Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reizen met British airways en overstap op Heathrow. Vraag over douane en koffers.
Reizen met British airways en overstap op Heathrow. Vraag over douane en koffers.
Wij vliegen dit jaar voor het eerst met ba met een overstap op heathrow.
Moet ik hier door de douane en koffers ophalen net als met een overstap in amerika. Of hoef ik alleen van vliegtuig te wisselen. Wie kan mij hierop antwoord geven.
Al vast bedankt
Moet ik hier door de douane en koffers ophalen net als met een overstap in amerika. Of hoef ik alleen van vliegtuig te wisselen. Wie kan mij hierop antwoord geven.
Al vast bedankt
Laatst gewijzigd door Hinko op 11 jun 2017, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Status plannen voor vakantie 2019 Oostkust USA/Canada
vakantie Mei/juni 2018; 4 weken relaxen in Florida
via face book: Van Bilsen goes USA
geef een like en je blijft op de hoogte van onze avonturen
Re: Britisch airways
Je hoeft alleen van vliegtuig te wisselen. Geen douane en paspoortcontrole. Bagage wordt doorgezonden. Wel moet je door de veiligheidscontrole.
Re: Britisch airways
Thx
Status plannen voor vakantie 2019 Oostkust USA/Canada
- Almere vak V
- Amerika-expert
Re: Reizen met British airways en overstap op Heathrow. Vraag over douane en koffers.
Er zit wel een soort van tussencontrole voor ze je naar de veligheidscheck doorsturen. Daar moet je wel je paspoort en je boardingpass laten zien.
Re: Reizen met British airways en overstap op Heathrow. Vraag over douane en koffers.
Dit geldt toch ook als je met 2 maatschappijen vliegt? Wij hebben BA van A'dam naar Heathrow en met Virgin naar Miami...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Wij vliegen dit jaar ook met twee vliegmaatschapijen. Als ik het goed heb begrepen brengen ze je bagage over naar het volgende vliegtuig in Londen.Carolena schreef:Dit geldt toch ook als je met 2 maatschappijen vliegt? Wij hebben BA van A'dam naar Heathrow en met Virgin naar Miami...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2635 Weergaves
-
Laatste bericht door mpaauwe
-
- 3 Reacties