Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4
mijn fout, het is Dusseldorf - LA.
Dat zijn redelijke prijzen.
Ja, inderdaad, DUS scheelt vaak heel wat en vanaf daar heb je ook een paar rechtstreekse vluchten. Als het je schikt om vanaf DUS te vliegen, zou ik dat zeker meenemen in de zoektocht.heartfield schreef:mijn fout, het is Dusseldorf - LA.
Alleen toch even opletten met binnenlandse vluchten, zeker als je die wil laten aansluiten op je intercontinentale vlucht. Zoals gezegd, rijden tussen LA en Las Vegas kan een perfect alternatief zijn.
Memories...
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Gewoon rijden, en je kan zelfs kiezen uit een route met Hoover dam, en de Mojave woestijn, en een stukje Route66 en eventueel zelfs Joshua Tree als je tijd hebt.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Meer ...
Vraagje: iemand ervaring met het inchecken bij Iberia vanuit Miami naar Madrid (daarna doorvlucht naar Schiphol)? Op de site wordt online inchecken aangegeven, maar ik krijg iedere keer check in at airport. Bellen naar Iberia heeft als antwoord opgeleverd dit kan niet online vanuit Amerika?
Nu zijn wij met zessen (waarvan 3 kinderen), dus zou ik het graag zsm willen vastleggen (we vliegen morgen om 16:55) kan dit niet anders als op het vliegveld?
De laatste keer in Amerika was nog zonder kinderen etc., dus maakte ik me niet zo druk....
Nu zijn wij met zessen (waarvan 3 kinderen), dus zou ik het graag zsm willen vastleggen (we vliegen morgen om 16:55) kan dit niet anders als op het vliegveld?
De laatste keer in Amerika was nog zonder kinderen etc., dus maakte ik me niet zo druk....
16:55 USA tijd natuurlijk 

Iemand anders behalve Tipsy ervaring met vliegen met Condor?
Ik ben zoekende naar een enkeltjr en Condor komt nu als goedkoopst en met redelijke tijden uit de bus. Betreft vlucht Ams-Munchen-Halifax.
Iemand ervaring met overstap Munchen?
Next best is Iceland air, maar is alweer 95 euro duurder.....daar hoor ik wel altijd goede verhalen over.
Iemand heel toevallig nog een gouden tip voor goedkope vlucht naar Halifax?
Ik ben zoekende naar een enkeltjr en Condor komt nu als goedkoopst en met redelijke tijden uit de bus. Betreft vlucht Ams-Munchen-Halifax.
Iemand ervaring met overstap Munchen?
Next best is Iceland air, maar is alweer 95 euro duurder.....daar hoor ik wel altijd goede verhalen over.
Iemand heel toevallig nog een gouden tip voor goedkope vlucht naar Halifax?
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Tipsy_1 was heel tevreden van condor en ook hun service! 

Je kunt ook gewoon een return ticket boeken bij een reguliere airline. Zet je de return 1 jaar in de toekomst, kun je je ticket eventueel later nog wijzigen voor een nominale fee als je een keer een enkeltje terug naar Nederland nodig hebt.
Thx Tipsy
Roel daar zat ik ook aan te denken, ik zat alleen dichterbij te kijken qua return datum. Zal geen jaar doen dan worden de Canadezen wellicht achtetdochtig of ik stiekem niet blijf (ik blijf nl niet, ik ga terug varen).
Zal toch nog eens kijken, had ik al gedaan maar so far waren return tickets duurder. Het is voor over 3 wk dus redelijk kort dag.
Roel daar zat ik ook aan te denken, ik zat alleen dichterbij te kijken qua return datum. Zal geen jaar doen dan worden de Canadezen wellicht achtetdochtig of ik stiekem niet blijf (ik blijf nl niet, ik ga terug varen).
Zal toch nog eens kijken, had ik al gedaan maar so far waren return tickets duurder. Het is voor over 3 wk dus redelijk kort dag.
Zolang jij kunt aantonen dat je op tijd weg gaat is er niets aan de hand hoor. Maar als enkel inderdaad goedkoper is moet je dat gewoon doen.
Mocht het toch een return ticket worden: voordeel van ver in de toekomst zetten is dat je er misschien nog iets mee kunt doen later. Beetje spelen met de opties, kijken wat het meest gunstig is. Langere trips betekent ook dat je met andere fare codes te maken krijgt. Dat kan positief zijn, maar ook negatief.
Mocht het toch een return ticket worden: voordeel van ver in de toekomst zetten is dat je er misschien nog iets mee kunt doen later. Beetje spelen met de opties, kijken wat het meest gunstig is. Langere trips betekent ook dat je met andere fare codes te maken krijgt. Dat kan positief zijn, maar ook negatief.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Met Condor gevlogen van Brussel naar Anchorage (via Frankfurt) en kan er niets negatief over zeggen. Ik zou Condor absoluut verkiezen boven Icelandair die met narrow-body toestellen de oceaan overvliegen, terwijl Condor dat wel met wide-body planes doet.
Dank je Kalaman. Goed ook jouw positieve reactie te lezen.
Iemand nog ervaring met overstap Munchen?
Het druist altijd wat tegen mijn gevoel in om eerst de verkeerde kant op te vliegen, maar prijs is dit keer belangrijke factor en overstap heb ik toch.
Mijn eigenlijke bestemming is Saint John, New Brunswick, maar de enige die daarop vliegt is Air Canada. Heb al allerlei constructies geprobeerd (incl 2-3 overstaps, vanaf Bru, vanaf Dus, vanaf Gatwick, via Dublin) maar prijstechnisch lijkt Halidax uiteindelijk te winnen, inclusief de bijkomende hotel overnachting en bus-of autorit de volgende dag.
Mocht iemand een briljant idee hebben, graag!
Iemand nog ervaring met overstap Munchen?
Het druist altijd wat tegen mijn gevoel in om eerst de verkeerde kant op te vliegen, maar prijs is dit keer belangrijke factor en overstap heb ik toch.
Mijn eigenlijke bestemming is Saint John, New Brunswick, maar de enige die daarop vliegt is Air Canada. Heb al allerlei constructies geprobeerd (incl 2-3 overstaps, vanaf Bru, vanaf Dus, vanaf Gatwick, via Dublin) maar prijstechnisch lijkt Halidax uiteindelijk te winnen, inclusief de bijkomende hotel overnachting en bus-of autorit de volgende dag.
Mocht iemand een briljant idee hebben, graag!
Kogel door de kerk: Condor geboekt! AMS-Munchen-Halifax. Fingers crossed dat ik straks ook een goede recensie kan geven.
-
- Amerikafan
Wellicht gaan we wat later weg volgend jaar, zo rond 14 augustus i.p.v. in juli. Daarom kijk ik nu via Momondo naar wat prijzen voor dezelfde periode dit jaar en ik ben eigenlijk wel een beetje verbaasd. Je kan gewoon voor rond de €550 van Amsterdam naar San Francisco met een nette vluchttijd. Zelfde geldt voor vliegen naar Vegas of LA. Allemaal onder de €600!
Dat zet de bewering om zo vroeg mogelijk te boeken voor de beste prijzen weleen beetje op de helling toch? Of zijn mijn bevindingen toevallig?
Dat zet de bewering om zo vroeg mogelijk te boeken voor de beste prijzen weleen beetje op de helling toch? Of zijn mijn bevindingen toevallig?
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Last minute zijn er natuurlijk ook soms goede deals als de vluchten niet vol zitten.
Flickr foto albums
Meer ...
Meer ...
- explorer87
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Misschien hier al bekend, maar kon er nog niets over vinden.
Misschien interessant voor personen die voor volgend jaar willen boeken!
Delta Air Lines breidt het bestemmingenaanbod vanaf Schiphol volgend zomerseizoen uit met Orlando. De stad in Florida wordt met ingang van de zomerdienstregeling van 2018 dagelijks aangevlogen met een Boeing 767-300ER, zo bevestigt de Amerikaanse KLM-partner.....
EDIT: Zie al een post hiervan
Misschien interessant voor personen die voor volgend jaar willen boeken!
Delta Air Lines breidt het bestemmingenaanbod vanaf Schiphol volgend zomerseizoen uit met Orlando. De stad in Florida wordt met ingang van de zomerdienstregeling van 2018 dagelijks aangevlogen met een Boeing 767-300ER, zo bevestigt de Amerikaanse KLM-partner.....
EDIT: Zie al een post hiervan

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
net via skyscanner
Ams - lax lax - ams 1stop op lhr 14 uur heen en 13 uur terug 499,00 via schipholtickets
3 juni heen 6 Juli terug 2018
3 juni heen 6 Juli terug 2018
Laatst gewijzigd door Bonkers op 08 aug 2017, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: net via skyscanner
En dus? Zonder datum is het al moeilijk natuurlijk om te kijken.....
Je kunt tot en met juni volgend jaar voor minder dan 350 euro naar beide bestemmingen vanaf DUS. Het is lang geleden dat ik meer heb betaald dan 600 euro voor een ticket op en neer naar de US voor vakantie. Het lukt eigenlijk altijd wel onder die prijs, niet zo heel bijzonder.MichelAngelo66 schreef:Je kan gewoon voor rond de €550 van Amsterdam naar San Francisco met een nette vluchttijd. Zelfde geldt voor vliegen naar Vegas of LA. Allemaal onder de €600!
Maar over het algemeen is later tickets kopen duurder. Of de airline moet nieuwe inventory in een goedkoop fair bucket toevoegen omdat ze te veel stoelen over hebben. Maar meestal gebeurt dat niet. 2 stoelen voor EUR 900 leveren net zoveel op als 6 stoelen voor EUR 300 en in dat eerste geval heb je ook nog eens 4 stoelen over die je op het laatste moment nog kunt inzetten.
-
- Amerikafan
Dat zijn goede berichten Roel hahaha. Was eigenlijk in de veronderstelling dat €800-900 een meer gangbaardere prijs was. Kunnen we weer een steak extra eten.Het is lang geleden dat ik meer heb betaald dan 600 euro voor een ticket op en neer naar de US voor vakantie. Het lukt eigenlijk altijd wel onder die prijs, niet zo heel bijzonder.

Waar kijk je vooral voor je tickets; rechtstreeks bij de airlines of Skyscanner en Momodo? Nog bepaalde periodes waarin de prijzen vaak lager liggen of is het gewoon elke dag kijken in alle hoeken gaten zodra de eerste prijzen van de vluchten beschikbaar zijn?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19859 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties