Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Camperreis juni 2017.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Suzan43
Amerika-newbie

Camperreis juni 2017.

Bericht door Suzan43 »

Hallo allemaal,

volgend jaar juni willen wij een camperreis gaan maken in Amerika en Canada. We willen starten in Seattle en eindigen in Las Vegas.

Nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen, zelf boeken in Amerika en de vliegreis zelf boeken of via Travelhome of Tiogatours. Ik snap dat het veel werk werk zal zijn, maar als het de prijs wat kan drukken!

Aan wat voor prijzen moet ik ongeveer denken als je een camper huurt bij Cruise America of Road Bear of El Monte? We willen graag een camper die niet al te oud is.

Alvast bedankt.
angeliquem
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Camper reis Jni 2017

Bericht door angeliquem »

Camper altijd via bijvoorbeeld Travelhome of Tioga huren, dit ivm verzekeringen!
Wij hebben dit jaar via Travelhome gehuurd en ook via hun de vliegtickets geboekt. Maar vliegtickets kun je ook prima zelf boeken.
Verder hebben wij alles zelf geregeld.
Als je een vrij nieuwe camper wil zou ik niet bij Cruise america huren, die hebben ook oudere campers. Ik geloof dat Road bear campers van max. 2 jaar oud verhuurd. Dit verschil zie je wel terug in de prijs.
Ik zou verschillende offertes aanvragen, dan kun je vergelijken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer