Ik zie nu ook dat ik voor 441 euro p.p. rechtsstreeks vanaf dusseldorf naar LA kan vliegen met Air berlin. kriebel kriebel....Martin & Marianne schreef:De KLM heeft weer goedkope vluchten vanaf Düsseldorf in de aanbieding. Voor een retourtje naar LA betaal je met als uiterste vertrekdatum 18 mei 365 euro. Voor 496 euro heb je nog een uiterste vertrekdatum van 28 juni. Bij de meeste van die vluchten vlieg je eerst naar Amsterdamom van daar rechtstreeks naar LA te vliegen.
Helaas ligt de prijs eind juli/begin augustus op meer dan 1000 euro. Dus wij hebben er niet veel aan.
Martin
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
2010: Zuid West USA ( LA, Yoshua tree, GC, LV, Page, Bryce, Zion, DV, Yosemite, SF)
2011: Florida
2015: West USA (LV, Sequoia, Yosemite, DV, Zion, Bryce, Moab, MV, GC)
2017: West USA (RMNP, Estes, Yellowstone, GT, Zion, Moab)
2011: Florida
2015: West USA (LV, Sequoia, Yosemite, DV, Zion, Bryce, Moab, MV, GC)
2017: West USA (RMNP, Estes, Yellowstone, GT, Zion, Moab)
Is die Schipholtickets.com betrouwbaar?RCRD schreef:@Valckse.
Als je nu boekt betaal je 385 euro. Dat is met een overstap.
385 euro is toch al aardig goedkoop voor NY. Kan nog iets af maar ik zou nu boeken voor die prijs.
http://www.momondo.nl/flightsearch/?Sea ... se&NA=true
Ondertussen geboekt!! Bedankt iedereen voor de tips!

Laatst gewijzigd door Valckske op 07 nov 2016, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
Ja heb ik bij geboekt.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
BA heeft nu hele mooie tarieven in de zomervakantie naar het westen!
Mogelijkheden van € 475,-
Gezien op Momondo.
Mogelijkheden van € 475,-
Gezien op Momondo.
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
Heb gekeken op Momondo maar ik zie voor juli/aug alleen ruim boven de 500 euro met BA (vanaf Düsseldorf). Heb je een voorbeeld?
Laatst gewijzigd door Hinko op 08 nov 2016, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ook gekeken bij Momondo en Dusseldorf - LAX, heenvliegen op 26 juli en terug op 16 augustus kom ik uit op 480
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Goedkope vluchten naar LA vanaf Dusseldorf in april/mei:
http://www.momondo.be/flightsearch/?Sea ... e&NA=false
http://www.momondo.be/flightsearch/?Sea ... e&NA=false
@bigsurf
DUS-LAX
16 juli-12 aug
BA/Iberia
Via momondo.be
Prijs € 486,-
Via social media volg ik het hier al vaker genoemde TravelUnlimited.be, deze kondigen vaak flash sales aan.
DUS-LAX
16 juli-12 aug
BA/Iberia
Via momondo.be
Prijs € 486,-
Via social media volg ik het hier al vaker genoemde TravelUnlimited.be, deze kondigen vaak flash sales aan.
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
Net geboekt hoogseizoen 27-7-2017 / 17-08-2017: DUS-LAX/SFO-DUS. Aanbieding via Momondo/Kilroy: 2.100 euro 4 personen. Superblij mee! 

20 x USA (1986, 1993, 1995, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012 (2x), 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 (2x) en 2020. Meestal Florida, af en toe 'uitstapjes naar de westkust, Canada en/of de noordoost kust.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Geboekt!!!
Rechtstreeks bij British Airways. 3 tickets.
16/7/2017
Dusseldorf - Los Angeles via Heathrow
13/8/2017
Las Vegas - Dusseldorf via Heathrow
529 euro p.p. (Wij betaalden 401 euro p.p. omdat we miles in konden leveren)

