Nee; weer niet gelukt.harryh schreef:
@bedeve Is het gelukt? Zo ja hoe is de Pacifica?
Waar zijn ze toch ?
Nissan Armada is het geworden.
Op naar de Ringling..
Nee; weer niet gelukt.harryh schreef:
@bedeve Is het gelukt? Zo ja hoe is de Pacifica?
Ik wil je niet jaloers maken Bertbedeve schreef:Nee; weer niet gelukt.harryh schreef:
@bedeve Is het gelukt? Zo ja hoe is de Pacifica?
Waar zijn ze toch ?
Nissan Armada is het geworden.
Op naar de Ringling..
Wil je die bron hier delen?Naar wat ik lees is het bij Hertz zo dat bij een ongeluk of schade de verzekering van degene van wie de CDP is aangsproken wordt en dat dit nog wel eens problemen kan geven als je daar geen recht op hebt.
Op flyertalk wordt er regelmatig over gesproken. Hier is een flinke discussie gaande over een IBM CDP en of dit de verzekering ongeldig maakt (Helaas geen definitieve oplossing).Old Faithful schreef:...
Wil je die bron hier delen?
Bij voorbaat dank.
Old Faithful heeft gedeeltelijk gelijk. Daar valt weinig over te zeggen. Wil je absolute zekerheid? Dan gebruik je alleen codes waar je recht op hebt volgens de letter van de code.Grover schreef: Nu zijn de kortingen natuurlijk erg mooi maar ik wil ook graag weten of ik dan wel verzekerd ben.
Hinko schreef dat, niet ik. Ere wie ere toekomt.M Kactus schreef: Old Faithful heeft gedeeltelijk gelijk. Daar valt weinig over te zeggen.
2. In zijn laatste post schrijft de topicstarter dat hij door Hertz werd gebeld om te vertellen wat er gebeurd was en dat ze eventueel nog contact met hem op zouden nemen voor aanvullende informatie. Dat is niet gebeurd of hij heeft het niet gemeld.The representative asked me for my IBM ID. I politely said I'm not an IBM employee, I just used an online coupon to get some discount on the rental car. The representative literally yelled at me for using the code without an eligibility to do so and said the Hertz might not cover any insurance in this case.
I told the employee that I've used the coupon unknowingly and I also said that the representative at the another who issued me the car has not asked me for an IBM ID nor acknowledged me with the information about the insurance.
I also told the employee that I've also purchased an extra (LIS) third party liability coverage which should work and cover the expenses. The representative kept on yelling the same information that I've no eligibility in renting the vehicle and just gave me a paper and asked me to report the accident and damages to the car.
The Employee said that the Hertz Corp will contact me regarding the accident, damage, insurance and stuff once the car is recovered from the towing company.
The employee said, for now, all the safety deposit will be taken away because of the accident and also charged me with an additional fee for reporting at a different hertz location. A total of $500 was charged from my credit card in just a matter of seconds.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de plaatselijke medewerker er een slaatje uit heeft geslagen en dat alles uiteindelijk met een sisser is afgelopen. De rest van het topic staat vol met goed bedoelde adviezen en meningen, waar je naar mijn mening niet echt wijzer van wordt.Currently, there is nothing to update. I'm still waiting for them to contact me about the insurance and stuff. The only update I need to give you guys is that I got a normal call from Hertz corp and they asked me to describe the incident and said they will contact me if they need any further information. They spoke nothing about the code and stuff. I remained calm because I don't want to mess things up by speaking and making them point finger at me.