef:Mijn man, ik en ons dochtertje van 4 plannen om in November (1e twee weken) naar florida te vliegen.
De tickets zouden voor ons gedrieën voor jetair op 2385 en klm op 2088 komen
Wij zijn vorig jaar vanaf brussel naar miami gevlogen met Tui/Jetair. Prima vlucht gehad geen op of aanmerkingen. Vind alleen de ticketprijzen aan de dure kant. Ik zelf was €750 voor twee man kwijt, retour.jarrah schreef:Mijn man, ik en ons dochtertje van 4 plannen om in November (1e twee weken) naar florida te vliegen. Vermits we met een kind van 4 reizen willen we rechtstreeks vliegen. Nu hebben we de optie ofwel via jetair (BRU-MIA) ofwel via klm (AMS-MIA)
Wat zijn jullie ervaringen met beide maatschappijen?
De tickets zouden voor ons gedrieën voor jetair op 2385 en klm op 2088 komen
Nee, dat kan niet. Als je het eerste deel van je reis (dus DUS-AMS) overslaat vervalt de rest van je boeking.Sidney schreef: Is het toegestaan deze tickets te boeken, niet op komen dagen in Dusseldorf en op Amsterdam op te stappen?