Rechtstreeks bij British Airways. 3 tickets.
16/7/2017
Dusseldorf - Los Angeles via Heathrow
13/8/2017
Las Vegas - Dusseldorf via Heathrow
529 euro p.p. (Wij betaalden 401 euro p.p. omdat we miles in konden leveren)
Zou het mogelijk zijn om, bijvoorbeeld bij de onderstaande vlucht, op de terugweg de vlucht naar Dusseldorf te skippen en in Amsterdam lekker al naar huis te gaan?
Heen: DU - AMS - LAX
Terug: LAX - AMS - DU
Heeft iemand hier ervaring mee? De koffers moeten dus niet in LA worden doorgelabeld naar DU maar naar AMS?
Met de trein heen naar DU is geen probleem.
Bedankt alvast voor de reacties.
Heeft iemand hier ervaring mee? De koffers moeten dus niet in LA worden doorgelabeld naar DU maar naar AMS?
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik geloof niet dat dat kan .... wel als je alleen handbagage hebt, maar dat is vast niet mogelijk voor zo'n lange reis ....
Dat dit soort routes goedkoper is, heeft te maken met vulling van het vliegtuig. Maar ze zijn wel zo slim om te zorgen dat je ook inderdaad het hele traject moet vliegen .... anders gaat iedereen die soort goedkopere tickets kopen en dat is niet lucratief voor de airline ....
Dat dit soort routes goedkoper is, heeft te maken met vulling van het vliegtuig. Maar ze zijn wel zo slim om te zorgen dat je ook inderdaad het hele traject moet vliegen .... anders gaat iedereen die soort goedkopere tickets kopen en dat is niet lucratief voor de airline ....
Hangt af hoe coulant ze zijn bij het inchecken in LAX. Misschien lukt het wel als je het lief vraagt.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je zou volgens mij een stopover kunnen boeken in Amsterdam, dus je laatste leg voor drie dagen later zetten. Je krijgt dan sowieso je bagage in Amsterdam al mee.
Wij hadden dit jaar een stopover van maar liefst drie weken in Amsterdam (SFO-AMS-MAD).
Het laatste stuk doe je dan niet meer, niet inchecken in elk geval, maar hoe het verder gaat?
Wij hadden dit jaar een stopover van maar liefst drie weken in Amsterdam (SFO-AMS-MAD).
Het laatste stuk doe je dan niet meer, niet inchecken in elk geval, maar hoe het verder gaat?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb naar dezelfde vlucht zitten kijken. Stop van 20 uur in AMS zag ik. Maar voor zover ik het heb kunnen vinden kun je, bij het als 1 gecombineerde vlucht boeken, niet een deel van de vlucht skippen.bigsurf schreef:Zou het mogelijk zijn om, bijvoorbeeld bij de onderstaande vlucht, op de terugweg de vlucht naar Dusseldorf te skippen en in Amsterdam lekker al naar huis te gaan?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Als je een tussenstop van 20 uur hebt, kan je je bagage gewoon krijgen. Als er een nacht tussen zit dan krijg je het volgens mij sowieso. Dan kan je aanvragen dat ze hem doorlabelen. Wat je in dit geval dan juist niet wil. Zelf ook al 2 maal gedaan met KLM. Mag niet, maar die laatste vlucht ben je dan gewoon 'per ingeluk' vergeten/te laat voor 

Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Mooie prijs idd. Ik zou dan uitkomen op 540 euro in het hoogseizoen. Alleen is onze bestemming Denver - LAX en geen LAX-LAX.leonl schreef:@bigsurf
DUS-LAX
16 juli-12 aug
BA/Iberia
Via momondo.be
Prijs € 486,-
Dus wacht hopelijk op de volgende flashsale.
Edit zelfs voor 531 euro met de KLM en mooie tijden. Ben bijna geneigd om mijn route om te gooien.
Vraagje over de naam op het vliegticket: Wij hebben bij KLM rechtstreeks een vliegticket geboekt. De achternaam van mijn partner en dochter bevat een ö (dus een o met Umlaut).
In het paspoort staat vetgedrukt de achternaam met umlaut. (Fictief: Böhm). Onderaan op het paspoort, achter de >>>>, staat BOEHM.
Op het vliegticket staat ook BOEHM.
Staat de naam dan nu goed op het ticket? Er staat, je moet de naam invullen zoals het op je paspoort staat, maar daar staan dus twee verschillende spellingswijzen, afhankelijk van waar op het paspoort je kijkt.
In het paspoort staat vetgedrukt de achternaam met umlaut. (Fictief: Böhm). Onderaan op het paspoort, achter de >>>>, staat BOEHM.
Op het vliegticket staat ook BOEHM.
Staat de naam dan nu goed op het ticket? Er staat, je moet de naam invullen zoals het op je paspoort staat, maar daar staan dus twee verschillende spellingswijzen, afhankelijk van waar op het paspoort je kijkt.
https://sequoiaboom.blogspot.nl/ - Reisverslag 2017
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
ik voorzie geen problemen, de naam komt overeen met het machineleesbare deel van het paspoort dus lijkt me raar dat het dan niet aan de poort wordt geaccepteerd. Maar als je het zeker wil weten zou ik via bv Facebook even een privébericht naar de KLM sturen. Ze geven daar redelijk vlot antwoord. En bovendien, ik zag op de site van de KLM dat je voor rechtstreeks bij hen geboekte tickets op die manier kosteloos je naam kan laten wijzigen dus mocht het anders moeten worden dan kunnen ze dat ook fixen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Dank je Babarage voor je reactie.
Ik heb ook al een reactie van KLM via Twitter: ö wordt niet herkend door hun systemen, wordt automatisch omgezet naar oe en dit geeft verder geen problemen.
Ook weer opgelost
.
Ik heb ook al een reactie van KLM via Twitter: ö wordt niet herkend door hun systemen, wordt automatisch omgezet naar oe en dit geeft verder geen problemen.
Ook weer opgelost

https://sequoiaboom.blogspot.nl/ - Reisverslag 2017
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19930 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne