Onlangs een knoop doorgehakt, wij gaan in mei/juni volgend jaar weer voor ongeveer 4 weken naar de andere kant van de plas.
Idee is om een rondje Calgary te doen, Alberta/BC/Montana. We zijn in 2014 al in Canada geweest, toen zijn we in Seattle begonnen. Nu wil ik iets meer Canada meepikken.
Anyway, ik ben alweer flink naar tickets aan het speuren. Tot nu toe is de gunstigste prijs 618 pp, rechtstreeks naar Calgary met Air Transat.
Mijn handen jeuken om op de 'nu boeken-button' te drukken, maar ik weet me nog in te houden.
Meestal boek ik mijn vluchten in december. Wat zijn jullie ervaringen met heel vroeg boeken? Is het handiger om te wachten of is de kans aanwezig dat de prijzen omhoog gaan als de vraag groter wordt?Ik vind deze prijs best gunstig, meestal zit ik rond dezelfde kosten als ik naar het Westen vlieg maar dan met 1 overstap. Ik vlieg eigenlijk altijd naar de USA met amerikaanse maatschappijen dus afhankelijk van de wisselkoers. Met de Canadese Dollar heb ik eigenlijk nog niet zoveel ervaringen.
Ik hoop van jullie te horen!